Läskin sulattajat viikko 17

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
As if..............................163cm.......LP 81,0kg....NYT 75,4kg....

Bad Virgin.....................164cm.......LP 92,0kg....NYT 88,3kg....

Elisanni.........................160cm......LP 80,9kg....NYT 64,0kg....

Hedona........................169cm........LP 74,9kg...NYT 73,4kg....-1,5kg

Hellga...........................178cm.......LP 76,6kg....NYT 75,4kg....

Isopyllypupu.................169cm......LP 120,0kg...NYT 94,9kg....-0,7kg

Juuei (05/09)................161cm.......LP 82,0kg....NYT 67,0Kg....-1,0kg

Kaukaahyvännäkönen..168cm.......LP 89,0kg....NYT 89,0kg....

KerroTokiLisää..............165cm.......LP 79,9kg....NYT 75,7kg....-0,3kg

Kilu09...........................164cm........LP 67,0kg....NYT 64,0kg....

Kyy (27.10)...................162cm.......LP 86,3kg....NYT 85,9kg....

Longchamp..................182 cm.......LP 124 kg....NYT 89,5kg....

Miia82..........................161cm........LP 90,7kg.........................

Minnäi..........................160 cm.......LP 69,0kg.....NYT 66,7kg....

Musupulla....................166cm........LP 86,7kg.....NYT 80,9kg....

Olemisen riemu............154cm........LP 61,5kg.....NYT 55,7kg...-0,6kg

Pullunkainen................169cm........LP 84,0kg.....NYT 78,6kg...

Raffeli...........................177cm.......LP 106,2kg...NYT 100,8kg..-3,3kg

Reettara.......................178cm.......LP 114,1kg...NYT 110,2kg...

Teenlitku......................165cm....... LP 96,0kg.....NYT 77,5kg....

terapian tarpeessa.....alk.12.10.........................NYT -1,8kg....

Ticky............................175cm........LP 95,9kg....NYT 94,9kg....

Timppa (08/09)............173cm.......LP 86,3kg.....NYT 69,9kg....

Tuhmahauva................173 cm......LP 102,2kg...NYT 96,6kg....

Turkilmas......................175 cm.....LP 110,0kg....NYT 94,0kg...

Turskatti.......................168 cm.....LP 94,4kg......NYT 85,2kg....

Vuotaraaputin..............168cm......LP 95,2kg......NYT 74,0kg...-0,7kg


Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on maanantai tai tiistai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.


Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:
 
Turkilmas
Laitoin jo ajoissa listan kun en tiedä miten pääsen illalla koneelle :). Tässä olis aika vähän enää tätä vuotta jäljellä. Itse en todellakaan päässyt tavoitteeseeni painaa alle 90 kg jouluun mennessä. Päinvastoin, tuntuu että koko perheemme on ottanut tavoitteekseen massan keräämisen. En tiedä mitä painan, enkä suoraan sanottuna edes uskalla käydä katsomassa. Vaatteet sentään osoittaa että mitään aivan radikaalia nousua ei ole tullut, ne kun mahtuu melko hyvin edelleen päälle :D.

No, vuosi saa alkaa taas uusilla otteilla koko perheen voimin :). Olen miettinyt pitkään ja hartaasti että minkä uudenvuoden lupauksen teen. Sen kun täytyy kuitenkin olla sellainen jonka pystyy toteuttamaan. Lopulta tulin siihen lopputulokseen, että vuoden 2010 jälkeen mulla on korkeintaan 5 kg ylipainoa. Se tarkoittaa sitä että painoni pitää olla 81 kg tai alle vuoden päästä. Ei pitäisi olla ihan mahdoton toteuttaa, mutta tarpeeksi haastavaa kuitenkin.

Mitäs muut? Onko suunnitelmia lupauksille vai jätättekö tekemättä?

Ja hei toinenkin kysymys: noilla viikoilla kun ei kaiketi pahemmin ole merkitystä, tai ainakaan mulle ei ole, niin voidaanko aloittaa vuoden alku ykkösestä? Sais tavallaan aloittaa ihan alusta painon tiputuksen. Jos idea vaikuttaa huonolta, niin jätetään tekemättä. Mutta jos taas muut on samaa mieltä kanssani, niin vuoden eka läskin sulattajat-viikko olisi nro 1 :)
 
Juu, viikko 1 on hyvä :) No mulla on lupaukset päätetty jo aikoja sitten :D Tiputan ainakin sen 20 kg ja kohotan itsetuntoa vaikka sitten väkisin (kursseja, kirjallisuutta ym). Niin ja se mun vähäinen tupakointi loppuu kokonaan.
Katotaan vuoden päästä miten oon onnistunut...
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Juu, viikko 1 on hyvä :) No mulla on lupaukset päätetty jo aikoja sitten :D Tiputan ainakin sen 20 kg ja kohotan itsetuntoa vaikka sitten väkisin (kursseja, kirjallisuutta ym). Niin ja se mun vähäinen tupakointi loppuu kokonaan.
Katotaan vuoden päästä miten oon onnistunut...
Hienoja suunnitelmia :flower: . Mäkin voisin tuota omaa itsetuntoani koittaa kohentaa myös.

Niin ja onnittelut hyvästä tiputuksesta myös :flower: . Mä koitan päivittää tällä viikolla tulokset ajoissa :)
 
Heippa!

Ollu kaikenlaista tohinaa enkä oo ehtiny ihan hirveesti palstailemaan, ni jotenkin sitten tääkin ketju on jääny :xmas: Mutta väliaika infoa, että mulla on tippunu paino muutamassa viikossa 3,3kg. Eli paino on nyt 100,8! Kohta ensimmäinen välietappi siis saavutettu ja paino alle sadan kilon :) Ehkä jouluna voin ottaa vähän iisimmin ja palkita itseni kinkulla ja suklaalla :D Vähän pelottaa kuinka saan itteni pidettyä kohtuullisuuden rajoissa :ashamed:
 
mulla oli tänä aamuna 74 kg eli - 700g.

mitään ihmeempiä uudenvuodenlupauksia en aio antaa, samalla linjalla pysyn. kuitenkin kun nyt on senttejä karissut jo melkein 80 cm :)
palkkioksi lupasi itselleni vuosi sitten että saan uuden tatskan jos 20kg tippuu ja nyt on sitten aikakin jo varattu.

ja viikko 1 sopii mulle hyvin :wave:
 
Paino aamulla 55,7kg.

Epäilen että jouluna tulee pari kiloa taas lisää koska en ehdi liikkumaan ja äitini jouluruuat ovat niin hyviä. Jouluruokani ovat kalapainotteisia, kraavia siikaa, sillejä, kylmäsavustettua lohta ja savutaimenta. Muodon vuoksi syön myös vähän peruna- ja porkkanalaatikkoa ja vähän kinkkua.
Pahin juttu painopudotukselle on likkumattomuuden lisäksi on kyläily. Mummot ja sukulaiset olettavat että syön joulutorttuja ja pipareita. Eli ainakin yksi joulutorttu/ kyläpaikka on syötävä :/ . Suklaata ajattelin tänä jouluna välttää.

Tavoite ensi vuodeksi on laihtua juhannukseen mennessä tavoitepainoon joka on 50kg. Luulisi että puolessa vuodessa noin 6kg:n painonpudotus onnistuisi. Kaikki riippuu tietenkin omasta motivaatiosta ja tahdonvoimasta. :)
 
Moikka

Paino aamulla 67,0 kg.
MUTta: olen ajatellut (aika harvinaista sinänsä) ja tullut siihen tulokseen, että nyt talven tavoite on pitää paino alkamassa kuutosella ja kesällä kun liikunto on helpompaa ja mukavampaa, otan uuden tempaisun ja koitan päästä tuonne 60 kg:n pintaan, eli vielä yksi vaatekoko pienemmäksi.
Eli mut voi poistaa listalta, tai jättää sinne roikkumaan, mutta en lupaa päivittää. Paitsi jos kävisis niin köpelösti, että massaa alkaa hivuttautua takaisin...

Että KIITOS seurasta, kyllä julkisella ryhmäpaineella on vaikutusta!

:D :xmas:
 
Mä en muistanut käydä aamulla vaa'alla!
Siirrän ens viikkoon, plussaa takuulla tiedossa nyt kun jouluruuat vie voiton, ei kyllä ole aikomustakaan tarkkailla ruokavaliota nyt jouluna :kieh:

Hyvää joulun odotusta kaikille! :flower:
 
-700 grammaa viikossa eli paino nyt 94,9 kiloa ja voin tuulettaa et 25 kiloa on meikäläisestä kadonnut B) Jouluna tulee varmasti mässäiltyä (lähinnä tota suklaata...) ja aattelinkin uudenvuodenlupauksen olevan herkuton tammikuu ja siitä sitten karkkilakolla jatketaan niin pitkälle ku itsekuria riittää :)
 
Turkilmas
Päivitykset tehty :). Olen ollut nettipimennossa, eli sukuloimassa ja siksi vasta nyt päivitykset. Onnittelut kaikille painoaan tiputtaneille, erityisonnittelut isopyllypupulle loistavasta saavutuksesta, 25 kg...wau!!!

En tiputa ketään vielä listalta, mutta ajattelin aloittaa vuoden taas karsimalla nimiä. Eli vuoden eka läskin sulattajat on sitten viikko 1, uusi alku ja siistitty lista :D. Eikä saa loukkaantua jos nimi tipahtaa, takaisin saa tulla milloin vaan haluaa.

Yksi päivitys tulee vielä tämän vuoden puolella, mutta haluan jo silti kiittää kaikkia sulattajia kuluneesta vuodesta :heart: . Meistä on kuulkaa naiset (ja mies) tippunut hurjasti kiloja, läskejä on tiristetty oikein urakalla :flower: :flower: . Ihmisiä on tullut ja mennyt, osa on päässyt jo tavoitteeseensa, osa on vielä matkalla omaan tavoitelukemaansa ja osa on toki luovuttanutkin. Kuitenkin läskiä on tiristetty yhteensä satojen kilojen edestä, joten ei voi sanoa kuin: "HYVÄ ME"!!!!!!

Oikein ihanaa ja rauhallista joulua teille kaikille. Muistakaa herkutella ja nauttia pöydän antimista. Sen te kaikki olette ansainneet!! Ja tulkaas sitten viimeistään ens vuonna taas takaisin jatkamaan urakointia, hoidetaan yhdessä homma kotiin ja karistetaan kilot veks :).
 
Heips!Minä siirryn taas hektkeksi taka-alalle!Niin kiire lasten ja työn kanssa,etten paljoa kerkeä koneella istuskella!Palaan kyllä taas pinoon(viimeistään uutenavuotena;)),jahka työtahti hiukan hellittää:) Tsemppiä kaikille =) :flower:

ja turkilmas joskus tuolla aikaisemmissa ketjuissa kyselit,että muutatko alkupainon minulla,niin voisihan sen muuttaa:) se lähtö oli sen 96kg,että onhan tuota elopainoa "hiukan" jo tippunu:). Tavote olisi siinä,että keväällä painaisi 68kg :)
 
Turkilmas: pidä mut mukana vaikken olekaan nyt pariin viikkoon itsestäni mitään ilmoitellut; olin 1,5 vkoa muksun kanssa sairaalassa operaatiossa, jouluksi juuri kotiuduttiin. Nyt on vaan kotona nautiskeltu päivistä ja olosta, syöty, syöty ja vielä vähän syöty...
Mutta nyt kun arki taas koittaa täällä talossa ryhdistäydytään ja uusi tsemppi alkaa uuden vuoden kunniaksi!
 
Kyy
Sopii minullekin aloittaa pinot 1:sestä vuoden alusta. :D Itsellä ainakin alkaa myös laihdutus ikään kuin alusta, sillä tämä joulu on tuonut kiloja enemmän kuin laki sallii. :D Hyvää uutta vuotta kaikille ja lähdetään sit uuteen urakkaan heti vuoden vaihteen jälkeen. :D

Niin ja lupauksia: lupaan pudottaa painoni pysyvästi tulevan vuoden aikana. Tammikuu olkoon oikea tehokuu, ensimmäiset viikot oikein niukalla energialla ja paljolla liikunnalla ja siitä sit pikku hiljaa soveltaen karpin elämäntapoja siten, että niitä on mahdollista noudattaa loppuelämän. Ja viiteellä en aio käydä ainakaan ennen ystävänpäivää. Yritän kärvistellä maaliskuulle, jotta painoa saisi kunnolla alas. :D
 

Yhteistyössä