Läskin sulattajat, viikko 15 (Jaksaa, jaksaa!)

Elopompelo..................165 cm..... LP 96,0 kg...NYT 89,8 kg... ¨+/-0 g

Huvitutti......................170 cm...LP 70,0 kg...UUSI

Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 67,4 kg... +/- 0 g

Lilii lisänimetön............171 cm...LP 67,0 kg...NYT 63,9 kg... - 400 g

Mahakas......................152 cm...LP 56,1 kg... NYT 55,6 kg...+300 g

Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg...NYT 96,4 kg... -600 g

Meritähti......................173 cm...LP 79,3...NYT 80,3 kg... -900 g

Mrs Murmeli...............168 cm... LP 73,5 kg... NYT 71,8 kg... -400 g

Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana

Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -4,5 kg... -1,2 kg

PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

pojat03ja08.................175cm....LP 87 kg... NYT 85,5 kg.... +/-0 g

Ravistettava................168 cm...LP 74 kg.....NYT 73,1 kg...... -900 g

Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 68,3 kg... -500 g

Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 71 kg...MUKANA

Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 100 kg... +/- 0 g

Sipsi.............................164 cm....LP 77,4 kg..NYT 74,2 kg... +400 g

Stiina...........................170 cm....LP 95,4 kg...NYT 86,8 kg...-1,6 kg

Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 82,3 kg... -300 g

Turkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 103,4 kg ... MUKANA

Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 68,4 kg... +/- 0 g

 
Huomenia!

Uusi viikko avattu. Mä itse unohdin käydä aamulla puntarissa, kun nukuttiin pommiin koko sakki, ja hässäkkä oli sitten sen mukaista... huomenna uus yritys.

Muistakaahan taas laittaa näkyviin viikkopudotus ja tämänhetkinen paino, joohan?

Tsemppiä kaikille laihdutukseen, kuulumisiin!
 
-400g, eli 63,9 kg. =)

Käyttekö muuten aina vaa'alla heti herättyänne? Mä kävin äsken, ja muutenkin olen aina ehtinyt aamupalan syömään. Taitaisi olla parisataa g vähemmän heti aamulla. Ehkä se tsemppaisi :xmas:

Olen muuten ihan just tavoitteessani :eek:
Ajattelin 62 kiloon päästä.
 
Huoh, vaaka näytti samaa, eli 85,5 kg, eli pudotus +-0... :( tosin en yhtään tie kuinka menkat siihen vaikuttaa, kun olo on hirmuisen turvonnut ja housut puristaa, jossain vaiheessa olin ainakin huomaavinani et paino menkkojeni aikana saattaa nousta melkeen parikin kiloa... toivotaan siis et siitä tämä tippumattomuus johtuu.

Kamalan kamala väsymys, mutta salille ois kai raahauduttava illalla, eilen tuli bb finaalin takia kukuttua ylhäällä väsymyksestä huolimatta ja nyt se sitten kostautuu...

Mä käyn ainakin yleensä vaa'alla melkeempä herättyäni...

Mukavaa viikkoa kaikille :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onnetonta laihdutusta suurimmalla osalla. muutama sentään onnistuu jotenkin, kuten ap.
menenkin tästä tekemään nuudeleita ja chilikastiketta. :p
Ihan piti tulla tämä kertomaan. Oletpas miellyttävän oloinen ihminen.
no sä kuulut niihin muutamiin ja olet oikeasti tosissasi. :) samoin elopompelo.
 
Hee! Pääsinki piipahtaa koneella vaikka näin lomaillaan :wave: Kirjaan siis tännekin paino nyt 68,3kg ja pudotusta -500g Vaikka pikkujoulut alla!
Kiitos tunnelma tuuli sanoista, mä kyl aijonkin nauttia nyt tän viikon. Mutta toisaalta täällä on paljon liikunnallista aktiviteettia, huomenna kävelytestiä/koulua..

Kyllä jaksaa vielä rutistaa sitte!!
 
sipsi
74,2 eli +400g. Se niistä pikkujouluista. Ja vieraalle huomautan, että MINÄ en laihduta, minä hivutan painoa hitaasti, mutta varmasti alaspäin ihan omalla tahdillani ja diabeetikon tyyliin. Syömättä ei voi olla, mutta keventää ei voi. Salilla en ole käynyt ja se on silkkaa laiskuutta. Viikonlopun pikkujoulut taas tuntuvat painossa, mutta ei edes kaduta ;). Jos paino vuoden päästä on 65 kieppeillä, niin hyvä on... Mieluummin tietysti voisi 6:lla alkaa alkuvuodesta jo ;). T. Omanarvontuntoinen sipsi :)
 
No niin, minäkin muistin punnita itseni. Taas +/-0 -viikko, kiitos viikonlopun pikkujoulujen ja PMS-oireiden, jotka saa mut AINA turpoamaan ihan hulluna, ja sen lisäksi olen ihan jumalattoman kiukkuinen!

Oikeasti aika vaikeaa pitää dieettiä kasassa näinä päivinä, kun syöpöttää ja ällöttää vuorotellen |O.
 
sipsi ylpeänä :)
Hei vielä! Sain juuri viime viikon labratulokset! Kaikki arvot (rasva-arvot, pitkäaikaissokeri, paastoarvo ym.) hyviä, kun ennen painonhallinnan aloittamista rasva-arvot, pitkäaikaissokeri ja sokerirasitus - kaikki olivat huonot. Kyllä kannattaa "terveellistyttäminen", kuten tyttäreni sanoo.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi ylpeänä :):
Hei vielä! Sain juuri viime viikon labratulokset! Kaikki arvot (rasva-arvot, pitkäaikaissokeri, paastoarvo ym.) hyviä, kun ennen painonhallinnan aloittamista rasva-arvot, pitkäaikaissokeri ja sokerirasitus - kaikki olivat huonot. Kyllä kannattaa "terveellistyttäminen", kuten tyttäreni sanoo.
Wautsi!!! Loistava juttu :flower: :flower: . Siinä taas ilkkujille pitkää nenää. Ja sulle terveyttä ja lisää intoa. Mahtavaa!!!

Niin ja mukana olen minäkin edelleen :)
 
Turkilmas
Mä mietin että pitäiskö ottaa joku pieni kierros että ketä onkaan mukana? Kaikki ilmottautuis nimmareineen. Ja sitten loput kylmästi pois. Katoin vaan tota listaa ja totesin että aika hemmetin moni on jäänyt pois. Saattais kettuiluakin tulla vähemmän kun listassa näkyis ne jotka on mukana.
 
Turkilmas

Tässä Elopompelo tämmöinen tiivistetty versio. Kävin viime ja edellisviikon listat läpi. Vieläkin tuossa on muutama, jotka ei oo pariin viikkoon mitään kommentoinut. Mutta kuitenkin joitain karsittuja.




Elopompelo..................165 cm..... LP 96,0 kg...NYT 89,8 kg... -300 g

Huvitutti......................170 cm...LP 70,0 kg...UUSI

Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 67,4 kg... -800 g

Lilii lisänimetön............171 cm...LP 67,0 kg...NYT 64,3 kg... +/- 0 g

Mahakas......................152 cm...LP 56,1 kg... NYT 55,6 kg...+300 g

Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg...NYT 97,0 kg... -400 g

Meritähti......................173 cm...LP 79,3...NYT 80,3 kg... -900 g

Mrs Murmeli...............168 cm... LP 73,5 kg... NYT 71,8 kg... -400 g


Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana

Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -3,3 kg... +/-0 g

PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

pojat03ja08.................175cm....LP 87 kg............................-1,5 kg

Ravistettava................168 cm...LP 74 kg..............................UUSI

Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 68,8 kg... -300 g

Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 71 kg...MUKANA

Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 100 kg... +/- 0 g

Sipsi.............................164 cm....LP 77,4 kg..NYT 73,8 kg... -100 g

Stiina...........................170 cm....LP 95,4 kg...NYT 86,8 kg...-1,6 kg

Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 82,6 kg... +300 g

Turkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 103,4 kg ... MUKANA

Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 68,4 kg... +/- 0 g

 
mä oon niiiiin ilonen :D :D mä oon tän yhen ja saman kilon kanssa taistellu varmaan kuukauden,ja mä olin jo oikeesti luovuttamassa mutta hammasta purren oon jatkanu ja lisänny vähän crossarilla polkemista,tuloksenä -1,2kg viikossa!! jeeee!! en vaan muistanu eilen tulla tänne kirjottelemaan...mutta hei tsemppiä kaikille hirmusesti ja yhessä jaksetaan eteenpäin!

ja ku rupesin laskemaan ni mulla on paino tippunu 7kg,matka on pitkä vielä mutta näillä mennään
 
Vaaka sanoo että 73.1.
Turvotus on hitonmoinen, kiitos hormonihoitojakson. Huomenna punktio. Sitten pitää taas ottaa pari päivää rauhallisesti, ja menee varmaan pari kolme viikkoa että turvotus on kokonaan poissa.

Eli pienessä suvantovaiheessa tämä projekti nyt. Katson, mitä suuhuni pistän, mutta liikkua ei saa. Ja maha on aika mahtava :D
 
Apua oon meinannut täysin unohtaa! Elikkäs paino oli 82.3 eli tiputusta -300g. Parempi sekin kuin ei mitään. Liikunta ollut tosi vähällä viime aikoina. Eilen sit lenkkeilin sateesta huolimatta ja tänään vielä pitäis pakottaa itsensä ulos :kieh:
 
Voi että, väliin meinaa olla morkkista täällä lomaillessa ku pidän kalorilaskurista vapaata. Koitan koko ajan tsempata et ei haittaa vaikka plussaaki tälle vko tulee, kunhan on rentouttava loma. oonhan tätä projektia pitäny yllä jo puol vuotta ja kokonaispudotusta takana n.15kg et nipotetaan taas ens viikolla.
Kuhan ei vaa hyvä draivi kaadu tähän, mua saa sit potkii ens viikolla mukaan jos meinaa lipsua! Vielä on nimittäin tavoitetta edessä B)

Tsemppii vielä mukana jaksaville, HYVÄ ME!! :xmas:
 
miks
väkisin pidätte ton scarletin roikkumassa kun se on itekkin sanonu ettei aio laihduttaa eikä tehdä mitään painonsa pudottamiseksi? eli se nyt ainakin on ihan huvikseen vaan tossa. eihän se oo edes ikinä kirjoittanu tähän mitään!
 

Yhteistyössä