Läskille musta,valkoinen vai pinkki takki talveksi?

  • Viestiketjun aloittaja läskiplösö
  • Ensimmäinen viesti
Khimaira
Mutta miksi pinkki? Mikä siinä pinkissä kiehtoo?
Miksi nainen laittaa lähes poikkeuksetta vähintään pinkin kaulahuivin ja siihen sopivan pinkin pipon tai sormikkaat?
Aika harvalle pinkki sopii :snotty:
 
"vieras"
Mikä noista sopii itsellesi parhaiten ja mikä on parhaiten sopiva ja istuva malli. Väärä koko (niin liian iso kuin pienikin) saa näyttämään entistä läskimmältä.
[QUOTE="juu";24321244]Musta ettet näytä possulta :)[/QUOTE]
Musta ei mitenkään hoikenna, monet mustiin pukeutuvat näyttävät entistä lihavammilta mustissa vaatteissaan.
 
Musta (/tumma) pienentää ja valkoinen suurentaa. Pinkki nyt muuten vain on ehkä vähän liikaa huomioväri. Kannatan klassista mustaa, niin isommille kuin pienemmillekin naisille - valkoinen on kaunis jonkin aikaa, kunnes alkaa nuhjuuntua, likaantuu jne.
 
"vieras"
Musta (/tumma) pienentää ja valkoinen suurentaa. Pinkki nyt muuten vain on ehkä vähän liikaa huomioväri. Kannatan klassista mustaa, niin isommille kuin pienemmillekin naisille - valkoinen on kaunis jonkin aikaa, kunnes alkaa nuhjuuntua, likaantuu jne.
Kaikille vaan se musta väri ei sovi. Moni myyjä on tarjonnut minulle mustaa takkia, mutta kun ovat nähneet saman takin muun värisenä päälläni, ovat pyörtäneet aina mielipiteensä ja todenneet, että olen oikeassa, musta ei ole minun värini, se saa minut näyttämään kamalalta.
 
Keittiönoita
[QUOTE="Riipitsiip";24321284]Otat sen takin, mikä tuo hymyn omalle naamalle. Sillä on oikeasti isompi merkitys kuin takin värillä :).[/QUOTE]
Juuri näin! Mä aina nautin reissuilla Floridassa, jossa lihavatkin naiset pukeutuvat näyttävästi ja naisellisesti. Suomessa ylipainoiset pukeutuvat mahdollisimman vaatimattomasti ja huomiota herättämättömästi.
 

Yhteistyössä