läski hesessä..

Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
no ei ole ap sinullakaan helppoo, kun kehityksesi on jäänyt murkkuikäisen tasolle
:LOL:
nyt osui jotain arkaan kohtaan..
pahoittelen läski otsikkoa!
:LOL:
no ei osunut minulla, mutta ilmeisesti sinulla osui. aikuinen ihminen ei nimittele ketään.
ota ne pillerit...
älä avaa keskustelua jos otsikko ei miellytä...
:headwall:
no voi nytkö sä vetäisit herneet nenukkiin :hug:

 
Mimmi
Jos läski on läski, ni ei laiha voi olla laiha. Se on kaiketi..hmm..läskitön, anti-läski, kuiva, luikku.

Mut käyttäähän ihmiset muutenki toisistaan suoria adjekteja, kuten punkkari, hippi, läski, juoppo, luikku, lihaksikas. Sillä tarkotus kuvata olemusta. Eipä se ihmisen läskeille mitään see, sanooko sitä läskiks vai lihavaks vai ylipainoiseks. Sitä ittiänsä se on. Samoin kaikilla muilla. Tietty, kohteliaisuus ja sanomatta jättäminen on aika kova sana, mut eipä tuo läski sanana nyt niin kauhee oo.
 
hei haloo, ihan oikeesti... takerrutte nyt läski sanaan.. :headwall: :headwall: ihan samanlailla laihaa voidaan nimitellä kukkakepiks,tikuks ym. jos ihminen on läskiä täynnä, niin se on... kyllä ylipainoisista voidaan käyttää toki mukaviakin sanontoja, hyvin syönyt,runsaampi kokoinen, pyöreähkö etc. mutta sitten on olemassa erikseen ne joista mäkin käytän sanaa läski... eli ne jotka lentokoneessa tarvii kaks penkkiä... etc. tietenkään en mene sitä kyseiselle ihmiselle sanomaan.. mutta jos kuvailen jotain niin käytän silloin sellaisat sanaa joka tuo sen toisen mieleen mielikuvan kyseisestä ihmisestä..
hjuumoria peliin nyt ihmiset... :D :D ja ymmärrän kyllä miten voi olla inhottava tilanne kun toinen silmät kiiluen katsoo lasten ruokia... oonpa nähnyt senkin ihmeen että aikuinen mies vei laspelta ranskalaiset.. kun laps oli ilmoittanut ettei syö enää.. meni leikkipaikalle.. niin viereisen pöydän mies otti sen ranskikset.. :headwall: :headwall: pikkasen sen äidin silmät levähti lautaseks...
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja epäperskärpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Kyllä mä ymmärrän sen että ylipainoinen ihminen loukkaantuu sanasta 'läski'. Mutta mitä sitten saa sanoa?
hohhoijaa! Onko ihan pakko sanoa mitään painoon viittaavaa?
Onko ylipäätänsä pakko käyttää mitään kuvaavia sanoja. Kaikki olis vaan ihmisiä. "ihminen hesessä...Ihminen kuolas ihmisten ruokia.."Vai onko lajityypinki maininta väärin.

Pakkohan sitä on kuvailla, ett saa käsityksen ja joskus hieman provosoiva kuvaus aiheuttaa toivotun hälyn ja juttu alkaa kulkee. Niinku nyt tässäki jutussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
näitä provoja on paljon..
mutta käytiin hesessä niin viereiseen pöytään tuli hervottoman kokoinen mies.
siis sen reisi oli yhtä paksu kuin minä paksuimmastakohtaa..
eikä siinä mitään mutta..
kun se odotteli omaa ruokaansa, se vilkuili meidän lasten ranskiksia.
ensin luulin että vilkuili mun vaimoa mutta kun aloin seuraamaan sen silmiä niin ihan suoraan vilkuili lasten ruokia.
ja samanlainen katse kun minä näen esim. minihameisen naisen.. :D
ei muuten mitään mutta minulta lähti ruokahalu,
siis minulta joka syö mitä vaan, missä vaan.
pelkäsin kokoajan että se hyökkää meidän pöytään syömään lasten ruuat..
|O
Ei voi taas ku ihmetellä näitä aloituksia :eek: Tässä tapauksessa taisi ap hieman ylireagoida "hervottoman kokoisen miehen" käytökseen, tuskin hän nyt sentään olisi ranskiksia lapsiltasi syönyt. Ja olisiko sinun ap syytä hieman kerätä lihasta ja lihaa luidesi ympärille jos olet paksuimmasta kohdasta saman kokoinen kuin tämän miehen reisi, eihän se sen miehen vika ole jos viereisessä pöydässä syö joku ruumiinrakenteeltaan tikku-sarjassa oleva. Ja samaan syssyyn suosittelen vielä jotain itsepuolustuskurssia tms. jotta ei tarvi niin hirveästi pelätä vieraiden katseita, että jää omat ruoat syömättä.

Ja voin vaan kuvitella kuinka kerroit kotimatkalla tästä "läskin katseesta" vaimolle ja lapsillesi ja yhdessä nauroitte hänelle ja sitten vielä ihmetellään miksi lapset nimittelee ventovieraita tai ylipäänsä ihmisiä läskeiksi :/

Käytöstapoja, käytöstapoja!!!
 
kannanottaja
No on tää taas uskomaton ketju!!! Palstalla saa kiroilla ja haukkua miehiä vaikka millä nimillä ja jopa huoritellakkin, mutta läski sanaa ei sitten saa käyttää ikinä! Ja luulen, että vaikka ap ois jättäny läski-sanan poiskin niin paskaa ois tullu niskaan, koska ylipainoisen syömisistä ei missään nimessä saa puhua palstalla - sehän on niin sivistymätöntä! Sen sijaan sossusta pummaaminen ja pettäminen on ihan ok-aiheita kun ne kuuluu tavan sivistyksen piiriin.
 
en nyt jaksa koko ketjua lukea.. Mut oisitko AP tehny samanlaisen aloituksen jos siellä hesessä niitä ranskiksia ois tuijottanut joku hoikempi?normaali painoinen tms.. eikä ylipainoinen. .tai niinku sanojesi mukaan läski?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
en nyt jaksa koko ketjua lukea.. Mut oisitko AP tehny samanlaisen aloituksen jos siellä hesessä niitä ranskiksia ois tuijottanut joku hoikempi?normaali painoinen tms.. eikä ylipainoinen. .tai niinku sanojesi mukaan läski?
Todennäköisesti ei, jos ranskisten kyttääjä olis ollut joku minihameinen nainen, niin kapteenikin olisi vain kytännyt sinne hameen alle eikä nostanut katsettaan niin korkealle että näkisi minne ne naisen silmät katsoo. Mutta kai sekin jonkun mielestä on normaalia käytöstä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Todennäköisesti ei, jos ranskisten kyttääjä olis ollut joku minihameinen nainen, niin kapteenikin olisi vain kytännyt sinne hameen alle eikä nostanut katsettaan niin korkealle että näkisi minne ne naisen silmät katsoo. Mutta kai sekin jonkun mielestä on normaalia käytöstä :whistle:
:D
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Jos lihava ihminen on läski, niin onko timmissä kunnossa oleva ihminen lihas? Entäs mitä on laiha ihminen?

*pohtii*
lihaksikas..
ja
laiha on laiha...
No mutta miksei lihava ole läskikäs, vaan läski?

Läski on rasvaa, ihraa, laardia. Se ei ole henkilö, käsittääkseni. Että miksi läskillinen ihminen on läski, ja lihaksikas ihminen on vain lihaksikas eikä lihas?
 
Gluteus maximus
jos on nälkä niin on nälkä. Kyllä lihavatkin on nälkäisiä. Ai niin, mutta lihava kun on ei voi olla nälkä kun on niin paljon vararavintoa :whistle: ko? Jos laiha ihminen olisi katsellut ranskiksia himoiten olisiko tullut sama reaktio?
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
jos on nälkä niin on nälkä. Kyllä lihavatkin on nälkäisiä. Ai niin, mutta lihava kun on ei voi olla nälkä kun on niin paljon vararavintoa :whistle: ko? Jos laiha ihminen olisi katsellut ranskiksia himoiten olisiko tullut sama reaktio?
Jos kyseessä olisi ollut anorektinen ihminen, niin varmaan aika vastaanlaisen aloituksen siitä olisi saanut.

Ehkä.

Tosin täällä näitä aloituksia riittää, sellaisistakin asioista jotka ei omaan päähän olisi edes pälkähtäneetkään :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
me käytiin eilen hesessä ja kyllä kauhistuin kun näin että parkkipaikalla oli autossa syömässä lihava äiti(?) 2 lihavan lapsensa kanssa aterioitaan ja ruuan jälkeen lihava äiti pisti vielä tupakan palamaan autossa ja lapset mussutti takapenkillä aterioitaan..ei voinut äiti edes autosta nousta :headwall: kyllä on terveelliset tottumukset siinä perheessä selvästikkin :kieh:
:(
Mulle tuli jätskillä kerran oikeesti tosi paha mieli, kun siinä oli arviolta 12-13v tyttö, joka oli to-del-la SUURI! Siis... No, ap:n avauksen kaltaisesti, reisi oli paljon paksumpi kuin minä.
Ja hän istui ilmeisesti isänsä tai pappansa kanssa syömässä jäätelöä. Ja ne oli kumpikin samanlaisia. JA kun mä tiedän että paitsi terveyshaitat, niin toi teini saa kärsiä siitäkin että koulussa varmasti kiusataan:/ Ja olisihan se nuoren itsetunnollekin hyväksi "olla ihmisen mitoissa"

Ja pyöreys on asia erikseen, toi oli sairaaloista. Ja jätskiä päälle niin tulee hyvä mieli!
Minulle tulee myös ihan hirveän paha olo, kun näen perheitä, joissa lasten terveydestä ei piitata yhtään.

Epäterveellisen ruoan syöttäminen, lasten lihottaminen ja sairaalloisten elintapojen opettaminen lapsille on minusta väkivaltaa siinä kuin suoranainen fyysinenkin väkivalta. Ehkä sekin joskus tulee rangaistavaksi teoksi?
Kyllä vähän pahaa tekee...
 
xx
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
näitä provoja on paljon..
mutta käytiin hesessä niin viereiseen pöytään tuli hervottoman kokoinen mies.
siis sen reisi oli yhtä paksu kuin minä paksuimmastakohtaa..
eikä siinä mitään mutta..
kun se odotteli omaa ruokaansa, se vilkuili meidän lasten ranskiksia.
ensin luulin että vilkuili mun vaimoa mutta kun aloin seuraamaan sen silmiä niin ihan suoraan vilkuili lasten ruokia.
ja samanlainen katse kun minä näen esim. minihameisen naisen.. :D
ei muuten mitään mutta minulta lähti ruokahalu,
siis minulta joka syö mitä vaan, missä vaan.
pelkäsin kokoajan että se hyökkää meidän pöytään syömään lasten ruuat..
|O


voi kauheeta! ihan hirveää! miten voit?????
 
sera
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
näitä provoja on paljon..
kun se odotteli omaa ruokaansa, se vilkuili meidän lasten ranskiksia.
ensin luulin että vilkuili mun vaimoa mutta kun aloin seuraamaan sen silmiä niin ihan suoraan vilkuili lasten ruokia.
ja samanlainen katse kun minä näen esim. minihameisen naisen.. :D
ei muuten mitään mutta minulta lähti ruokahalu,
siis minulta joka syö mitä vaan, missä vaan.
pelkäsin kokoajan että se hyökkää meidän pöytään syömään lasten ruuat..
|O
NO VITTUAKO SINÄ SITTEN KYYLÄSIT???
Kai toinen nyt katsoo vaikka ranskalaisiin ku kukkakeppi ämmänsä kanssa toljottaa silmiin ja vertailee reisien paksuutta...


 
vieras
Mulle on kans käynyt näin: kun kuuntelen tyhmiä ja yksinkertaisia ihmisiä, en enää pysty kuuntelemaan. Menee siis kertakaikkisesti ilo auditiivisista nautinnoista. Pakko on joskus vaihtaa paikkaa, ettei joudu kaikkia kuuntelemaan. Asuinpaikaksikin on pitänyt valita pirun kallis paikka Helsingissä, että jotakin diskriminointia löytyy.
 

Yhteistyössä