läski hesessä..

näitä provoja on paljon..
mutta käytiin hesessä niin viereiseen pöytään tuli hervottoman kokoinen mies.
siis sen reisi oli yhtä paksu kuin minä paksuimmastakohtaa..
eikä siinä mitään mutta..
kun se odotteli omaa ruokaansa, se vilkuili meidän lasten ranskiksia.
ensin luulin että vilkuili mun vaimoa mutta kun aloin seuraamaan sen silmiä niin ihan suoraan vilkuili lasten ruokia.
ja samanlainen katse kun minä näen esim. minihameisen naisen.. :D
ei muuten mitään mutta minulta lähti ruokahalu,
siis minulta joka syö mitä vaan, missä vaan.
pelkäsin kokoajan että se hyökkää meidän pöytään syömään lasten ruuat..
|O
 
vieras
Kyllä mäkin kyylään toisten ruokia hesessä, aina ku ohi menee joku hamppariateria ihanine tuoksuineen ja saatan jopa vahingossa katsoa ruokaa vielä toisen edessäkin!
 
Enemmän mua haittaisi jos joku anorektikko tuijottelisi paheksuvan arvostelevasti mun hesesannosta. Mua tuijotteli kerran uimahallissa nainen jolla oli anoreksia, siis oikea sellainen (oli karseaa katseltavaa). Se tuijotteli silleen halveksuen nokan vartta pitkin kaikkia muita. Mua kuvotti oikeasti se käytös ja vieläpä ärsytti. Meinasin sanoa jotain, mutta purin kieleeni, koska toinen oli selvästi sairas :headwall:
 
BitsaPuffetissa oli joskus nainen, joka suurieleisesti kiristi kahdella vyöllä vyötärönsä niin kireälle kuin sai ennen kuin alkoi syömään. Sitten se ahmi suoraan lautaselta (siis ei kädestä tai haarukasta) kaikkea sekaisin. Siitä tuli jo huono olo kun se kohotti naamansa siitä lautaselta, ja posket ja leuka oli aivan ruokamoskassa.
 
varoppa ettei itsestäsi tule samanlaista ;) , ne hesen ruuat on meinaan aika rasvapommeja :whistle: . katsos sitten tulee viereiseen pöytään perhe, joka alkaa kattella sinua säälivästi ja miettimään, että mitähän toikin hesessä tekee, siellä kun ei näemmä ole oikeus käydä kuin lähes normaaleilla tai laihoilla ihmisillä :headwall:
 

Yhteistyössä