Ei tietenkään.Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:ettäs tiiätte |O
No ei meillä ainaskaan...Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:ettäs tiiätte |O
No millasta ruokaa läskit sitten syö Meillä ainakin syödään ihan normaalia kotiruokaa, herkkua on etenkin minestrone- ja kuhakeittoAlkuperäinen kirjoittaja Williviini:Aika usein kuitenkin. Samaa ruokaa kun tupaavat syömään.
syökö läskit siis vain epäterveellistä? mä veikkaan et monella (kuten itsellä) ongelma on annoskoot, välipalat (eli napostelu) ja monella meillä äidillä se että jumitutaan sohvalle lasten mentyä nukkumaan ja herkutellaan.Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Aika usein kuitenkin. Samaa ruokaa kun tupaavat syömään.
Yuo onkin paha moka, onneksi olen niin sihtikurkku etten toisten jäljiltä syö vaan armotta roskiinn vaikka syntiä onkin.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:ei meillä ainakaan. sitä se on kun äiti syö lastenkin ruoat :xmas:
no ei tietenkään ole.Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:ettäs tiiätte |O
syömisessä ei tarvitse olla vikaa jos syö liikaa. se on sama mitä syö jos syö enemmän kuin kuluttaa. meillä lapset syö vain ruoka-aikaan ja ihan normi ruokaa.. mut sit minä syön mahdollisesti jotain ruokailujen välissäkin vaikka olen syönyt sitä samaa tavallista kotiruokaa kuin lapsetkin. annokset vaan on tietty isoja.Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Siis en ymmärtänyt?
Eikö tuo juuri kuvaamasi tarkoita epäterveellisesti syömistä??!
Tarkoitan itse: Yleensä äidit huoehtivat koko perheen ruokailusta. Jos äidit syövät epäterveellisesti niiin usein koko perhe.
no en mä tarkottanut mitään lasten rippeiden syöntiä. se oli vitsi.Alkuperäinen kirjoittaja normipainoinen:Yuo onkin paha moka, onneksi olen niin sihtikurkku etten toisten jäljiltä syö vaan armotta roskiinn vaikka syntiä onkin.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:ei meillä ainakaan. sitä se on kun äiti syö lastenkin ruoat :xmas:
usein vaan äidin ruokatottumukset periytyvät lapsille. Äiti näyttää esimerkkiä.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:syömisessä ei tarvitse olla vikaa jos syö liikaa. se on sama mitä syö jos syö enemmän kuin kuluttaa. meillä lapset syö vain ruoka-aikaan ja ihan normi ruokaa.. mut sit minä syön mahdollisesti jotain ruokailujen välissäkin vaikka olen syönyt sitä samaa tavallista kotiruokaa kuin lapsetkin. annokset vaan on tietty isoja.Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Siis en ymmärtänyt?
Eikö tuo juuri kuvaamasi tarkoita epäterveellisesti syömistä??!
Tarkoitan itse: Yleensä äidit huoehtivat koko perheen ruokailusta. Jos äidit syövät epäterveellisesti niiin usein koko perhe.
Täältä tulee...monta saavia haluat :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Mun täytyy nyt kyllä vielä avautua ja tehdä tunnustus :xmas:
Me syödään ihan normaalia, tavallista kotiruokaa koko perhe. Muilla perheenjäsenillä ei ole grammaakaan ylipainoa, paitsi minulla. Minulla on inhottava tapa napostella kaikkea vaikkei edes olisi nälkä. :/ Kun lapset nukahtaa niin on ihana mennä jumittaa sohvalle herkuttelemaan. :ashamed: Pliis, heittäkää mulle kaksin käsin saavilla itsekuria! :snotty:
Mä ainakin olen hankkinut läskini herkuilla, jotka tietenkin syödään salaa lapsiltaAlkuperäinen kirjoittaja Williviini:Aika usein kuitenkin. Samaa ruokaa kun tupaavat syömään.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:syökö läskit siis vain epäterveellistä? mä veikkaan et monella (kuten itsellä) ongelma on annoskoot, välipalat (eli napostelu) ja monella meillä äidillä se että jumitutaan sohvalle lasten mentyä nukkumaan ja herkutellaan.Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Aika usein kuitenkin. Samaa ruokaa kun tupaavat syömään.
Onkohan jonkun rouvan mies lähtenyt läskin matkaan ja se vääryys nyt kostetaan kaikille punkeroilleAlkuperäinen kirjoittaja Häh:Koko viikon on ollut otsikkoa läskeistä äideistä, mahtaa olla jollain kovasti hampaankolossa jotain lihavaa naista kohtaan
Mua ei yhtään haittaa esmes ihmiset, joilla on silmälasit vaikka rumia ovatkin. Eihän se mun murhe ole eikä tulisi mieleenikään täällä heistä joka päivä otsikkoa laittaa! Koittakaahan käyttäytyä asiallisesti pikkulikat.