vieras
kyllä kasvoille lyöminen ja tukistaminen molemmat on väkivaltaa, vaikka kaikki eivät sitä suostuisikaan uskomaan.
Itseasiassa tukistamisella voi olla huomattavasti pahemmat seuraamukset kuin läppäsyllä. Tukistaminen on yksi pahimpia keinoja rankaista, koska lapsen päänahka ja kallo on niin ohut vielä, ja sitten on jo aivot siinä alla. Läppäskää mieluummin kuin tukistakaa!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hurjalle kuulostaa että kasvoihin lasta lyödään. tukistamisen vielä "ymmärrän"
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi:Meehän hoitoon. Pieni läppäsy ei oo pahasta jos ei muut keinot auta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sehän on mukavaa,kun jostakin lasten pahoinpitely on hauskaaAlkuperäinen kirjoittaja ei oo tosi:salli mun nauraa...heh hehAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ottaa lapsi pois,jos aikuinen ei itseään pysty hillitsemään..
Läppäisykö ei vaikuta henkisesti, henkinen tuska on jopa rankempaa kuin fyysinen!!Alkuperäinen kirjoittaja Ei-tukistaja äiti:Itseasiassa tukistamisella voi olla huomattavasti pahemmat seuraamukset kuin läppäsyllä. Tukistaminen on yksi pahimpia keinoja rankaista, koska lapsen päänahka ja kallo on niin ohut vielä, ja sitten on jo aivot siinä alla. Läppäskää mieluummin kuin tukistakaa!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hurjalle kuulostaa että kasvoihin lasta lyödään. tukistamisen vielä "ymmärrän"
Kyllä tekee, soitin sinne, sanoi soittavansa. Meillä on ennenkin ollut ongelmia ton jätkän kanssa, viedä sitä psykiatrille, ne on ottanut mut ihan silmätikukseen kun olen nuori ja nuori 23 v äiti, lapsen isä on kyllä kasvatuksessa, läsnä todella useinAlkuperäinen kirjoittaja Ei-tukistaja äiti:no ette te joudu. En kyllä usko vähääkään, että hoitohenkilökunta tekee mitään ilmoitusta.
Eli sinä siis tukistaisit mieluummin? Mä en jaksa uskoa, että AP olisi voimiensa takaa motannu lasta. Vaan nyt on kyse läpsämisestä. Ja uskon, että APO on käsitelly /käsittelee asiaa lapsensa kanssa. Lapsi ei vaurioidu henkisesti yhdestä läpsystä. Ehkä vähän säikähtää, mutta kun oma rakas äiti on sitten keskustelemassa asiasta, niin ei se mihinkään suuntaan horju sen lapsen luottamus äitiin.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Läppäisykö ei vaikuta henkisesti, henkinen tuska on jopa rankempaa kuin fyysinen!!Alkuperäinen kirjoittaja Ei-tukistaja äiti:Itseasiassa tukistamisella voi olla huomattavasti pahemmat seuraamukset kuin läppäsyllä. Tukistaminen on yksi pahimpia keinoja rankaista, koska lapsen päänahka ja kallo on niin ohut vielä, ja sitten on jo aivot siinä alla. Läppäskää mieluummin kuin tukistakaa!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hurjalle kuulostaa että kasvoihin lasta lyödään. tukistamisen vielä "ymmärrän"
Sitten kerrot kaikki huolesi lapsesta hoithenkilökunnalle. He on ammattilaisia ja ovat velvollisia auttamaan ja tukemaan sinua lapsen kasvatuksessa.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kyllä tekee, soitin sinne, sanoi soittavansa. Meillä on ennenkin ollut ongelmia ton jätkän kanssa, viedä sitä psykiatrille, ne on ottanut mut ihan silmätikukseen kun olen nuori ja nuori 23 v äiti, lapsen isä on kyllä kasvatuksessa, läsnä todella useinAlkuperäinen kirjoittaja Ei-tukistaja äiti:no ette te joudu. En kyllä usko vähääkään, että hoitohenkilökunta tekee mitään ilmoitusta.
No päiväkodinhenkilök. en puhu mtn. Tuntuu että ne on vaan vastaan meitä, toivoo kaikkee p.askaa niskaa, nooh odotellaan tässä "tuomioo"Alkuperäinen kirjoittaja ei tukistaja äiti:Sitten kerrot kaikki huolesi lapsesta hoithenkilökunnalle. He on ammattilaisia ja ovat velvollisia auttamaan ja tukemaan sinua lapsen kasvatuksessa.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kyllä tekee, soitin sinne, sanoi soittavansa. Meillä on ennenkin ollut ongelmia ton jätkän kanssa, viedä sitä psykiatrille, ne on ottanut mut ihan silmätikukseen kun olen nuori ja nuori 23 v äiti, lapsen isä on kyllä kasvatuksessa, läsnä todella useinAlkuperäinen kirjoittaja Ei-tukistaja äiti:no ette te joudu. En kyllä usko vähääkään, että hoitohenkilökunta tekee mitään ilmoitusta.
Ei huostaanottoja nyt noin vain tehdä. Lastensuojelu ottaa todennäköisesti yhteyttä ja käy/pyytää käymään. Mikä voi olla ihan hyväkin niin saat apua lapsen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kyllä tekee, soitin sinne, sanoi soittavansa. Meillä on ennenkin ollut ongelmia ton jätkän kanssa, viedä sitä psykiatrille, ne on ottanut mut ihan silmätikukseen kun olen nuori ja nuori 23 v äiti, lapsen isä on kyllä kasvatuksessa, läsnä todella useinAlkuperäinen kirjoittaja Ei-tukistaja äiti:no ette te joudu. En kyllä usko vähääkään, että hoitohenkilökunta tekee mitään ilmoitusta.
Sinä ja sun väkivalta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi:Meehän hoitoon. Pieni läppäsy ei oo pahasta jos ei muut keinot auta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sehän on mukavaa,kun jostakin lasten pahoinpitely on hauskaaAlkuperäinen kirjoittaja ei oo tosi:salli mun nauraa...heh hehAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ottaa lapsi pois,jos aikuinen ei itseään pysty hillitsemään..
väkivaltahan se ainoa ratkaisu on!!!
Siitä että mitä p.askaa tulee taas niskaan kun ollaan ennenkin oltu niiden kanssa tekemisissä kun just tätä psykiatriakin ehdotettu, meidän mielestä toi poika on ihan normaali, sillä on uhma-ikä päälläAlkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Oletko huolissasi sossusta, vai siitä, miten kasvatat lastasi?
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-tukistaja äiti:Itseasiassa tukistamisella voi olla huomattavasti pahemmat seuraamukset kuin läppäsyllä. Tukistaminen on yksi pahimpia keinoja rankaista, koska lapsen päänahka ja kallo on niin ohut vielä, ja sitten on jo aivot siinä alla. Läppäskää mieluummin kuin tukistakaa!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hurjalle kuulostaa että kasvoihin lasta lyödään. tukistamisen vielä "ymmärrän"
Just just. Mutta tuo läppääminen ei ole normaalia. Hoitoon otetaan sinut, eikä poikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Siitä että mitä p.askaa tulee taas niskaan kun ollaan ennenkin oltu niiden kanssa tekemisissä kun just tätä psykiatriakin ehdotettu, meidän mielestä toi poika on ihan normaali, sillä on uhma-ikä päälläAlkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Oletko huolissasi sossusta, vai siitä, miten kasvatat lastasi?
Mä sain kyllä sellasen käsityksen että läpsitty kerran.Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Poika voi tarvita psykiatrin apua, koska häntä läpsitään kotona. |O
Öhöm, tätä läpsiminen ei liity psykiatriin. Sen takia sinne sitä laittamassa kun tarhassa käyttäytynyt ihmeellisesti, mikä on nyt rauhottunut. Ja sanoinko että olen läpsinyt sitä aina, hohhoijaa, ota silmät käteenAlkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Poika voi tarvita psykiatrin apua, koska häntä läpsitään kotona. |O
joo tiedän, että edellinen viestini meni ohi aiheen, mutta ihmetytti tuo, että "Läppäiskää mieluummin" ja tuo aivojuttu..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kannattaakohan tässä kiistellä siitä, että kumpi on vähemmän vahingollista "läppäsy" vai tukistaminen... Jotenkin tuntuu aika epäolennaiselta, kun kuitenkin lapsen koskemattomuudesta on kyse.