lämpöilyä raskauden alkuvaiheessa??NOrmaalia vaiko ei?

Kysyn mun siskon puolesta sellaista, että onko jollain raskaudessa alkuviikoilla koko ajan ollut lämpöä??Mun siskolla on nyt vko8 meneillään ja hänellä on koko ajan sellaiset 37,1 lämpöä ollut sitten vko 4 lähtien..

muutenkin on siis ollut flunssainen ja syönyt poskiontelon tulehdukseen antibioottikuurin, mutta toi lämpö ei vaan laske...niin liittyisiköhän se raskauteen??jostain luettiin että saattaapi nousta peruslämpö raskaana ollessa.
 
On ihan normaalia, joillaki saattaa nousta lämmöt alkuraskauden aikoihin. Mutta jos on ollu flunssassa, niin saattaa olla vielä niitä jälkimaininkeja ja välttämättä ei heti toi pikku lämpö laske heti kun on flunssa ohi.
 
:wave:

Kyselin viime viikolla lääkäriltä samaa asiaa lämmöistä. Raskauden aikana katsotaan normaaliksi 37.5.
Jos odottajan yleistilassa on muutoksia, niin sitten pitää huolestua lämpöjen noususta.
 
Mulla oli ensimmäinen oire koko raskaudesta juuri lämpöjen nousu ja pysyminen reilussa 37:ssa.

En muista kuinka pitkään tuota lämpöilyä sitten plussaamisenkin jälkeen kesti, mutta mielestäni kuitenkin sen alkuraskauden ajan.

Eli ihan normaalia on. :)
 
Kitos kaikille vastanneille :) siskon mielikin keveni kun sai kuulla että muilla on samanlaista :) itekin siis olen saanut lapsen, mutta mulla eikä meijän suvussa muilla ole ollut tollaista..sillä se vaan tosiaan on koko ajan siellä 37,1....
 

Yhteistyössä