lämmöistä

Jos joku fiksumpi kertoisi noista lämmöistä tämmöiselle, kuka ei niistä tiedä juurikaan yhtään mitään. Milloin lämpöjen pitäis olla korkeemmalla kuin normaalisti? Ainakin hetkellisesti silloin jos on raskautunut, vai? Entäs muulloin? Mitä niistä oikein pitäis tietää? :D Kiitos kaunis vastanneille! =)
 
Siis itse olen tietoni lukenut tuolta fertilityfriend.comista ja siellä sanotaabn näin. Elikkä kierron alku vaiheessa lämmöt ovat "alhaalla" aina ovulaatioon asti jolloin saattaa päiväseltään lämpö tippua, sen jälkeen elikkä jo ovulaation jälkeen lämpö nousee(lämmön nousun pitäisi olla vähintään kolmen päivän mittainen jotta voi olettaa ovultaation tapahtuneen), siitä sitten lämpö pysyy ylhäällä, paitsi jos onnistuu päiväseltään huomaamaan kiinnityslaskun lämmöissä olettaen siis olevansa raskaana, siitä sitten lämmöt pysyvätkin ylhäällä siihen että kuukautiset ne laskevat/ tai olet raskaana ja ne pysyvät ylhäällä.

Lämmöt pitäisi aina testata aamulla sängyssä maaten aamulla vähintään kahden kunnolla nukutun tunnin jälkeen. Päivällä lämmön mittaaminen on suhteellisen turhaa, koska kaikki liikehdintä syöminen yms. vaikuttavat lämpöön.

Tuolta www.fertilityfriend.com ja sieltä community ja chart gallery niin näkee miten ihmisillä yleensä toimii tuo aamulämpö.

Toivottavasti selkensi jotain!!
 
Mittaa aina suht samaan aikaan ennen sängystä nousua ja mieluusti kielen alta. Kun lämmöt pomppaa asteen pari, ovulaatio on ohi. Lämmöt laskee sitten kun menkat alkaa, toisilla jo ennen vuotoa, toisilla vasta vuodon jo alettua.
Raskaudesta lämmönnousu ei kerro mitään.
Itse paljon mittailleena tiedän mikä on peruslämpöni alkukierrosta, sitten oletettuna ovisaikana aloitan mittailun ja kun lämmöt nousee i(tselläni nousu tapahtuu parissa päivässä, ei yhtäkkiä) tiedän, että tärppipäivät ovat menneet ja ovisaika ohi.
 

Yhteistyössä