Lähtö

Polkaisin kengälläni savukkeeni sammuksiin ja katsoin äänettömänä horisonttiin. Alus oli hävinnyt horisontin taakse ja vain ohut, häilyvä savu kohosi taivaanrannassa. Tuuli riepotteli vaatteitani syksyisen sateen piiskatessa kasvojani. Tunsin kurkussani kummallisen palan ja rinnassani merkillisen tyhjyyden. Pyyhkäisin silmäkulmastani jotain kosteaa. "Saatanan sade", ajattelin.

Seisoin yksinäni Helsingin Eteläsatamassa. Olin hetki sitten hyvästellyt Charletten, joka oli noussut laivaan matkustaakseen ensin Tallinnaan ja sitten sieltä opiskelemaan Tartoon. Juuri ennen hänen laivaan menoansa olin kietonut käsivarret hänen ympärilleen ja kuiskannut hänen korvaansa: "hyvästi rakkaani, hyvästi". Charlette, joka vihasi jäähyväisiä, oli irrottautunut sy-leilystäni ja vastannut totisena: " ei hyvästi, vaan näkemiin rakkaani,". Olin vastannut vaimeasti vain: "olet varsinainen yöntekijä".

Seisoessani yksinäisenä ja sateen kastelemana annoin ajatuksieni palata ajassa taaksepäin. Hymy palasi kasvoilleni muistaessani ensitapaamistani Charletten kanssa. Muistin kuinka Sepon kanssa olimme poliiseiksi pukeutuneina menneet hänen työpaikalleen ja harrastaneet seksiä Charletten työpaikan arkistossa. Muistin toisen kepposemme, jossa mukana oli minun ja Sepon lisäksemme myös Makkonen, Pertsa ja Reiska. Muistin kohtauksemme heinäkuisessa turkulaisessa puistossa. Muistin hauskat skotlantilaiset häät. Muistin huumaavan lyhyen, mutta kiihkeän matkamme Intiaan. Kuinka kiihkeä ja elämäniloinen tuo nuori kaunis nainen olikaan.

Charletten lähtöhetken lähestyessä olin tiedustellut haluaisiko hän tulla päivää ennen lähtöään luokseni. Nauttisimme viimeisen ehtoollisen yhdessä syöden, juoden ja naiden. Riemukseni hän oli suostunut ehdotukseeni. Varasin välittömästi meille sviitin hotelli Kämpistä. Kerrottuani asiasta ystävälleni Sepolle, hän oli riemastuneena tarjoutunut mukaamme. "Annetaan likalle viimeinen kunnon kyyti kimpassa", hän oli ehdottanut valmiina kuin partiopoika. Olin tyrmännyt hänen ehdotuksensa toteamalla haluavani viettää viimeisen illan kahdestaan Charletten kanssa. "Voi vittu, onko jätkä rakastunut", ilkkui Seppo minulle pettyneenä. En vastannut hänelle mitään. En enää itsekään tiennyt mitä olin.

Charletten saavuttua Helsinkiin olimme kirjoittautuneet sisään hotelli Kämppiin. Jo itse hotellin aula oli mannermainen ja huokui arvokkuutta. Avattuamme huoneemme oven silmiimme avautui ylellinen Executive-sviitti kaksine huoneineen ja yksityissaunoineen. Huone oli sisustettu tyylikkäästi tyylihuonekaluilla. Makuuhuonetta hallitsi ylellinen, leveä parisänky pehmeine vuodetyynyineen. Huoneen ikkunasta aukesi hulppea näköala Esplanadille. Charlette huokasi ihastuneena. Olin itsekin tyytyväinen valintaani. Silmäilin himokkaasti parivuodetta kysyen Charlettelta: "pitäisiköhän tuo sänky koeponnistaa?". "Höpö höpö. Lämmitetään sauna ja lähdetään sitten syömään. Minulla on kamala nälkä", hän kujersi vastaukseksi.

Pettyneenä vastaukseen hiivin laittamaan saunan lämpiämään. Olin tilannut ennakkoon huoneeseen pullon keltaista leskeä, jota istuimme nauttimaan vierekkäin sviitin sohvalle. Charletten suu kävi normaaliin tapaan. Hän kertoi vuolaasti talven suunnitelmistaan niin opiskelun kuin Viron kulttuurin ja matkailunkin suhteen. Minä siemailin mietteliäänä lasistani vastaillen hänelle hajamielisesti. Tunsin jo nyt lähdön haikeutta. Samppanja oli kylmää ja erinomaisen makuista. Kuplat kutittivat mukavasti päätä. Ja nivuksia. Tunsin taas himojeni heräävän.

Sauna oli valmis. Riisuuduimme. Katsoin ihailevasti Charlettea. Vaaleat hiukset lepäsivät valtoimenaan kruunaten vaalealla hehkullaan hänen lyhyen ja hoikan olemuksensa. Vartalo oli kesän kauniisti päivettämä. Valkoiset hampaat hohtivat kauniista kasvoista helminauhana. Silmät sädehtivät kirkkaina. Noihin silmiin voisi mies hukkua. Nuoren naisen rinnat kohosivat ylpeinä. Lantion kaari kaartui seksikkäästi houkuttelevan hävyn loistaessa keskellä. Hoikat, jäntevät sääret viimeistelivät näkymäni. "Mitä tuijotat", kysyi Charlette hämillään. "Ihailen", kuiskasin hiljaa. Charlette pujahti hämillään edelleni saunan lauteille.

Sauna oli yhtä ylenpalttinen kuin koko muukin sviitti. Tervaleppäiset lauteet ja seinän paneelit loivat punertavansävyistä hohtoa koko tilaan. Sieraimeni tavoittivat rauhoittavan vienon puuntuoksun. Hiljennyimme lempeiden löylyjen hellimäksi. Charlette lepäsi vieressäni silmät ummistettuina antaen lämmön helliä itseään. Hetkessä oli jotain taianomaista. Lämpö, hiljaisuus, punertavansävyinen vaimea valo. Kosteat, hikiset, alastomat vartalot.
Siirryttyämme yhdessä suihkun alle annoin käsieni vaeltaa pitkin Charletten sorjaa vartaloa. Hieroin hänen niskaansa suudellen häntä suulle. Pyörittelin käsilläni hänen rintojaan. Kuin varkain kosketin sormillani hänen puutarhansa porttia. Charlette värähti hiljaa voihkaisten. Kaluni seisoi kovana himon sykkiessä terskani päässä. "Mennään olohuoneeseen", kuiskasi Charlette hiljaa ohjaten minut elimestäni kiinni pitäen istumaan sviitin sohvalle. Istuuduttuani alas, hän laskeutui polvilleen lattialle, siemaisi suunsa täyteen samppanjaa ja imaisi veitikkani suuhunsa. Tunne oli valtaisa. Kuuma, kostea suu yhdistettynä viileänä kuplivaan samppanjaan. Mieleni olisi tehnyt jodlata.

Tyydyin kuitenkin siemailemaan omaa lasiani tyhjäksi nautiskellen Charlettesta ja samppan-asta. Samppanjaa ja suuta. Vuoronperään. Kuplia, ahnasta suuta ja kutiavan nautinnollista kihelmöintiä kiveksissä. "Mennään makuuhuoneeseen", kuiskasin. Charlette pudisti päätään jatkaen intensiivistä työskentelyään. Juuri kun kiveksissäni alkoi tuttu siittiöiden sekasorto, Char-lette irtautui minusta lähtien astelemaan takaisin kohti saunatiloja. "Älä", ynahdin säikähtäneenä. Kun leikki oli alkanut, halusin sen vietävän loppuun. Charlette ei kuitenkaan palannut. Minä kävelin hänen perässään kuin pingviini kaluni sojottaessa kohti kattoa. "Se oli esimakua illasta. Jatkamme päivällisen jälkeen", kuhersi Charlette tyytyväisenä aikaansaannokseensa. Minun oli tyytyminen vastaukseen, vaikka mielestäni ei ollut akantappo kaukana. No, ehkä hyvää kannatti odottaa.

Puhdistautumisrituaalin jälkeen siirryimme takaisin sviitin tiloihin nauttimaan elämän palauttavia virvokkeita. Äskeisen kokemani jälkeen kylmä olut houkutteli minua samppanjaa enemmän. Hörpin olutta ihailen Charletten valmistautumista iltaan. Fööni ulvoi kuin suihkuhävittäjän moottori. Kasvoihin ilmestyi muutamalla nopealla liikkeellä tyylikkään hillitty ehostus. Push -upien, Stay-upien myötäelämänä tunsin nivuksissani myös Jack-upin ilmestyneen sviittiin. Charletten upean olemuksen viimeisteli tyylikäs iltapuku korkokenkineen. Charletten toteamus: "no meinaatko lähteä syömään pelkissä boksereissa", sai minut kirimään ylös alas loksahtaneen leukani ja heräämään mietteistäni. Asiaan kuuluvat tuoksut kasvoille ja kainaloihin, valkoinen kauluspaita sähkösinisine solmioineen ja tumma puku päälle. Olin valmis.

Laskeuduimme hissillä ravintolaan. Tyylikäs ja ylitsevuotavan kohtelias hovimestari johdatti meidät pöytäämme ottaen samalla vastaan tilauksemme aperatiiveistä. Charlette otti kuohuviini-mustaherukkasekoituksen minun tyytyessä barbaarina raakaan irlantilaiseen viskiin. Maljojen kohotuksen jälkeen syvennyimme nauttimaan juomistamme silmäillen herkkuja tulvivaa ruokalistaa. Valinta oli vaikea, mutta Charlette tuntui tietävän mitä tahtoi. Alkuruuaksi hän valitsi kanttarelliraviolia ja vaahdotettua vihreää parsaa. Pääruuaksi hän halusi grillattua kuhaa pippurikastikkeella. Jälkiruuaksi hän otti raparperi-granaattiomena liemessä lepäävää mansikkasorbettia ja mascarponemoussea. Kuinka herkullisilta kaikki kuulostikaan. Mielikuvituksettomana ihmisenä kuulin itseni toteavan ottavani samanlaisen satsin.

Hovimestarin saapuessa vastaanottamaan tilauksemme hän kohteliaasti kehui valintojamme erinomaisiksi ja suositteli asiaankuuluvat viinit. Tilaustamme odotellessa nautimme arvokkaasta miljööstä, virkistävistä juomista ja toistemme seurasta. Keskustelimme kiihkeästi niin matkailusta kuin kirjallisuudestakin. Kuten minulle oli jo aikaisemmin käynyt ilmi, tämä nuori nainen oli elämässään kiertänyt muutakin kuin tahkoa. Hän oli hauskaa ja virkistävää seuraa. Mieltäni kuitenkin edelleenkin kaihersi yläkerrassa tapahtunut naisellinen näppäryys kaluni kanssa.

Ateriamme saapuivat. Sopivassa tahdissa lautaset ja annokset vaihtuivat. Lasimme täytettiin juuri silloin kuin pitikin. Nautimme ateriaamme erinomaisella ruokahalulla. Lapioidessani jälkiruokaa suuhuni tiedustelin Charlettelta josko hän haluaisi lähteä kanssani jonnekin tanssimaan. " Mielelläni, mutta haluaisin viettää tämän viimeisen iltani kanssasi kahdestaan Jack", vastasi hän hellästi. Kuultuani tämän ihanan lauseen, mielessäni ryntäsin vauhkona hissiin aukoen jo housujeni vyötä. Käytännössä kuitenkin tyydyin näennäisen rauhalliseen seurusteluun Charletten kanssa vilkuillen kuitenkin syrjäsilmällä tarjoilijaa.
Saatuani laskun maksetuksi siirryimme kohti yläkertaa. Jo hississä aloitimme kiihkeän suutelemisen. Nuolin Charletten huulia ja korvia kuin spanieli. Himo ja kiihko pumppasivat adrealiinia vereeni. Päästyämme sviittiimme oli loputkin estot poissa. Vapisevin käsin riisuin Charletten iltapuvun. Nostin hänet käsivarsilleni kuin höyhenen ja kannoin hänet lepäämään parisängyn päälle. Riisuessani katsoin häntä himokkaasti. Siinä hän lepäsi pehmeällä parivuoteella kuin kallisarvoinen koru samettirasiassa. Loisteensa puolesta hänen ei tarvinnut hävetä harvinaisemmallekaan helmelle. Vain tuskin havaittava hengityksen kiihtyminen osoitti hänen kiihkoaan.

Vaatteista päästyäni hyökkäsin hänen kimppuunsa kuin verenhimoiset moskiitot. Suutelin hänen huuliaan. Imin ja nuolin hänen korvanlehtiään. Avasin hänen rintaliivinsä hyväillen hellän varovasti hänen kohoavia rintojaan. Liuitin kieltäni hänen vatsallaan. Annoin kielenkärjen pyöriä tuon jumalaisen navan ympärillä päätyen pyhimpään. Koskettaessani varovasti kielelläni Charletten klitorista, hän voihkaisi hiljaa ja värähti. "Oi Jack", hän kuiskasi. Painoin oikean käteni etusormen varovasti hänen sisäänsä kiihdyttäen nuolemistani. Charletten lantio vastasi kuin tahtomattaan kieleni kutsuun. Minulla seisoi niin, että kaluani pakotti.

Kaksi lipaisua vielä. Sitten Charlettelta tuli. Lähes itkunsekaisella äänellä hän valitti kuin haavoittunut hyeena selän jännittyessä kaarelle. Lopetin lipomisen ja annoin hänen rauhoittua silittäen hellästi hän vatsaansa. En kuitenkaan jaksanut enää olla itsekään herrasmies. Naista, pillua. Heti. Välittömästi. Käänsin Charletten vatsalleen, asettelin kosteudesta kiiltävän terskani hänen terälehdilleen ja työnnyin rajusti hänen kosteikkonsa. Meidän molempien huulilta purkautui huokaus varteni upotessa hänen pyhimpäänsä.

Vartalomme aloittivat välittömästi kahden aikuisen ihmisen eroottisen tanssin. Vartalomme kiemurtelivat yhteen kietoutuneina. Käteni vaeltelivat levottomana ympäri Charletten vartaloa. Charlette puristi sängynpeitteen nyrkkeihinsä aivan kuin peläten putoamista. Vaikka olisin halunnut jatkaa tätä loputtomiin, niin kaluni oli jyrkästi kanssasi täysin erimieltä. Kuin itsenäisellä tahdolla varustettuna se kiihdytti liikettään tässä lemmenpesässä saaden pusseissani asuvat siittiöt hulluuden partaille. Ne aloittivat sekasortoisen, mutta määrätietoisen vaelluksensa kohti Charlettea. Huusin kuin apinain kuningas purkautuessani lantio nytkyen Charletteen. Omalta hurmioltani en huomannut saiko hän toistamiseen, mutta voipuneena hänen lantionsa lypsi minusta loput nesteet. Makasimme hiljaa sylikkäin.

"Nuori nainen, sinä tapat minut", kähisin Charletten korvaan. Hän vastasi tyytyväisenä: "sitähän sinä vain toivot. Toivot, että sinut rakasteltaisiin hengiltä". Ehkä toivoinkin. Ehkä toivoin ajan pysähtyvän. "Lähdetäänkö nyt tanssimaan tai drinkille? Tullaan sitten jatkamaan", kuiskasi Charlette. Urahdin myöntävän vastauksen.

Havahduin nykyhetkeen. Polkaisin kengälläni savukkeeni sammuksiin ja katsoin äänettömänä horisonttiin. Alus oli hävinnyt horisontin taakse ja vain ohut, häilyvä savu kohosi taivaanrannassa. Tuuli riepotteli vaatteitani syksyisen sateen piiskatessa kasvojani. Tunsin kurkussani kummallisen palan ja rinnassani merkillisen tyhjyyden. Pyyhkäisin silmäkulmastani jotain kosteaa. "Saatanan sade", ajattelin.


 
  • Tykkää
Reactions: AZZAWANG

Yhteistyössä