Lähtisköhän huomen aamulla fillarilla töihin?

vieras
Olet tosi reipas jos menet. En jaksaisi todennäköisesti, ainakaan täällä kaupungissa, kun autojen möly ja autojen aiheuttama pöly menee silmiin näin keväisin. Tosin viikonloppuna kello 6 sitä ei niin paljon ole.
 
Mulla ei oo pyörätietä koko matkaa, tosin onneksi ei oo mikään pikatiekään. Arkiaamuisin on paljonkin liikennettä, mutta huomenna olis rauhallista.
Noita musiikkivehkeitä mulla ei oo, aattelin kuunnella ja nauttia linnunlaulua.
pitää vaan kasata fillarointi romppeet aamuksi valmiiksi eteiseen. Saas nähä kuinka ämmän käy, vai syökö sika aamuntunteina eväät....
 
Kannattaa ihmeessä!!! Mua hinguttaa kanssa pyöräillä työmatkat, mutta mies ei ole saanut vielä kunnostettua pyörää, puhkoi siitä syksyllä renkaan mokoma. Hieman kyllä arveluttaa kun tuota pahoinvointia vielä että kuinka se sykkelöiminen mahtaa skulata... :x Matkaa ei ole kun 8 km suuntaansa.
 
No niin! Tulin sitten pyörällä töihin :) Vähän kävi kylmästi varpaisiin, lähtiessä oli mittarissa -4 astetta. Kyllä mulla tuohon matkaan vähän yli tunti hurahti. Toi kaupungin läpi ajaminen vähän ja hidastaa vauhtia. Pyörätiet on niin surkeassa kunnossa.
Toosi tyytyväinen suoritukseeni olen =)
 

Yhteistyössä