Lähtiskö teidän miehet ostaan herkkuja jos olisitte raskaana???

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
äitikans
Lähtis. Ja onki lähteny. Joka kerran kun on 'pitänyt' :) Greippijaffaa metsästi kerran keskellä yötä. Ja Dr Pepperiä lähti aina hakeen ku loppu- yleensä oli yö...

Kyllä meilläkin mies lähtee hakemaan herkkuja vaikken raskaana olisikaan.. tänään varsinkin (meni jo vähän överin puolelle) kun mies lähti pojan kanssa kauppaan ja pyysin tuomaan jotain hyvää.. mies kysy että mitä mun tekisi mieli enkä osannut oikein sanoa, teki vaan jotain hyvää mieli... mies toi irtokarkkeja, suklaata ja sipsipussin! :eek: Onneks mulla on edes vähän malttia ja pistin karkit ja sipsit kaappiin turvaan ja kävin suklaan kimppuun.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja lepakkkomies:
se on akan homma hoitaa tuommoset

:D :D Tää ois ku mun miehen suusta sanottu.

Akat ne on, jokka kukkia kasvattaa jne. Ja tämäki onneks lainattu tuttavamieheltä :D

Mutta joo, asiaan. Jos mies on kauppareissulla, niin saatan pyytää vaikka mitä (jos ite oon rahatonna), mutta en erikseen pyydä mitään hakemaan.

No ei nyt mitään älyttömyyksiä eikä varsinkaan yöaikaan. Naurattaa ne "äijänressut" jotka kantaa "muijilleen" ties mitä roskaruokaa jopa yöaikaan. Jotain rajaa... B) Ei kaikkea voi pistää raskauden piikkiin.

Yhteistyössä