tosi reilua lähtä tollee yksiksee kertomatta mulle et on menossa!! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kuule just kävin...
no en jaksanu alkaa uutta avausta raapustaan ku sain ton yhen pitkän aikaseksi :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Niitti:tosi reilua lähtä tollee yksiksee kertomatta mulle et on menossa!! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kuule just kävin...
no ei sitä ny oo tarkotus koko päivää imiä yhtä ja samaa kessua!!Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:ite karkasit ennenkö sain polteltua :attn:
uskokaa pois, ens yönä on taas levottomat unet tän neidin päässä!!! kiitti vain... imeä, koko päivä... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Niitti:no ei sitä ny oo tarkotus koko päivää imiä yhtä ja samaa kessua!!Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:ite karkasit ennenkö sain polteltua :attn:
mä teen ihan samoin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja niitti harmaana:imeä... hmm... ei sais tollasia ajatella... hyi sua! taidanki tästä lähtä tuonne lämpimään sänkyyn peiton alle yksin itseni kanssa...
Ja mun rupesi tekemään mieli vadelman makuista Grandia :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:uskokaa pois, ens yönä on taas levottomat unet tän neidin päässä!!! kiitti vain... imeä, koko päivä... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Niitti:no ei sitä ny oo tarkotus koko päivää imiä yhtä ja samaa kessua!!Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:ite karkasit ennenkö sain polteltua :attn:
mistähän tuokin ties että mä olin intissä kessu , siis kersanttiAlkuperäinen kirjoittaja Niitti:no ei sitä ny oo tarkotus koko päivää imiä yhtä ja samaa kessua!!Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:ite karkasit ennenkö sain polteltua :attn: