LÄHTISITTEKÖ JO SAIRAALALLE PÄIN...?

En lähtisi. Viime synnytyksessä supisteli jotain 8 tuntia 2 minuutin välein ei niin kipeästi ja synnyttämään lähdin siitä vasta parin viikon päästä. Jo neljä kertaa olen pähkäillyt noiden samojen juttujen kanssa, enkä koskaan tiedä pitäiskö lähteä. Mutta jos lähdet niin onnea matkaan :wave:
 
baabaa
Ei kai siitä mitään haittaakaan ole vaikka siellä sairaalassa kävis ihan vaan näytillä. Ei kuiteskaan kauhean pitkä oo ollut edellinen synnytys joten varmaan aika nopiaan saat toimia.

Kateellisena odottelen omaa lähtöä, rv 39+3...
 
Kyllä mä jo ainakin näytille lähtisin.Täälä aina toitotetaan että tietää kun ne oikeat supparit on,mutta myöhästyny ite olisin ainaki.Jos olis täytyny odotella niitä ns.kipeitä kun ei enää oloaan siedä..luultavasti sillon olis meitin mukulat syntyny autoon!


Onnea matkaan=)
 
vieras
En tietenkään! Jäisin kotiin seuraamaan, syntyykö lapsi sänkyyn, vessaan vai perinteisesti saunaan! Myös taksi vois olla kiva - vähän erilainen kuin tylsä sairaalasynnytys!
 
toinen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tietenkään! Jäisin kotiin seuraamaan, syntyykö lapsi sänkyyn, vessaan vai perinteisesti saunaan! Myös taksi vois olla kiva - vähän erilainen kuin tylsä sairaalasynnytys!
Mieti sä vähän mitä sanot!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Lähtisin.Mä tunsin kolmanne kohdalla synnytyksen alkaneen vasta ponnistusvaiheessa!onneksi älysin pidätellä,ihmettelin vain,että onpa kumman tujuja supistuksia..Avautumisvaiheen supistukset luulin harjoitussuppareiksi :whistle:
Kuinka tiheeseen niitä tuli sit avautumisvaiheessa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja veera101:
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Lähtisin.Mä tunsin kolmanne kohdalla synnytyksen alkaneen vasta ponnistusvaiheessa!onneksi älysin pidätellä,ihmettelin vain,että onpa kumman tujuja supistuksia..Avautumisvaiheen supistukset luulin harjoitussuppareiksi :whistle:
Kuinka tiheeseen niitä tuli sit avautumisvaiheessa?
Kuule jää ihmeessä tekemään galluppia siitä missä vaiheessa MUUT lähtivät.

Ootko I K I N Ä ajatellut, että luottaisit itseesi ja lähtisit silloin kun sulla alkaa synnytys?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja veera101:
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Lähtisin.Mä tunsin kolmanne kohdalla synnytyksen alkaneen vasta ponnistusvaiheessa!onneksi älysin pidätellä,ihmettelin vain,että onpa kumman tujuja supistuksia..Avautumisvaiheen supistukset luulin harjoitussuppareiksi :whistle:
Kuinka tiheeseen niitä tuli sit avautumisvaiheessa?
Kuule jää ihmeessä tekemään galluppia siitä missä vaiheessa MUUT lähtivät.

Ootko I K I N Ä ajatellut, että luottaisit itseesi ja lähtisit silloin kun sulla alkaa synnytys?
Onko pakko tällasella hetkellä rupee haukkuu mun toimintatapoja?? En nyt välttämättä halua herätellä ja pyytää tänne isääni jotta mieheni pääsisi mua viemään kuullakseni vaan että en synnytä vielä pariin viikkoon. Odottelen nyt vielä et supistukset vähän pitenis ja tihentyis.

 
Mulla kans ollu nopeita synnytyksiä, ja kuopuksen synnytyksessä kerettiin just ja just sairaalan ovesta sisään kun poika syntyi siihen hissiaulaan... minusta kannattaisi lähteä varmuuden vuoksi jo sairaalalle päin... se matka autossa on meinaa TUSKAA kun vauvan syntymä ihan lähellä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja veera101:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja veera101:
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Lähtisin.Mä tunsin kolmanne kohdalla synnytyksen alkaneen vasta ponnistusvaiheessa!onneksi älysin pidätellä,ihmettelin vain,että onpa kumman tujuja supistuksia..Avautumisvaiheen supistukset luulin harjoitussuppareiksi :whistle:
Kuinka tiheeseen niitä tuli sit avautumisvaiheessa?
Kuule jää ihmeessä tekemään galluppia siitä missä vaiheessa MUUT lähtivät.

Ootko I K I N Ä ajatellut, että luottaisit itseesi ja lähtisit silloin kun sulla alkaa synnytys?
Onko pakko tällasella hetkellä rupee haukkuu mun toimintatapoja?? En nyt välttämättä halua herätellä ja pyytää tänne isääni jotta mieheni pääsisi mua viemään kuullakseni vaan että en synnytä vielä pariin viikkoon. Odottelen nyt vielä et supistukset vähän pitenis ja tihentyis.
Minäkin herätin toisen lapsen kohdalla yöllä mieheni,haki vielä meille lapsenvahdin ja kun pääsimme sairaalaan,sain alkaa ponnistamaan..
Sitä ennen olin noin 2h "kuulostellut" supistuksia..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja veera101:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja veera101:
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Lähtisin.Mä tunsin kolmanne kohdalla synnytyksen alkaneen vasta ponnistusvaiheessa!onneksi älysin pidätellä,ihmettelin vain,että onpa kumman tujuja supistuksia..Avautumisvaiheen supistukset luulin harjoitussuppareiksi :whistle:
Kuinka tiheeseen niitä tuli sit avautumisvaiheessa?
Kuule jää ihmeessä tekemään galluppia siitä missä vaiheessa MUUT lähtivät.

Ootko I K I N Ä ajatellut, että luottaisit itseesi ja lähtisit silloin kun sulla alkaa synnytys?
Onko pakko tällasella hetkellä rupee haukkuu mun toimintatapoja?? En nyt välttämättä halua herätellä ja pyytää tänne isääni jotta mieheni pääsisi mua viemään kuullakseni vaan että en synnytä vielä pariin viikkoon. Odottelen nyt vielä et supistukset vähän pitenis ja tihentyis.
'

Odota ihan lunkisti vaan sitten. ajattelin vaan että jos edellinen synnytys kesti kaikkiaan 2 h niin ei siitä varmaan ainakaan kannata mitään opikseen ottaa. Kerro sitten tuliks tyttö vai poika ja eteiseen vai vessaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Mulla kans ollu nopeita synnytyksiä, ja kuopuksen synnytyksessä kerettiin just ja just sairaalan ovesta sisään kun poika syntyi siihen hissiaulaan... minusta kannattaisi lähteä varmuuden vuoksi jo sairaalalle päin... se matka autossa on meinaa TUSKAA kun vauvan syntymä ihan lähellä.
Kokemusta tastä kun tuntui että vauvan pää tulee juuri ulos.Jalat ristissä piti sinnitellä.Katsoivat vastaanotossa tilanteen,vaatteet päälle ja synnytyssaliin.Ekasta supistuksesta sai ponnistaa..Viikot olivat kanssa 38+4

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
sanon tähän että eine synnytykset ol samanlaisia välttämättä voi toinen sit ootatuttaa vaik 12 tuntita ja eka syntya 2 tunnissa!!! miettikääpä hiukan!
Itsellä siis eka melkeen 10 tuntia kaikkineen ja toka 3 ja puolessa tunnissa ja tokas oli kokoajan tunne heti ku laps vesi meni et tulee nyt ja yhtään ainuata supistusta tullut ennemmin synnytystä! EI niitä voi siis verrata mitenkään ku ei välttämättä mene saman kaavan mukaan!

Mutta mulle ainakin on tuolta sanottu että sinne saa mennä jos vähänkään huolettaa työtä ne siellä tekee että mene vaan kukaan täällä ei voi sanoa mitään onko synnytys käynnissä vai ei.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
sanon tähän että eine synnytykset ol samanlaisia välttämättä voi toinen sit ootatuttaa vaik 12 tuntita ja eka syntya 2 tunnissa!!! miettikääpä hiukan!
Oootatutatappooootappa vaan kaikehessaa rauhaassaa ette suinkaan hätiköirähä.
 

Yhteistyössä