Lähtisitkö viihteelle,jos..

  • Viestiketjun aloittaja kolmen tytön äitee
  • Ensimmäinen viesti
kolmen tytön äitee
mies sanoisi siihen,et "älä mee,pliis"..Mulla ainakin sydän syrjähti,että kun toinen kuitenkin haluaa niin kovasti olla vaimonsa kanssa..<3
Oon käynyt 3 vkoa sitten,silloin oltiin molemmat ja nyt eräs hyvä ystävä kyseli pääsiäisvklna lähtemään.Ei ole kyllä nyt niin tarvetta lähteä,että jättäisin ukkokullan yksin nyhjöttämään sohvannurkkaan,joten valinta on selvä..
 
vieras
en ole vuosiin käynyt, enkä menisi jos mies pyytäisi jäämään. kunnioitan hänen toiveita. ei ole kyllä vielä koskaan noin päin, aina käskee lähteä jonnekin joskus, niin saan omaa aikaa.
 
Jäisin kotiin jos pyytäis. Oltiin kuitenki just viime viikonloppuna :whistle:

Meillä ongelma vaan tahtoo olla se ettei mies sano suoraan vaan tyyliin "meet sä kuitenki vaik mä sanoisin mitä" ja se ottaa mua päähän. Ei tarttis ku sanoa suoraan :|
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ässä:
tuliko mieleen ettei päästä sua,ennemmin kuin haluaa kattoa sua kotona.mies tietty menee aina...
Eipä mene hänkään usein,se olisikin eri asia,jos ukkeli itse huitelisi miten sattuu,mutta kun ei..Haluaa viettää la-illan kuulemma mieluummin minun kans kuin yksin,kun su-ma yönä pitää taas töihinkin mennä..Ja kyllä on aiemminkin päästänyt menemään,että ei ole siitä kiinni:) Oli vaan jotenkin niin suloista se ile,että "pliis"..
 

Yhteistyössä