Lähtisitkö työpaikan saunailtaan...

njaa
En, ellen ihan todellakin aidosti haluaisi. Että oikeasti haluaisin nähdä niitä työkavereita ja se sauna olisi niin mieletön paikka ja tarjoamiset kanssa, että kannattaisi. Tosin kyllä vituttaisi, kun firma käyttäisi kuukauden palkkani verran sen saunaillan järjestämiseen.

Kai minä sitten vaan hitusen katkerana saunoisin kotona tai uimahallissa itsekseni. =)
 
Kustannuksista tiedän että ylittävät varmasti mun kahden kk palkkani. Mutta vaikka jättäsivät saunomatta niin ei niitä töitä silti olis.

Kiva porukka ja tää on vuosittainen perinne, jolloin kootaan eri toimistojen väki samaan saunaan. Lisänä vielä jalkkisturnaus eri toimistojen välillä, ja me oltiin viime vuonna niin lähellä voittoa että täytyis päästä koittaan joskos tänä vuonna onnistais.

Mieli tekis lähteä, mutta mietin sitä että pitäiskö mun olla katkera asiakkaitten tilanteesta ja olla lähtemättä.
 
Keittiönoita
Ja siitäkös sitten riemu repeäisi, jos ei olisi saanut kutsua :D Siis tällä palstalla.

Mä voisin hyvinkin mennä morjestaan työkavereita. Eihän se niiden työkavereiden syy olisi, että just mä olisin lomautettuna. Mä en ymmärrä tätä vihamielisyyttä, mitä jotkut tuntevat työkavereitaankin kohtaan, jos lomautuslapun saavat käteensä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ja siitäkös sitten riemu repeäisi, jos ei olisi saanut kutsua :D Siis tällä palstalla.

Mä voisin hyvinkin mennä morjestaan työkavereita. Eihän se niiden työkavereiden syy olisi, että just mä olisin lomautettuna. Mä en ymmärrä tätä vihamielisyyttä, mitä jotkut tuntevat työkavereitaankin kohtaan, jos lomautuslapun saavat käteensä.
Niinpä, se ei todellakaan ole työkeveriden vika, eikä pomojenkaan. Mä oon hitusen kiukkunen niille muutamille asiakkaille jotka ovat vakavaraisia, mutta eivät tässä tilanteessa uskalla investoida.
 
juu
No etteköhän oo ihan aiheesta pakkolomilla, että sen puolesta ei paljon voi mieltään pahoittaa..

ETtä menisin. Jos kerta on kiva työporukka ja näin. Jos ei, niin sit en =D
 

Yhteistyössä