Alkuperäinen kirjoittaja ariadne:No ei muuta kuin laitat yv:llä lähtöpäivän, niin ilmottelen isännälle koska mun kesäloma alkaa ja alan pakata rinkkaa... B)
Joko alan herätellä tuota arjen keskellä uinuvaa sisäistä seikkailijaani?Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja ariadne:No ei muuta kuin laitat yv:llä lähtöpäivän, niin ilmottelen isännälle koska mun kesäloma alkaa ja alan pakata rinkkaa... B)
Kyselen täältä siksi, koska tuo ukkokulta ei ole vieläkään sanonut juuta eikä jaata kesäloma suunnitelmiin!!! eikä varmaan sanokaan. Matkaseuraksi kelpaa vaan ihminen joka ei jahkaa kaikesta, reipas ja pelkäämätön seikkailija
taitaa olla parastaAlkuperäinen kirjoittaja ariadne:Joko alan herätellä tuota arjen keskellä uinuvaa sisäistä seikkailijaani?Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja ariadne:No ei muuta kuin laitat yv:llä lähtöpäivän, niin ilmottelen isännälle koska mun kesäloma alkaa ja alan pakata rinkkaa... B)
Kyselen täältä siksi, koska tuo ukkokulta ei ole vieläkään sanonut juuta eikä jaata kesäloma suunnitelmiin!!! eikä varmaan sanokaan. Matkaseuraksi kelpaa vaan ihminen joka ei jahkaa kaikesta, reipas ja pelkäämätön seikkailija
no missäs päin asustat?pakkaanko laukun jo valmiiksi?Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:100km etäisyydeltä voin hakeakin. Kanada on ollut ikuinen haaveeni!!!Alkuperäinen kirjoittaja Powerpuff Girls:Mulle passaa se Kanamaa ihan vallan loistavasti, koska lähtö? Tuutko hakemaa mut kotoonta vai tehääkö tärskyt kentälle?
Do diin... Selitäpä tämä yhtäkkinen hillitsemätön ja hallitsematon seikkailumieli sit tuolle isännälle... B)Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:taitaa olla parastaAlkuperäinen kirjoittaja ariadne:Joko alan herätellä tuota arjen keskellä uinuvaa sisäistä seikkailijaani?Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja ariadne:No ei muuta kuin laitat yv:llä lähtöpäivän, niin ilmottelen isännälle koska mun kesäloma alkaa ja alan pakata rinkkaa... B)
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:100km etäisyydeltä voin hakeakin. Kanada on ollut ikuinen haaveeni!!!Alkuperäinen kirjoittaja Powerpuff Girls:Mulle passaa se Kanamaa ihan vallan loistavasti, koska lähtö? Tuutko hakemaa mut kotoonta vai tehääkö tärskyt kentälle?
No itse asiassa, en kehtaisi pistää kyllä sua maksamaan, et maksaisin itte kyllä oman osani.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:maksaisin matkan?
Alkuperäinen kirjoittaja löysis:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:100km etäisyydeltä voin hakeakin. Kanada on ollut ikuinen haaveeni!!!Alkuperäinen kirjoittaja Powerpuff Girls:Mulle passaa se Kanamaa ihan vallan loistavasti, koska lähtö? Tuutko hakemaa mut kotoonta vai tehääkö tärskyt kentälle?
ookkosää rikas. vai saanut lottovoiton etkä tiiä mihen rahas pistäisit. muuten en ymmärrä moista anteliaisuutta. tai toisile tuollainen matka on vissiin, kuin mulle suklaapatukan osto kaupasta. vai oliks tää PROVO?????