Lähteekö muilla poikaystävä armeijaan 8.päivä?

• Viestiketjun aloittaja äiti88
  • Ensimmäinen viesti
äiti88
Niin tosiaan, minun ihana mussukkani lähtee armeijaan maanantaina. Jään 1-vuotiaan poikamme kans kotia, poika hoidossa ja itse käyn lukiota..
Olisi mukavaa jutella muiden kanssa,joilla miehet lähtee nyt armeijaan tai ovat jo käyneet? Miten pärjäsitte pienen lapsen kans kahdestaan?
Kiitokset vastanneille ! :)

Meillä lasten isä lähtee kahdeksas päivä "valtion palvelukseen". Meillä kolme lasta, itse käyn töissä ja lapset päivät hoidossa. Eiköhän tuossa vähän tule arkeen uusia järjestelyjä..

HelNel
Minulla myös mies lähtee armeijaan alle viikon päästä :'(

Saa nähdä sitten miten meidän vauva-projektin kanssa käy, kovasti ollaan jo yritelty mutta ei näy ei. Ja miten käy toisaan ku ei ole enää sitten kovin yhteistä aikaakaan, eikä varsinkaan oikeaan aikaan :\|

Mut selvitään tästä me sota-lesket kunnialla ja se aika minkä ne miehet siellä viettää, ei ole pitkä ja eikä sit' yhteenputkeen pidetä, onneksi on lomat =)

Täälläki
Minun mies lähtee kans maanantaina ja minä jään tänne masu pystyssä odottelee pienokaisen tuloa maailmaan. Laskettuaika maaliskuussa. Kyllä tuo surettaa ihan kamalasti kun koskaan oltu niin kauaa erossa ku omalla miehelläni ensimmäiset 3 viikkoa kiinni eikä lomia ollenkaan sinä aikana. Eka loma siis vasta piiitkän ajan päästä... Mulla muutenki aika vaikee raskaus enkä paljon saa liikkua niin tylsää tulee olemaan ja tietysti huolettaa miten sitä vaavin kanssa pärjää ku iskä saa vain isyysloman. Onneksi mies kuitenki v-loput kotona! Samoja kokemuksia kenelläkään? Miten pärjätty kun eka lapsi vielä kyseessä ja kaikki uutta..? Voimia meille jotka kaipaavat ukko-kultiansa!! :heart:

moi!
mun miehellä armeija-aika vetelee viimesiään,eli pääsee 5 päivä pois.poika on 9,5kk ja mies ollu
armeijassa puol vuotta.ollaan siis pojan kans oltu kaksistaan viikot ja joskus kaks kolme viikkoa
putkeen.kyllähän se alkuun hirvitti ja oli välillä vaikeaa,hermoja raastavaa ja yksinäistäkin mutta aika
nopeasti totuin siihen että hoidan kaikki yksin.meillä onneksi on suhteet kunnossa vanhempiimme joten he vierailivat
meillä ja me joskus yökylässä heillä.ja itselläni henkireikänä on ollut ystäväni,aikuista seuraa kun
kaipasi entistä enemmän kun on pojan kanssa naamatusten 24/7.mutta hienosti meillä ainakin on
mennyt,vaikkakin poika ollutkin vauva-ajan melko itkuinen ja vaativa.näin jälkeenpäin ajatellen aika
on kyllä kulunu melko nopeaa(miehen puolesta en tosin voi sanoa samaa=),pojan kanssa touhutessa
ikäväkin unohtuu.illat tietysti saatto välillä olla pitkiä.itte ainaki ajattelen että tästä ajasta on ollu rutkasti
hyötyä mulle,kasvattanu ja ehkä aikuistanukki entisestään.ja meijän suhdekin on kyllä vahvistunu.jooh en tiijä
tuliko tähän yhtää järkevää lausetta ku ajatukset harhailee ja tökkii mutta nostelin aiempia ketjuja aiheesta,jospa
niistä ois teille iloa.joissaki oli iha asiallisiaki kommentteja.mutta tsemppiä vaan,kyllä te siitä selviätte
siinä missä me muutkin.. =) :wave:

heei ne linkit unehtu...

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=515152

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=498694

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=636775

ja saa pistellä viestiä jos on jotain mielen päällä.. :wave: <br><br>

kultani lähti.. :'( :'(
minä ja reilu 2kk poika jäätiin tänne kotiin kaksisteen! Nyt on tooooooooosi onneton olo..ikävä jo nyt hirmuinen.. tänään siis lähti!
pitää koittaa jaksaa..vähän hirvittää vauvan kaa kaksistaan olo yötä päivää.. :snotty: jaksankohan! :ashamed: :snotty: :eek:

meidän iskä tuli intistä perjantaina 5 pvä. todella nopeaa on aika menny, vaikkakin on ollut välillä raskasta. poika nimittäin melkein koko ajan sairasteli ja varsinkin kun mies joutu olemaan viikonloppuja kiinni, niin se oli varma et poika sairaana!

aluksi tuntu että maa katuu niskaan kun mies lähti, mutta tiedättekö, siihen tottu. sitä tottu tekemään kaikki yksin, ja hoitamaan kaiken ilman miestä.
intin keskivaiheella lähdöt eivät edes tuntuneet miltään, kun viikot meni kuitenki niin nopsaa.

minä itse ainakin kasvoin äitinä, sekä miehen vaimona ja voimpa sanoa että kasvoin ja hurjasti!
ja uskokaa pois, mutta se tekee tuo puolivuotta ihan hyvää suhteellekkin. eikä ne pienet oikeasti edes hoksaa sitä aikaa, me vanhemmathan siitä teemmä isomman numeron :).

tosiaan mies nyt kotona, ja sitä on vaikea uskoakkaan. nyt täytyy taas totutella siihen, että onki kolme.. on taas yksi kenen roskia siivota :))

hyvin se mneee, uskokaa pois!

aurinkoisia kevät päiviä kaikille!

-ä 22, i 20, p 2v ja masuasukki rv 9

:'( :'( :'(
miten mä selviän tän ekan yön ilman kultaani.
Pelottaa ku vauvalla (2kk) kaiken lisäks yskä! Välillä yskii tosi pahasti..
nyt kyllä tuntuu, että jos tästä armeija ajasta selvitään niin ihme! :eek:

äiti88
Sinne se sitten lähti, eilen iltapäivällä kohti Sodankylää :'( Ihan hirvee ikävä jo nyt! On varmasti totta,että pieni ero tekee ihan hyvää suhteelle, mutta kyllä se koville ottaa.. Toivottavasti helpottaa,kun pääsee alkuun :heart:
Vois vaihtaa meseosoitteita muiden kans, joilla mies lähti armeijaan ? :D :heart:

tiinuli_016@hotmail.com

täälläkin yksi :wave: tosin pienoikaista ei ole vielä, vasta haaveilua/yritystä. ite täytän pian 19 ja kihlattuni tänä vuonna 20.

Lähtikö muiden poikaystäviä Kajaaniin??

Tsemppiä, kyllä tää tästä meillä kaikilla vaikka haikeaa onkin ! <3

täällä
Minun mies siellä Kajaanissa rajavartiostossa ja mulla vauva masussa. Ikävä on kamala mutta miettikää kui ihana on sitte nähdä ku mies ollu eka pois. Sitä yhteistä aikaa osaa kyllä sitte arvostaa ihan erillä tavalla! Voimia meille "leskille"! :hug:

oukkei! Kuinkas pitkällä sun masusi on? =) ja vielä utelen sun ja miehesi ikää?

hitsi kun meinaa olla välillä haikeeta ja kaamee ikävä! mutta varmasti kyllä parantaa suhdetta entisestään ja sitten puolenvuoden päästä saa alkaa nauttia toisen kanssa elämisestä taas onnellisena :heart: ja toivonmukaan joukkoon kuuluu pieni kolmas osapuoli sitten pian sen jälkeen... ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2007 klo 20:56 täällä kirjoitti:
Minun mies siellä Kajaanissa rajavartiostossa ja mulla vauva masussa. Ikävä on kamala mutta miettikää kui ihana on sitte nähdä ku mies ollu eka pois. Sitä yhteistä aikaa osaa kyllä sitte arvostaa ihan erillä tavalla! Voimia meille "leskille"! :hug:

Harmi kun täällä ei voi nimillä puhua kun ois kiva tietää tunteeko ukkokullat toisensa :D

Mun kihlattuni myös kajaanissa. Meillä ei vielä pikkuista ole, mutta "yritys" vaiheessa ollaan =) saa nyt vaan nähdä, et kuinka nopeeta edes tärppää, kun tosiaan ei se otollisin aika välttämättä silloin oo kun kulta lomille tulee :/ Mutta, kai se jossakin välissä toivonmukaan osuu kohalleen sillon!

Jännä miettiä et meidän kullat siellä on voinut jutellakin keskenään ja me täällä... :)

Voimia meille kaikille ikävöiville :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2007 klo 11:55 milana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2007 klo 20:56 täällä kirjoitti:

Harmi kun täällä ei voi nimillä puhua kun ois kiva tietää tunteeko ukkokullat toisensa :D

Jännää! Laitoin sulle y:tä. Tsemppiä tosiaan kaikille. Viikko jo menny!! Tuhat vielä lisää... Blääh! Mut silti ihana nähdä sit lomilla.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2007 klo 21:25 emmppu kirjoitti:

hitsi kun meinaa olla välillä haikeeta ja kaamee ikävä! mutta varmasti kyllä parantaa suhdetta entisestään ja sitten puolenvuoden päästä saa alkaa nauttia toisen kanssa elämisestä taas onnellisena :heart: ja toivonmukaan joukkoon kuuluu pieni kolmas osapuoli sitten pian sen jälkeen... ;)
Hei! Mä kirjotin tohon aikasemmin nimellä 'täällä' niin oliko tuo viesti sit mulle vai? No oli tai ei! :D Minä oon 19 ja mies saman ikänen. Kajaanissa nytte ja minä viikolla 30. Hirrrvee ikävä kultaa ku ei näin kauan olla koskaan oltu erossa. Miten sulla menny? Mulla ihan hyvin. Illat pahimpia ku tulee aina ikävä ku yksin menee nukkuu. No kyllähän tuo masu tossa köllöttelee viekussa!:D saa laittaa y:tä jos tahtoo! kiva olis!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2007 klo 23:05 nöppis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2007 klo 21:25 emmppu kirjoitti:

Hei! Mä kirjotin tohon aikasemmin nimellä 'täällä' niin oliko tuo viesti sit mulle vai? No oli tai ei! :D Minä oon 19 ja mies saman ikänen. Kajaanissa nytte ja minä viikolla 30. Hirrrvee ikävä kultaa ku ei näin kauan olla koskaan oltu erossa. Miten sulla menny? Mulla ihan hyvin. Illat pahimpia ku tulee aina ikävä ku yksin menee nukkuu. No kyllähän tuo masu tossa köllöttelee viekussa!:D saa laittaa y:tä jos tahtoo! kiva olis!

Ja minä oon toi 'emmppu' harmaana :D Ja kyllä sinuu tarkotin niillä kysymyksillä! Voi sullahan on sitten jo melkein loppusuoralla raskaus, jännää =) Onko kaikki mennyt hyvin, vai onko raskaudess ollut yhtään ongelmia?

Jep, kyllä ikävää pukkaa välillä kovastikkin! Mutta perjantainahan ne pääsee nyt sit ekalle lomille :heart:

Mulla on ollut kova vauvakuume jo suunnilleen 15 vuotiaasta lähtien, ja nyt oon saanut kuumeen tartutettua poikaystäväänkin, joten ollaan aloitettu "yritys".. Meinaa tosiaan vain olla hankalaa kun kulti on siellä kaukana usein just sillon kun minä täällä ovistelen :kieh: mutta nyt ekoille lomille tullessaan mulla olisi just ja just mahdollisuus raskautua, pitää vain heti ryhtyä tosi toimiin kun poitsu astuu ovesta sisään :D

Mullekkin saa yv:tä laittaa jos haluaa! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 11:37 milana kirjoitti:
Ääh..mun ukko siirretään ruoka-allergian takia prikaatille...että semmosta..tulee lomille EHKÄ 3 viikon päästä ku siirto tehhään vasta ens viikolla..
No voi hitsi!! Pakko niiden on kuitenki se lomille päästää sit pian ku kertaakaan vielä päässy! Voimia sulle! Itekki pitää vielä pari viikkoa ootella sitä parempaa puoliskoa kotiin...

Yhteistyössä