..
Eli kaikki kokemukset ovat tervetulleita. Miten on ollut mahdollisuuksia kouluttautua, millainen palkkataso ym ym 
Onko tarkempaa selitystä, mikä siellä ei toimi ja miksi viihtyvyys huono?Komppaan edellisiä. Olen toiminut Tampereen Outboundissa ja surkein pomo siellä mitä minulla on koskaan ollut. Myös muu johtoporras on vitsi. Hierarkia yrityksessä on vanhanaikainen, työntekijöistä ei pidetä huolta, heitä ei kuunnella. Järjestelmät ovat kivikautisia. Kohtelu on hyvin eriarvoista, en suosittele kenellekään!
Kiitos tiedoista! Juu, se on sitten samanlaista paskaa Pohjola vakuutuksen kanssa.Voin allekirjoittaa edelliset kommentit entisenä työntekijänä. Itse tein myös havaintoja huonosta ilmapiiristä Keski-Pohjanmaalla, lellikkejä oli joita suosittiin, tärkeää oli jos oli ruskea kieli mutta osaamista ei arvosteta, mikään ei riitä, puheluita kuunnellaan ja vaikka tekisit työt hyvin niin silti saat vain huonoa palautetta, työnantajat ei osaa kahtoa peiliin, työpaikkakiusaamista ja selän takana puhumista jota voikin odottaa naisvaltaiselta alalta, kerran yks työntekijä vain hävisi mutta myöhemmin sain kuulla tältä työntekijältä että hänelle oli tehty koeaikapurku sairaslomalla, lain mukaan ei osata toimia, käräjiä, ja työntekijät ei osaa työtä koska heidät jätetään yksin perehdytyksen jälkeen. Paljon kateutta, ja kilpailua. Oman tilanteeni pelasti etätyö, kun sai olla kotona. Työpaikan ilmapiiri oli niin oksettava, ja sellainen kyräilevä. Keneltäkään ei uskaltanut kysyä mitään, kun vain mulkoiltiin naama nurin. Luulin jossain vaiheessa, että en osaa aspan töitä vaikka olen tehnyt niitä lähes 10 vuotta. Osaan kyllä aspan töitä mutta sitä osaamista ei vain arvostettu LähiTapiolassa. Mieleenpainuvin kerta oli kun puheluita kuunneltiin "okejen" kanssa niin ääneni oli kuulemma liian normaali. Olisi pitänyt olla teennäinen, ja imelän ylipirteä. Aina olisi pitänyt olla niin iloinen, ja maanantait on ihania ja kaikki niin ihanaa. Niin tekopyhä paikka, että hyi. Siellä arvostetaan työntekijöitä, jos on ruskea kieli, käytät tekoripsiä, sössötät ja käytät tekokynsiä ja jauhat pinnallisista asioista ilman omia aivoja ja keikutat sun hienoja helmoja. Jos haluatte säilyttää mielenterveyden, ja itsekunnioituksen niin älkää menkö. Saikkuja siellä on ja paljon, pitkiä. Itsellä pisin oli 2 vk mutta jotkut oli jopa kuukausia. Onneksi määräaikaisuus loppui. Luottamusmiehen mukaan Op, ja Fennia on samanlaisia. Kaukana normaalista tuo pulju. Kiitosta et tuolla kuule.
Voin allekirjoittaa edelliset kommentit entisenä työntekijänä. Itse tein myös havaintoja huonosta ilmapiiristä Keski-Pohjanmaalla, lellikkejä oli joita suosittiin, tärkeää oli jos oli ruskea kieli mutta osaamista ei arvosteta, mikään ei riitä, puheluita kuunnellaan ja vaikka tekisit työt hyvin niin silti saat vain huonoa palautetta, työnantajat ei osaa kahtoa peiliin, työpaikkakiusaamista ja selän takana puhumista jota voikin odottaa naisvaltaiselta alalta, kerran yks työntekijä vain hävisi mutta myöhemmin sain kuulla tältä työntekijältä että hänelle oli tehty koeaikapurku sairaslomalla, lain mukaan ei osata toimia, käräjiä, ja työntekijät ei osaa työtä koska heidät jätetään yksin perehdytyksen jälkeen. Paljon kateutta, ja kilpailua. Oman tilanteeni pelasti etätyö, kun sai olla kotona. Työpaikan ilmapiiri oli niin oksettava, ja sellainen kyräilevä. Keneltäkään ei uskaltanut kysyä mitään, kun vain mulkoiltiin naama nurin. Luulin jossain vaiheessa, että en osaa aspan töitä vaikka olen tehnyt niitä lähes 10 vuotta. Osaan kyllä aspan töitä mutta sitä osaamista ei vain arvostettu LähiTapiolassa. Mieleenpainuvin kerta oli kun puheluita kuunneltiin "okejen" kanssa niin ääneni oli kuulemma liian normaali. Olisi pitänyt olla teennäinen, ja imelän ylipirteä. Aina olisi pitänyt olla niin iloinen, ja maanantait on ihania ja kaikki niin ihanaa. Niin tekopyhä paikka, että hyi. Siellä arvostetaan työntekijöitä, jos on ruskea kieli, käytät tekoripsiä, sössötät ja käytät tekokynsiä ja jauhat pinnallisista asioista ilman omia aivoja ja keikutat sun hienoja helmoja. Jos haluatte säilyttää mielenterveyden, ja itsekunnioituksen niin älkää menkö. Saikkuja siellä on ja paljon, pitkiä. Itsellä pisin oli 2 vk mutta jotkut oli jopa kuukausia. Onneksi määräaikaisuus loppui. Luottamusmiehen mukaan Op, ja Fennia on samanlaisia. Kaukana normaalista tuo pulju. Kiitosta et tuolla kuule.
Voin allekirjoittaa edelliset kommentit entisenä työntekijänä. Itse tein myös havaintoja huonosta ilmapiiristä Keski-Pohjanmaalla, lellikkejä oli joita suosittiin, tärkeää oli jos oli ruskea kieli mutta osaamista ei arvosteta, mikään ei riitä, puheluita kuunnellaan ja vaikka tekisit työt hyvin niin silti saat vain huonoa palautetta, työnantajat ei osaa kahtoa peiliin, työpaikkakiusaamista ja selän takana puhumista jota voikin odottaa naisvaltaiselta alalta, kerran yks työntekijä vain hävisi mutta myöhemmin sain kuulla tältä työntekijältä että hänelle oli tehty koeaikapurku sairaslomalla, lain mukaan ei osata toimia, käräjiä, ja työntekijät ei osaa työtä koska heidät jätetään yksin perehdytyksen jälkeen. Paljon kateutta, ja kilpailua. Oman tilanteeni pelasti etätyö, kun sai olla kotona. Työpaikan ilmapiiri oli niin oksettava, ja sellainen kyräilevä. Keneltäkään ei uskaltanut kysyä mitään, kun vain mulkoiltiin naama nurin. Luulin jossain vaiheessa, että en osaa aspan töitä vaikka olen tehnyt niitä lähes 10 vuotta. Osaan kyllä aspan töitä mutta sitä osaamista ei vain arvostettu LähiTapiolassa. Mieleenpainuvin kerta oli kun puheluita kuunneltiin "okejen" kanssa niin ääneni oli kuulemma liian normaali. Olisi pitänyt olla teennäinen, ja imelän ylipirteä. Aina olisi pitänyt olla niin iloinen, ja maanantait on ihania ja kaikki niin ihanaa. Niin tekopyhä paikka, että hyi. Siellä arvostetaan työntekijöitä, jos on ruskea kieli, käytät tekoripsiä, sössötät ja käytät tekokynsiä ja jauhat pinnallisista asioista ilman omia aivoja ja keikutat sun hienoja helmoja. Jos haluatte säilyttää mielenterveyden, ja itsekunnioituksen niin älkää menkö. Saikkuja siellä on ja paljon, pitkiä. Itsellä pisin oli 2 vk mutta jotkut oli jopa kuukausia. Onneksi määräaikaisuus loppui. Luottamusmiehen mukaan Op, ja Fennia on samanlaisia. Kaukana normaalista tuo pulju. Kiitosta et tuolla kuule.