utelija
asutko Hesassa kenties??Alkuperäinen kirjoittaja jybis:green star |O
asutko Hesassa kenties??Alkuperäinen kirjoittaja jybis:green star |O
Että sama pulju sitten, meilläkin tuo lähin vaikka oikeesti aika kaukanaAlkuperäinen kirjoittaja Anu-78:joo, nykyinen koivu nimeltäänAlkuperäinen kirjoittaja heta:Nykyinen Koivu?Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:jaa-a, en tiiä mikä on nyt (korvessa asutaan) mut ennen oli olkkari
jooAlkuperäinen kirjoittaja utelija:asutko Hesassa kenties??Alkuperäinen kirjoittaja jybis:green star |O
Eiku niin olikin..siis ent. tellu. Mitä siinä linkkariaseman baarissa nykyään on? Siis se ent. onnenpäivät ja mikä se nyt olikaan sitä ennen??Alkuperäinen kirjoittaja täällä:Oliks toi viimeks Onnenpäivät, joo vissiin? Se on se vanha Tellu tuossa Nordean talossa... Onnea hyvästä muistista! Eilen tuli lunta 20 senttiä, nyt on puolet sulanut pois.Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:Onko se siinä entisen onnenpäivien tilassa? Juu...kesällä kävin, silloin varmaan näin tuon! Pitkä se on muisti.. joko siellä on se 25cm lunta?Alkuperäinen kirjoittaja täältä:Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:oon nähny tän jossain.. *raapii päätään* Missäpäin tuo on?Alkuperäinen kirjoittaja täältä:pubi.fi
Ivalossa!
sama taitaa olla ja joo matkaa on nykyään reippaastiAlkuperäinen kirjoittaja heta:Että sama pulju sitten, meilläkin tuo lähin vaikka oikeesti aika kaukanaAlkuperäinen kirjoittaja Anu-78:joo, nykyinen koivu nimeltäänAlkuperäinen kirjoittaja heta:Nykyinen Koivu?Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:jaa-a, en tiiä mikä on nyt (korvessa asutaan) mut ennen oli olkkari
Minne kauas muutetti Koivun kupeesta?Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:sama taitaa olla ja joo matkaa on nykyään reippaastiAlkuperäinen kirjoittaja heta:Että sama pulju sitten, meilläkin tuo lähin vaikka oikeesti aika kaukanaAlkuperäinen kirjoittaja Anu-78:joo, nykyinen koivu nimeltäänAlkuperäinen kirjoittaja heta:Nykyinen Koivu?Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:jaa-a, en tiiä mikä on nyt (korvessa asutaan) mut ennen oli olkkari
ilomantsiin päin, jenssistä semmoset 20 kilsaa, et ei enää kehtaa täältä asti lähtee oluelle koivuunAlkuperäinen kirjoittaja heta:Minne kauas muutetti Koivun kupeesta?Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:sama taitaa olla ja joo matkaa on nykyään reippaastiAlkuperäinen kirjoittaja heta:Että sama pulju sitten, meilläkin tuo lähin vaikka oikeesti aika kaukanaAlkuperäinen kirjoittaja Anu-78:joo, nykyinen koivu nimeltäänAlkuperäinen kirjoittaja heta:Nykyinen Koivu?Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:jaa-a, en tiiä mikä on nyt (korvessa asutaan) mut ennen oli olkkari
Linkkariaseman baari ei oo enää baari ollut moneen vuoteen. Mikä siinä nyt on?!? Kunnan yleisnäyttelytila, Kultapiisku, vai? Sitäpaitsi linkkariasema ei oo enää siinä vaan entisessä työttömien kirppiksessä!Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:Eiku niin olikin..siis ent. tellu. Mitä siinä linkkariaseman baarissa nykyään on? Siis se ent. onnenpäivät ja mikä se nyt olikaan sitä ennen??Alkuperäinen kirjoittaja täällä:Oliks toi viimeks Onnenpäivät, joo vissiin? Se on se vanha Tellu tuossa Nordean talossa... Onnea hyvästä muistista! Eilen tuli lunta 20 senttiä, nyt on puolet sulanut pois.Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:Onko se siinä entisen onnenpäivien tilassa? Juu...kesällä kävin, silloin varmaan näin tuon! Pitkä se on muisti.. joko siellä on se 25cm lunta?Alkuperäinen kirjoittaja täältä:Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:oon nähny tän jossain.. *raapii päätään* Missäpäin tuo on?Alkuperäinen kirjoittaja täältä:pubi.fi
Ivalossa!
Kultapiisku on siinä toisessa päässä, missä pidetään niitä tanssi- ja näytelmäkursseja. Tarkoitan sitä pikku-petsamon puoleista päätyä! Taidat olla liian nuori muistamaanAlkuperäinen kirjoittaja täällä:Linkkariaseman baari ei oo enää baari ollut moneen vuoteen. Mikä siinä nyt on?!? Kunnan yleisnäyttelytila, Kultapiisku, vai? Sitäpaitsi linkkariasema ei oo enää siinä vaan entisessä työttömien kirppiksessä!Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:Eiku niin olikin..siis ent. tellu. Mitä siinä linkkariaseman baarissa nykyään on? Siis se ent. onnenpäivät ja mikä se nyt olikaan sitä ennen??Alkuperäinen kirjoittaja täällä:Oliks toi viimeks Onnenpäivät, joo vissiin? Se on se vanha Tellu tuossa Nordean talossa... Onnea hyvästä muistista! Eilen tuli lunta 20 senttiä, nyt on puolet sulanut pois.Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:Onko se siinä entisen onnenpäivien tilassa? Juu...kesällä kävin, silloin varmaan näin tuon! Pitkä se on muisti.. joko siellä on se 25cm lunta?Alkuperäinen kirjoittaja täältä:Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:oon nähny tän jossain.. *raapii päätään* Missäpäin tuo on?Alkuperäinen kirjoittaja täältä:pubi.fi
Ivalossa!
mikä kaupunki?Alkuperäinen kirjoittaja heta:Että sama pulju sitten, meilläkin tuo lähin vaikka oikeesti aika kaukanaAlkuperäinen kirjoittaja Anu-78:joo, nykyinen koivu nimeltäänAlkuperäinen kirjoittaja heta:Nykyinen Koivu?Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:jaa-a, en tiiä mikä on nyt (korvessa asutaan) mut ennen oli olkkari
Mulla myös ennen tätä asuntoaAlkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:Mulla oli ennen muinoin naapurissa kappeli ja sen vieressä baari nimeltä huppeli.
Kuulostaapa tutuilta paikoilta Missä kaupungissa? (olen asunut ja vieraillut niin monissa kaupungeissa, etten yhtään saa painkannettua, jos olen sattunut käymään lähistöllä)Alkuperäinen kirjoittaja jeejee:niitä on jopa kaks kärrynpyörä ja huismann.