LÄhihoitajan pääsykokeet.

  • Viestiketjun aloittaja ounou
  • Ensimmäinen viesti
ounou
HUOMENNA!!!! APUJA..

mitä tehään jne?
mimmoset ne laskut on??
mitä sanon haastattelussa, kuinka kauan ne kestää ku ei missään mainita muutako alotus ajankohta.
kertokaas kokeneet..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tässä toinen :
onko niissä AINA se ryhmähaastattelu?

Minulla lukee vain että "kirjallisia tehtäviä sekä psykologin ja opettajan haastattelu"
En tiedä. Mulla on kahdesti ollu ne pääsykokeet, ja molemmissa oli kyllä ryhmähaastattelu. Sillä katotaan sitä sun ryhmässä toimimista.
 
impulssio
Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
Alkuperäinen kirjoittaja saako:
siellä käyttää laskinta tehtävissä?
No ei, eikä niissä tarvi :D Siellä on tyhjiä kohtia laskutehtävissä, ihan perus + - % x- tehtääviä ja niihin sitten pitää löytää oikeat numerot.
nomutta mitä jos ei kaikkia osaa :D meitsin matematiikka armo 5 ylä-asteella..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Elä suotta panikoi. Olet vaan oma ittesi. Ne tehtävät on sellasia hoksotin juttuja, eikä laskemisia ollu itellä ollenkaan. Sit on yksilö haastattelu ja ryhmähaastattelu.
ei ollu ryhmähaastattelua mulla, ensin oli ne paperi testit jotka kesti n, 2 tuntia sen jälkee opettajan haastattelu ja psykologin haastattelu,
 
Mulla oli juuri pääsykokeet, aamupäivä tehtiin kirjallisia tehtäviä (matemaattisia ja kielellisiä tehtäviä, psykologiset testit). Sitten oli opettajan haastattelu ja psykologin haastattelu sekä ryhmäkeskustelu (annettiin aihe josta piti keskustella). Yllätyin siitä että ei se ihan niin helppo ja rento päivä ollut mitä olin ajatellut, täällä päin (jkl) sairaanhoitajillakaan ei ole noin monta tehtävää pääsykokeissa, kirjallinen osuus puuttuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja impulssio:
Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
Alkuperäinen kirjoittaja saako:
siellä käyttää laskinta tehtävissä?
No ei, eikä niissä tarvi :D Siellä on tyhjiä kohtia laskutehtävissä, ihan perus + - % x- tehtääviä ja niihin sitten pitää löytää oikeat numerot.
nomutta mitä jos ei kaikkia osaa :D meitsin matematiikka armo 5 ylä-asteella..
Ei niitä kaikkia ehdikään välttämättä tehdä siinä annetussa ajassa. Niistä ei kannata ottaa paineita, jopa sillä vitosen matikalla menee varmasti muutama oikein ;) Sen verran osaa varmasti laskea jokainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Tuskin paljon vaatii, ei ne lähihoitsut mitään ruudinkeksijöitä tuppaa olemaan.
Kai riittää että osaa kävellä.
Entäs sairaanhoitajat? Ovatko he paljon parempia kuin lähihoitajat?
Se fiksuus kasvaa jotenkin siinä vissiin, mutta eikös nääkin ollut huonompia sairaanhoitajia jotka on lähäripapereilta jatkaneet..vaimitensenytmeni :D

Kulunut aihe tällä palstalla jo, lähihoitajien ala-arvoisuus :) Jännä juttu, yksikään mun tuntema lähihoitaja saati sitten opiskelijatoverini eivät ole mitenkään tyhmiä. Tai ehkä mä olen itse niin tyhmä, etten sitten huomaa sitä :'( :saint: :xmas:
 
Jooh, hohhoijaa. On se kumma miten lähihoitajia ei osata arvostaa! He kuitenkin tekee sitä perustyötä, koita ne arvon sh:T ei "alennu" tekemään, mutta joka on kuitenkin olennaisen tärkeää!! Ja tässä pitäs sitten osata arvostaa tulevaa ammattiaan.. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Jooh, hohhoijaa. On se kumma miten lähihoitajia ei osata arvostaa! He kuitenkin tekee sitä perustyötä, koita ne arvon sh:T ei "alennu" tekemään, mutta joka on kuitenkin olennaisen tärkeää!! Ja tässä pitäs sitten osata arvostaa tulevaa ammattiaan.. :|
Ja sä tällä kommentilla haluat antaa myös sairaanhoitajien työlle sen ansaitseman arvostuksen?
 
Muurarin Vaimo poistumassa
Alkuperäinen kirjoittaja SugarBabyLove:
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Jooh, hohhoijaa. On se kumma miten lähihoitajia ei osata arvostaa! He kuitenkin tekee sitä perustyötä, koita ne arvon sh:T ei "alennu" tekemään, mutta joka on kuitenkin olennaisen tärkeää!! Ja tässä pitäs sitten osata arvostaa tulevaa ammattiaan.. :|
Ja sä tällä kommentilla haluat antaa myös sairaanhoitajien työlle sen ansaitseman arvostuksen?
No tarkoitus ei ollut kuin näpäyttää, koska tähän asti olen saanut vain ko. kommentteja lähihoitajan työstä sairaanhoitajilta. Tottakai jokainen terveydenhuoltoalan ammattilainen on arvostuksensa ansainnut! Minkään muun ammatin kohdalla ei vaan törmää tälläiseen ala-arvostukseen.
 

Yhteistyössä