riittää
Lapset jälleen keskustelemassa omien luulojensa pohjalta asioista, joista ei ole oikeasti mitään kokemusta.
Peesi. Lekurit juoksee hädissään pitkin käytävää, kun eivät löydä kaapista tavaroita..Alkuperäinen kirjoittaja tärkeä alallaan;24400446:Mitenköhän ne hampilekuri-raukat pärjäisi (potilaista puhumattakaan) jos ei meitä (lähäri) hammashoitajia olis?
Samoilla linjoilla. Itse olen laitoshuoltajana sairaalassa, eikä kyllä ainakaan meillä katsota alaspäin kun kaikki pitävät sitä tärkeänä työnä. Minusta on aika surullista että joku pitää laitoshuoltajan ja siistijän työtä paskaduunina.Tekeekö se sun lähärin duunistasi jotenkin paremman, jos haukut jotain muuta työtä paskaduuniksi? Mun mielestä mikään rehellinen työ ei ole paskaduunia. Se on paskaa, jos työkykyinen ihminen makaa vain kotonaan työttömänä nostellen työttömyyskorvauksia.
Niinpä. Mielestäni jokainen ala jolle voi opiskella oppisopimuksella on jotenkin kyseenalainen. Eli mielestäni kertoo että ammattiin ei tarvitse "kunnolla" opiskella. Juuri nämä oppisopimus ihmiset ovat mielestäni sitä pahinta laatua.Samoilla linjoilla. Itse olen laitoshuoltajana sairaalassa, eikä kyllä ainakaan meillä katsota alaspäin kun kaikki pitävät sitä tärkeänä työnä. Minusta on aika surullista että joku pitää laitoshuoltajan ja siistijän työtä paskaduunina.
Pidän työstäni, mutta suunnittelen lähihoitajaksi opiskelua heti kun löydän oppisopimuspaikan. Syynä että hoitoala on kutsumukseni, haluaisin vanhainkotiin töihin, olen ollutkin hoitoapulaisena vanhainkodissa.
Ja kyllä lähihoitajille töitä riittää, ainakin kun suuret ikäluokat tulevat vahainkoti-ikään.