Ja missään muissa ammateissahan noita ei ole?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska nykyään kuka tahansa pääsee lähäriksi, jopa kuntoutettevia mielenterveys potilaita koulutetaan lähihoitajiksi!
Ja ite tiedän yhen "narkkarin" joka alotti syksyllä koulun, siksi!
Ja aattele, jos päätä riittää lukea kunnolla pääsykokeisiin, voi moisia hylkiöitä löytyä lääkiksestä ja oikkiksestakinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska nykyään kuka tahansa pääsee lähäriksi, jopa kuntoutettevia mielenterveys potilaita koulutetaan lähihoitajiksi!
Jos se olisi oikeasti narkkari, niin ei se siellä koulussa olisi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska nykyään kuka tahansa pääsee lähäriksi, jopa kuntoutettevia mielenterveys potilaita koulutetaan lähihoitajiksi!
Testataanko lh-opiskelijoita opiskelun alussa, ja/tai aikana?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Jos se olisi oikeasti narkkari, niin ei se siellä koulussa olisi.
Mäkin aikoinaan jouduin käymään huumetestissä ja jos se tulos olisi ollut positiivinen, niin en olisi päässyt töihin. Ja mä olin silloin vain tehtaalla töissä!
En tiiä, mut luulisi? Vai eikö ne testaa vasta kun hakee töihinAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Testataanko lh-opiskelijoita opiskelun alussa, ja/tai aikana?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Jos se olisi oikeasti narkkari, niin ei se siellä koulussa olisi.
Mäkin aikoinaan jouduin käymään huumetestissä ja jos se tulos olisi ollut positiivinen, niin en olisi päässyt töihin. Ja mä olin silloin vain tehtaalla töissä!
Voi kuule, aineen käyttäjät on ovelia... osaavat laskee v-loppuna vedetyt aineet ja niitten pistumisen!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Jos se olisi oikeasti narkkari, niin ei se siellä koulussa olisi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska nykyään kuka tahansa pääsee lähäriksi, jopa kuntoutettevia mielenterveys potilaita koulutetaan lähihoitajiksi!
Emt. Meidät muistaakseni testattiin koulun alussa, tai ainakin siitä oli puhetta, mutten oo varma toteutuiko seAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:En tiiä, mut luulisi? Vai eikö ne testaa vasta kun hakee töihin
No ei pirit sun muut ihan hetkessä verestä poistuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi kuule, aineen käyttäjät on ovelia... osaavat laskee v-loppuna vedetyt aineet ja niitten pistumisen!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Jos se olisi oikeasti narkkari, niin ei se siellä koulussa olisi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska nykyään kuka tahansa pääsee lähäriksi, jopa kuntoutettevia mielenterveys potilaita koulutetaan lähihoitajiksi!
siis poistumisenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi kuule, aineen käyttäjät on ovelia... osaavat laskee v-loppuna vedetyt aineet ja niitten pistumisen!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Jos se olisi oikeasti narkkari, niin ei se siellä koulussa olisi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska nykyään kuka tahansa pääsee lähäriksi, jopa kuntoutettevia mielenterveys potilaita koulutetaan lähihoitajiksi!
Toivotaan et testataan ainakin nykyisin kun sinnekin kaikenlaista yrittääAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Emt. Meidät muistaakseni testattiin koulun alussa, tai ainakin siitä oli puhetta, mutten oo varma toteutuiko seAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:En tiiä, mut luulisi? Vai eikö ne testaa vasta kun hakee töihin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska nykyään kuka tahansa pääsee lähäriksi, jopa kuntoutettevia mielenterveys potilaita koulutetaan lähihoitajiksi!
Työkkärin koulutusten tarkoitus on vastata työvoimapulaan, hoitoalalla on työvoimapulaa, ja alan raskauden & huonohkon palkkauksen sekä vuorotyön takia ei tulokkaita kovin paljon ole (ainakaan työkkärin puolelta)...nämä mä olen järkeillyt syyksi tuohon.Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:Tuo on kyllä tosiaan väärin että alalle opiskelemaan otetaan lähes kaikki halukkaat ja oon käsittänyt että työkkäristä ihmisiä melkein tupataan lh-kouluun... Vaikuttaako tähän joku "se on niin yksinkertaista hommaa että sitä pystyy kuka tahansa tekemään"-harhaluulo :/