Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luovuttaisipa se mies jo. Luulee että annan hänelle joskus mahdollisuuden. En kaipaa uusia sydänsuruja. Kaikki petollisuus menisi vain "vaikean" luonteeni piikkiin ja jäisin taas henkisesti tyhjänpäälle. No thanks

Nyt muistin yhden hyödyn. Jos hän ei ois antanut merkkiä, niin olisin uskonut jo pitkään, että hän ei pidä minusta. Vai onko tämäkään sittenkään hyöty...

No joo. Mutta tällainen melkein joka iltainen ketjuissa roikkuminen ei ainakaan ole hyödyllistä.
Tilanteet voi kyllä muuttua ja ihminen muuttua silmissä vastenmieliseksi. Mulle se on täysin mahdollista. Menen niin herkillä ettei uskoiskaan. Voin kokea väärän ihmisen pelkän kosketuksen ahdistavana ja alan voida pahoin. Voi mokata pelkällä käytöksellään kaiken. Näin on käynytkin. Siitä ei ole kokemukseni mukaan enää paluuta. Kun ei voi koskea ilman inhoamaan niin ei voi. Enää. Voi sanoa vain, että itse paskoit kaiken. Pysyvästi.

Tilanteet voi kyllä muuttua ja ihminen muuttua silmissä vastenmieliseksi. Mulle se on täysin mahdollista. Menen niin herkillä ettei uskoiskaan. Voin kokea väärän ihmisen pelkän kosketuksen ahdistavana ja alan voida pahoin. Voi mokata pelkällä käytöksellään kaiken. Näin on käynytkin. Siitä ei ole kokemukseni mukaan enää paluuta. Kun ei voi koskea ilman inhoamaan niin ei voi. Enää. Voi sanoa vain, että itse paskoit kaiken. Pysyvästi.
Sama kokemus. Hyökkäsi persoonaani vastaan ja loukkasi. Onneksi pysyin asiallisena, enkä antanut samalla mitalla takaisin, vaikka aluksi meinasinkin sanoa pahasti. Nyt jo entinen kaivattu ja uusi ihminen on mielessä.

Ompas täällä apeat ajatukset. Mistä moiset mietteet ?
Harvemmin täällä käväisen eivätkä aatokset ole synkimmästä päädystä vaikkeivat kovin valoisatkaan. Lähinnä se, että asetutaan asetelmaan, jossa tyypin jonka ainoa tarkoitus on korostaa itseään ja jättää tekemättä kaikki mikä häntä ei innosta, annetaan ajaa tahtoaan läpi. Ei edes ole kyse suurista jutuista joita hän ei suostu tekemään vaikka kuuluvat hänen tonttiinsa. Paska jätkä kertakaikkisesta. Ei siis kyse kaipauksesta ellei lasketa kaipaukseksi aiheutunutta migreeniä ja kohonnutta verenpainetta sekä satunnaista halua heittää jätkä niska-perse-otteella jorpakkoon.

Harvemmin täällä käväisen eivätkä aatokset ole synkimmästä päädystä vaikkeivat kovin valoisatkaan. Lähinnä se, että asetutaan asetelmaan, jossa tyypin jonka ainoa tarkoitus on korostaa itseään ja jättää tekemättä kaikki mikä häntä ei innosta, annetaan ajaa tahtoaan läpi. Ei edes ole kyse suurista jutuista joita hän ei suostu tekemään vaikka kuuluvat hänen tonttiinsa. Paska jätkä kertakaikkisesta. Ei siis kyse kaipauksesta ellei lasketa kaipaukseksi aiheutunutta migreeniä ja kohonnutta verenpainetta sekä satunnaista halua heittää jätkä niska-perse-otteella jorpakkoon.
Mitä mä just luin

Hieman vaikea saada kiinni, että mistä on kysymys. Siis joku jättää omia tehtäviään tekemättä vai ? Siis kuka antaa tälläistä tapahtua ? Siis jätkästäkö kysymys

Ja kaipaat tuota ihmistä?
Sisäänlukutaito. Ei kaipaus häntä kohtaan vaan turhautumisen purkaus. Jos tässä nyt jotakin kaipaa niin järkevää ja tasapainoista ( luovaa) miestä elämääni. Lienee olevan mielikuvitushahmo. Olen tosin kuullut, että heitäkin on olemassa ja sivusta myös tehnyt näkö-ja kuulohavaintoja.

Kuten aiemmin kirjoitin. Harvoin olen palstalla, mutta tänä yönä vaivaa unettomuus.

Luit turhautumisen purkautumisen opiskelukollegaan, joka lähettelee itsensämainostamis wa-viestejä, kuvia ja videoita yksityisviesteinä. En käsitä mihin hän pyrkii yhteydenotoillaan. Vaikutuksen tekisi: homma hallussa ja hoituu, jos se on hänen pyrkimyksenään. Tuskin tosin on ja olen erittäin onnellinen, jos ei ole.

Halpa trolli sulle kukaan mitään lähetä

Yhteistyössä