Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sun huumori ei vaan toimi näillä saiteilla. Hyvää jatkoa ja huumoria sinne irl:ään sinulle.

Sinun matala ÄO:si ja
surkea huumorintajusi
on tasan sinun oma
päänsärkysi. Ei minun.

Korkea älykkyys korreloi
suoraan hlön
huumorintajun
kanssa.

En liioittele todetessani,
että minun ystäväni
ovat todella teräväpäistä
sakkia. Meillä on
luontevasti
hauskaa klo 08.15
arkimaanantaina..

Ilman Pfizerin pilsuja,
marijointteja, alkoa,
tupakkaa..

Emme myöskään
milloinkaan vähättele
toisiamme 'nainen
on toiselle' 🐺 hengessä.

Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
On ikävä sinua. Ikävä satunnaisia kohtaamisia ja kaikkea muuta. 🥺
Toivottavasti sinulla on ollut mukava päivä. 🥰
Saisinpa sinut viekkuuni haliteltavaksi. 😍
Käyty äitienpäivä kakku kahveilla ja syömässä sekä toivotettu hyvät äitien päivät. 😁 Mä lapsena pelkäsin omaa äitiäni. Piilouduin yöllä sängyn alle nukkumaan. 😒
Rakkaudella M.K.K

Välillä vaikuttaa, että kirjoittelisi kaivatun kanssa. Tunnisteita olisi helppo laittaa, mutta illuusio särkyisi ja tulisi vain tyhmä olo. Joskus olen miettinyt, johtuuko tunnisteiden jälkeinen hiljaisuus tai tyrmäys kaivatun paniikkirektiosta, koska paljastuisi. Luonnollisempi selitys kuitenkin on, että menee ohi ja hän ei palstoilla ole.

Välillä vaikuttaa, että kirjoittelisi kaivatun kanssa. Tunnisteita olisi helppo laittaa, mutta illuusio särkyisi ja tulisi vain tyhmä olo. Joskus olen miettinyt, johtuuko tunnisteiden jälkeinen hiljaisuus tai tyrmäys kaivatun paniikkirektiosta, koska paljastuisi. Luonnollisempi selitys kuitenkin on, että menee ohi ja hän ei palstoilla ole.
Tai sitten ne tunnisteet hetkeksi tyydyttää olon ja uskon kunnes taas usko horjuu

Mun kaivattu on tunnistanut mut vuosia sitten, mutta eipä asiat ole edenneet silti. Antoi vain useamman kerran heti irl merkin, jota täällä pyysin, mikäli on tunnistanut. Mutta siihenpä se sitten jäi. Että eipä se tunnistaminen välttämättä mitään hyödytä.

Tai no tarkemmin ajateltuna hyödyn suhteen. Jos en tietäis hänen lukevan näitä ketjuja, niin olisin varmaan lopettanut ajat sitten näihin kirjoittelun. Onko se sitten hyöty vai haitta.

Nyt muistin yhden hyödyn. Jos hän ei ois antanut merkkiä, niin olisin uskonut jo pitkään, että hän ei pidä minusta. Vai onko tämäkään sittenkään hyöty...🤔

No joo. Mutta tällainen melkein joka iltainen ketjuissa roikkuminen ei ainakaan ole hyödyllistä.

Yhteistyössä