Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun viestini oli pitkähkö >
jäi m0delle. Ehkä ilmestyy
myöhemmin. Tai sitten ei.
Whatever. Ei mun rauhaani
hetkauta nanomillin vertaa
yhdenkään
tuntemattoman ihmisen
p@hantahtoinen
riid@nh@@sto yritys..
Pään 'aukomisviritykset'
kimpoo pois kuin
pingispallo
hangen selästä.
En lähde mukaan.
Noup and noup.

Terveisiä erittäin ihanalle
miehelle joka tapauksessa.

+Tomeille, jos vielä elät..

Se on moro.

-tyyni tähteläinen

yhdenkään
tuntemattoman ihmisen
p@hantahtoinen
riid@nh@@sto yritys..
Pään 'aukomisviritykset'
kimpoo pois kuin
pingispallo
hangen selästä.
En lähde mukaan.
Noup and noup.

Se on moro.

-tyyni tähteläinen

00T PARAS NAINEN TIEDÄ SE.
ANNA H ULL UJEN L ÄNKYTTÄÄ.
❣️❣️❣️😎❣️❣️SUPERSTARA!😎

yhdenkään
tuntemattoman ihmisen
p@hantahtoinen
riid@nh@@sto yritys..
Pään 'aukomisviritykset'
kimpoo pois kuin
pingispallo
hangen selästä.
En lähde mukaan.
Noup and noup.

Se on moro.

-tyyni tähteläinen
Sori vaan mutta nyt on kyllä ammuttava sinut alas sieltä tähtipöllystäsi. Pienenä vinkkinä - kannattaa lukea ne omat tekstit myös ihan ajatuksella. Sä kovasti maalaat kuvaa itsestäsi hyväntahtoisena ja rauhaa alleviivaavana mutta - ihan karsee hurskaastelija sä olet ja itsestäsi liikoja luuleva, kun hyvin usein nostat itsesi ylös jonnekin olemattomalle jalustalle ja sieltä käsin luulet omaavasi arvovaltaa lähteä kritisoimaan ja vähättelemään toisten kirjoituksia. Ja se on, kultaseni, pään aukomista sinultakin. Lisäksi sun tyylisi on kyllä huomattu joten sun ei tod tartte erikseen lähteä viljelemään "ei sitten ole minulta tämä ja tuo kirjoitus". Katso, kun fiksut huomaa ne muutoinkin. Ja sä olet aika monta kertaa maininnut poistuvasi täältä....missähän ajanlaskussasi niin mahtaakaan käydä?
Eipä siiinä, kirjoituksesi ovat kyllä suurta hupia. Kun se foliohattu on sidottu liian kireälle. Ja onneksi olkoon, ainakin yhden sokeasti sinua seuraavan tähtihörhön olet saanut sinua palvomaan - ja siitähän sinä pidät.
Minun puolestani jatka toki, viihdettähän sinä olet. Mutta liika on liikaa, sinussakin.
Galagtisten tähtisumujesi joukkoon toivon sinulle aimo annoksen tavallisen kuolevaisen maalaisjärkeä. Ei tekisi huonoa ollenkaan

Ota sä omat Pfizeris,
jos löytyy respaa.
Mulla ei mene näitä,
kiitos vaan.
>>> I appreciate
your care &
concern, tho'!

Vertaan sivuston
totuttuun kompositioon
ja postaustiheyteen;
rationaalisesti, loogisesti
sekä analyyttisesti..
How it used to be
sudden,
unexpected shifts.

Id est: Muistan
kristallinkirkkaana
sen tietyn, äkillisen
biorytmin muutoksen
yön viestisadon
suhteen.

Yhtäkkiä joku alkoi
tuutata/ tykittää
huij@rituubaa
proona.
Todennäköisesti se vaikutti, että silloin oli vappuloma ihmisillä. Itekin olin sinä yönä täällä. Ei ollut mikään tavallinen arkiyö.

sivusta

Sinä yönä, kun oli paljon postauksia, oli vappuviikko ja ihmiset lomalla. Se varmasti vaikutti poikkeavasti kävijämäärään. Itekin olin silloin täällä. Ei voi verrata normaaliin arki-iltaan. Yritin vastata tämän sun viestiin, mutta se meni sensuuriin. Vissiin sen sun viestin takia, kun se kerta aiemminkin oli mennyt sensuuriin.

sivusta

"
Vainoharha eli paranoia on luultavasti tunnetuimpia harhaluuloisuuden muotoja. Vainoharhat ovat yleisiä skitsofreniaoireita. Vainoharhainen ihminen pelkää tai epäilee hyvinvointinsa olevan uhattuna tavoilla, jotka ulkopuolisen nähden ovat epärealistisia. Vainoharhaan saattaa liittyä esimerkiksi uskomus, että harhan kokijaa seurataan tai valvotaan, vainotaan tai hänelle halutaan pahaa, vaikkapa joku haluaa myrkyttää hänet. Hän saattaa olla laajan salaliiton uhri, joka ei siis voi luottaa keneenkään.

Suuruusharha eli megalomania on tyypillinen oire maanisen mielialajakson aikana. Kun ihmisellä on suuruusharha, hän kokee olevansa erityisen merkittävä, arvokas, kyvykäs ja taidokas, jotain tavallisen kuolevaisen yläpuolella. Voipa suuruusharhainen kokea olevansa jopa jumala itse.

Suhteuttamisharha tarkoittaa tilaa, jossa ihminen ajattelee ympäristön tapahtumien liittyvän suoraan häneen, vaikka oikeasti mitään yhteyttä ei olisi. Suhteuttamisharhan vallassa ihminen voi esimerkiksi kuvitella muiden keskustelevan juuri hänestä tai nauravan hänelle. Lehtikirjoitukset tai televisio-ohjelmat saattavat tuntua suoraan sairastuneelle kohdistetuilta. Hän näkee itseään koskevia merkityksiä asioissa, jotka todellisuudessa ovat merkityksettömiä sattumia.
"

Aamen. Olipa hyvät selitteet ja erittäin ajankohtaiset tiedämme kyllä kelle.

Sori vaan mutta nyt on kyllä ammuttava sinut alas sieltä tähtipöllystäsi. Pienenä vinkkinä - kannattaa lukea ne omat tekstit myös ihan ajatuksella. Sä kovasti maalaat kuvaa itsestäsi hyväntahtoisena ja rauhaa alleviivaavana mutta - ihan karsee hurskaastelija sä olet ja itsestäsi liikoja luuleva, kun hyvin usein nostat itsesi ylös jonnekin olemattomalle jalustalle ja sieltä käsin luulet omaavasi arvovaltaa lähteä kritisoimaan ja vähättelemään toisten kirjoituksia. Ja se on, kultaseni, pään aukomista sinultakin. Lisäksi sun tyylisi on kyllä huomattu joten sun ei tod tartte erikseen lähteä viljelemään "ei sitten ole minulta tämä ja tuo kirjoitus". Katso, kun fiksut huomaa ne muutoinkin. Ja sä olet aika monta kertaa maininnut poistuvasi täältä....missähän ajanlaskussasi niin mahtaakaan käydä?
Eipä siiinä, kirjoituksesi ovat kyllä suurta hupia. Kun se foliohattu on sidottu liian kireälle. Ja onneksi olkoon, ainakin yhden sokeasti sinua seuraavan tähtihörhön olet saanut sinua palvomaan - ja siitähän sinä pidät.
Minun puolestani jatka toki, viihdettähän sinä olet. Mutta liika on liikaa, sinussakin.
Galagtisten tähtisumujesi joukkoon toivon sinulle aimo annoksen tavallisen kuolevaisen maalaisjärkeä. Ei tekisi huonoa ollenkaan
Jep. Sitten se vielä haukkuu selvästi todella törkeästi muita muka eri henkilöinä ja kehuu itseään muka eri henkilöinä. Eipä oo minkään hyvän ihmisen toimintaa tuollainen.

Juuh. Röyh. Hik.

Minne lähetän
nimmarini ja käytetyt alushousuni?
🥸😘 Kostuiko
sun mummosloggit
ihan läpi?🤭

Hahah, peace, ei
tää mamma guules
oo niin vagavaa..

Mä nauran tälle
maailmalle joka päivä.
Ja tiedäks, myös itselleni.
Joka ikinen päivä.

Illan jatkot y'all. 🤗

-naistenKIN päiväuni 🥸

Tiedoksi: voin ihan käsi sydämellä sanoa, että mun viesti ennen puolta yötä tulee aina suoraan sydämestä. Joskus kirjoitan silloin, jos toisessa ketjussa jäi viestin kirjoittaminen kesken.

Hyvin kirjoitettu. Ja kiitos kun jaksoit sanoittaa varmaan hyvin usean uupuneen kaipaajan mielipiteen tuosta kirjoittajasta.
Ainakin mun ajatukset, en vain jaksa kirjoittaa niitä, koska kyseinen kirjoittaja ei hetkauta paljoa.

Savolaiskarjakot
rakkahat.
Nillityskateus_
diipadaapanne
menee nyt täysin
haaskuun,
koska se ei
vaikuta
minuun
yhtään mitenkään.
🥱
Oon maailman
reiluin, hauskin,
mukavin,
huomaavaisin,
hellin,
vaatimattomin,
lojaalein tyyppi.

Heille, jotka
minut tuntevat.
Vain heidän
mielipiteensä
merkitsee.
Toistan: vain
heidän, jotka
todella
tuntevat minut.
Heidän, joiden
vibraatio on
lähellä omaani.

Näin se menee,
arvon ladyt.

Jatkakaapa siis
riitaa seinienne
kanssa. ✋🙅👋

Savolaiskarjakot
rakkahat.
Nillityskateus_
diipadaapanne
menee nyt täysin
haaskuun,
koska se ei
vaikuta
minuun
yhtään mitenkään.
🥱
Oon maailman
reiluin, hauskin,
mukavin,
huomaavaisin,
hellin,
vaatimattomin,
lojaalein tyyppi.

Heille, jotka
minut tuntevat.
Vain heidän
mielipiteensä
merkitsee.
Toistan: vain
heidän, jotka
todella
tuntevat minut.
Heidän, joiden
vibraatio on
lähellä omaani.

Näin se menee,
arvon ladyt.

Jatkakaapa siis
riitaa seinienne
kanssa.
Älä jaksa. Jos nämä eivät sinuun vaikuttaisi, niin et olisi siinä vastaamassa. Mitään.

Yhteistyössä