V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miehelle. Ei hänellä varmastikaan ole aikaa tai kiinnostusta enää nykyään käydä lueskelemassa tämmöisiä ketjuja ja varsinkaan täällä vähemmän vieraillulla saitilla. Varsinkaan äitienpäivänä. Se mitä meillä oli on ohi hänen puoleltaan. Olen jo historiaa hänelle enkä ole hetkeen kuulunut hänen elämäänsä millään tavalla. Olen pelkästään yhden ajanjakson alaviite hänen nykyisessä perhe-elämässään. Minä sen sijaan olen tärkeissä asioissa ollut aina kuin maljakotilo. Istun samassa kivessä kiinni kuin tatti, satoi tai paistoi, pyyhki vesi yli tai ali. Ei varmasti silloin arvannutkaan mihin nokkansa työnsiKenelle tämä, miehelle vai naiselle?
Tiedot katosi.Ensin tuli viestejä vaikka minkä verran, sitten yhtäkkiä hiljeni. Mistä on kyse?
Olisiko ihmisillä vaikka ihan se oma elämä, voisiko olla mahdollista? Että ei joka hetki ehdi tai voi tai jopa halua?Ensin tuli viestejä vaikka minkä verran, sitten yhtäkkiä hiljeni. Mistä on kyse?
Lisäksi se, että täällä
ihan todellakin häärää p@@ttikirjon
hardcore sarjan pimeimpiä
fr_ _kkejä.
Täysin häikäilemättömiä,
hyisiä Ihmisiä n0lla_empatialla.
Ihmish3nkikin/jonkun lähtö
via im on näille lähinnä kuin
naurunpyrske/Kummelin
sketsiviihdettä. Tältä tää
homma mun silmääni näyttää.
Varmaan totta joltakin osin, mutta kyllä siellä on vilpittömiäkin kaipaajia.Aika monella lapsettomallakin
on päivisin tiivis ohjelma, minulla myös. Mä viittasin lähinnä ilmiöön, jossa late night viestit on ilmiselvästi tekaistua tuubaa.
Lihaa koukkuun ja trige attemptia; mahdollisimman monelle, miehelle ja naiselle. Tällä
konseptilla kaipuuketjun trålålål
kööri vetää.
-kyynikko JA realisti
Sinä 'kyynikko ja realisti sun muuta tuubaa'
- on se hienoa, että joukkoomme on saapunut besserwisseri joka tietää myöhäisillan/yön viestienkin olevan vain jotain trollien kuraa. Vaikka sen on kirjoittanut vereslihalla oleva ihminen tai rakkauden ilossa oleva hupakko, ihminen hänkin ja tunteissaan tosi.
Mutta kiva kun niputat kaikki kirjoitukset, osa voi toki ollakin toisten tekemää hupailua, tietämyksesi valossa trollilandiaan.
Iloa ja valoa ja tähtipölyä vaan sinullekin sekä jokapäiväistä kasvamista ja kehittymistä ihmisenä.
Epäilee muita trolleiksi kun on itekin sellainen, siksi synkkä maailmankuva kun masentuneet mielenterveyseläkeläiset (zero conrtibution to system) 30 v. on sellasia synkkiä ja maseita luovuttajia. Aurinkoo sydämiinJa onnea äideille ja äidillisille.❤
Sinä 'kyynikko ja realisti sun muuta tuubaa'
- on se hienoa, että joukkoomme on saapunut besserwisseri joka tietää myöhäisillan/yön viestienkin olevan vain jotain trollien kuraa. Vaikka sen on kirjoittanut vereslihalla oleva ihminen tai rakkauden ilossa oleva hupakko, ihminen hänkin ja tunteissaan tosi.
Mutta kiva kun niputat kaikki kirjoitukset, osa voi toki ollakin toisten tekemää hupailua, tietämyksesi valossa trollilandiaan.
Iloa ja valoa ja tähtipölyä vaan sinullekin sekä jokapäiväistä kasvamista ja kehittymistä ihmisenä.
Oi, joukkoomme on saapunut varsinainen näkijä ja tietäjä! Mistä kuplamuovipallosta oikein katsotkaan? Kuka sua on noin pahasti loukannut ja satuttanut, kun lähes kaikki näyttää teatterilta? Jos et olin voimin pääse tuosta mustuidestsi ylös, niin muistathan että on olemassa ihan ammattilaisia juuri sinua varten. Ja se otettukin lääke auttaa.Sinä ja sun vereslihas.
Suurin osa ON TEATTERIA.
Joukossa vain muutama aito viesti, suoraan ihmisen sydämestä.
Peesaan! Tuo yksi ei näe muuta kuin trolleja ja häntä kiusaavia ihmisiä. Sitten vielä kuvittelee olevansa muita viisaampi ja parempi jostain toiselta tähdeltä saapunut erikoishenkilöSinä 'kyynikko ja realisti sun muuta tuubaa'
Oi, joukkoomme on saapunut varsinainen näkijä ja tietäjä! Mistä kuplamuovipallosta oikein katsotkaan? Kuka sua on noin pahasti loukannut ja satuttanut, kun lähes kaikki näyttää teatterilta? Jos et olin voimin pääse tuosta mustuidestsi ylös, niin muistathan että on olemassa ihan ammattilaisia juuri sinua varten. Ja se otettukin lääke auttaa.
Sillä - voisiko niin millään olla jopa niin, että olisitkin väärässä.
mielenmainingeista.home.blog