Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kenelle tämä, miehelle vai naiselle?
Miehelle. Ei hänellä varmastikaan ole aikaa tai kiinnostusta enää nykyään käydä lueskelemassa tämmöisiä ketjuja ja varsinkaan täällä vähemmän vieraillulla saitilla. Varsinkaan äitienpäivänä. Se mitä meillä oli on ohi hänen puoleltaan. Olen jo historiaa hänelle enkä ole hetkeen kuulunut hänen elämäänsä millään tavalla. Olen pelkästään yhden ajanjakson alaviite hänen nykyisessä perhe-elämässään. Minä sen sijaan olen tärkeissä asioissa ollut aina kuin maljakotilo. Istun samassa kivessä kiinni kuin tatti, satoi tai paistoi, pyyhki vesi yli tai ali. Ei varmasti silloin arvannutkaan mihin nokkansa työnsi:D

_____
_______
diginacceja,
my oh my!
🥸🤓😎🤯
Toivottavasti Sinua
muistettiin,
suomalainen Nainen!

_07: lle.
______
Näistä iso osa hatusta vedettyä 'teatteri_scriptaa'. Sepitettyä viihdettä, samoin kuin naaburger- palstalla. Tätä se maailmanmeno nykyään on.

Käsikirjoitettua huttua koko saakelin messu. Photoshoppia
ja Aaiitä. Mihinkään voi enää uskoa eikä luottaa.

Pahoittelen kyynisyyttäni. Olen,
noh, vankasti realisti.. 🤷

-minäpä minä

Aika monella lapsettomallakin
on päivisin tiivis ohjelma, minulla myös. Mä viittasin lähinnä ilmiöön, jossa late night viestit on ilmiselvästi tekaistua tuubaa.
Lihaa koukkuun ja trige attemptia; mahdollisimman monelle, miehelle ja naiselle. Tällä
konseptilla kaipuuketjun trålålål
kööri vetää.

-kyynikko JA realisti

Lisäksi se, että täällä
ihan todellakin häärää p@@ttikirjon
hardcore sarjan pimeimpiä
fr_ _kkejä.
Täysin häikäilemättömiä,
hyisiä Ihmisiä n0lla_empatialla.
Ihmish3nkikin/jonkun lähtö
via im on näille lähinnä kuin
naurunpyrske/Kummelin
sketsiviihdettä. Tältä tää
homma mun silmääni näyttää.

Sinä 'kyynikko ja realisti sun muuta tuubaa'
- on se hienoa, että joukkoomme on saapunut besserwisseri joka tietää myöhäisillan/yön viestienkin olevan vain jotain trollien kuraa. Vaikka sen on kirjoittanut vereslihalla oleva ihminen tai rakkauden ilossa oleva hupakko, ihminen hänkin ja tunteissaan tosi.
Mutta kiva kun niputat kaikki kirjoitukset, osa voi toki ollakin toisten tekemää hupailua, tietämyksesi valossa trollilandiaan.
Iloa ja valoa ja tähtipölyä vaan sinullekin sekä jokapäiväistä kasvamista ja kehittymistä ihmisenä.

Aika monella lapsettomallakin
on päivisin tiivis ohjelma, minulla myös. Mä viittasin lähinnä ilmiöön, jossa late night viestit on ilmiselvästi tekaistua tuubaa.
Lihaa koukkuun ja trige attemptia; mahdollisimman monelle, miehelle ja naiselle. Tällä
konseptilla kaipuuketjun trålålål
kööri vetää.

-kyynikko JA realisti
Varmaan totta joltakin osin, mutta kyllä siellä on vilpittömiäkin kaipaajia.

- on se hienoa, että joukkoomme on saapunut besserwisseri joka tietää myöhäisillan/yön viestienkin olevan vain jotain trollien kuraa. Vaikka sen on kirjoittanut vereslihalla oleva ihminen tai rakkauden ilossa oleva hupakko, ihminen hänkin ja tunteissaan tosi.
Mutta kiva kun niputat kaikki kirjoitukset, osa voi toki ollakin toisten tekemää hupailua, tietämyksesi valossa trollilandiaan.
Iloa ja valoa ja tähtipölyä vaan sinullekin sekä jokapäiväistä kasvamista ja kehittymistä ihmisenä.

Epäilee muita trolleiksi kun on itekin sellainen, siksi synkkä maailmankuva kun masentuneet mielenterveyseläkeläiset (zero conrtibution to system) 30 v. on sellasia synkkiä ja maseita luovuttajia. Aurinkoo sydämiin🌞 Ja onnea äideille ja äidillisille.❤️

Sinä ja sun vereslihas.

Suurin osa ON TEATTERIA.

Joukossa vain muutama aito viesti, suoraan ihmisen sydämestä.

Sinä ja sun vereslihas.

Suurin osa ON TEATTERIA.

Joukossa vain muutama aito viesti, suoraan ihmisen sydämestä.
Oi, joukkoomme on saapunut varsinainen näkijä ja tietäjä! Mistä kuplamuovipallosta oikein katsotkaan? Kuka sua on noin pahasti loukannut ja satuttanut, kun lähes kaikki näyttää teatterilta? Jos et olin voimin pääse tuosta mustuidestsi ylös, niin muistathan että on olemassa ihan ammattilaisia juuri sinua varten. Ja se otettukin lääke auttaa.
Sillä - voisiko niin millään olla jopa niin, että olisitkin väärässä.

Peesaan! Tuo yksi ei näe muuta kuin trolleja ja häntä kiusaavia ihmisiä. Sitten vielä kuvittelee olevansa muita viisaampi ja parempi jostain toiselta tähdeltä saapunut erikoishenkilö 🤦‍♂️

Oi, joukkoomme on saapunut varsinainen näkijä ja tietäjä! Mistä kuplamuovipallosta oikein katsotkaan? Kuka sua on noin pahasti loukannut ja satuttanut, kun lähes kaikki näyttää teatterilta? Jos et olin voimin pääse tuosta mustuidestsi ylös, niin muistathan että on olemassa ihan ammattilaisia juuri sinua varten. Ja se otettukin lääke auttaa.
Sillä - voisiko niin millään olla jopa niin, että olisitkin väärässä.

Ota sä omat Pfizeris,
jos löytyy respaa.
Mulla ei mene näitä,
kiitos vaan.
>>> I appreciate
your care &
concern, tho'! 🧡

Vertaan sivuston
totuttuun kompositioon
ja postaustiheyteen;
rationaalisesti, loogisesti
sekä analyyttisesti..
How it used to be
🆚 sudden,
unexpected shifts.

Id est: Muistan
kristallinkirkkaana
sen tietyn, äkillisen
biorytmin muutoksen
yön viestisadon
suhteen.

Yhtäkkiä joku alkoi
tuutata/ tykittää
huij@rituubaa
proona. 🙅

"
Vainoharha eli paranoia on luultavasti tunnetuimpia harhaluuloisuuden muotoja. Vainoharhat ovat yleisiä skitsofreniaoireita. Vainoharhainen ihminen pelkää tai epäilee hyvinvointinsa olevan uhattuna tavoilla, jotka ulkopuolisen nähden ovat epärealistisia. Vainoharhaan saattaa liittyä esimerkiksi uskomus, että harhan kokijaa seurataan tai valvotaan, vainotaan tai hänelle halutaan pahaa, vaikkapa joku haluaa myrkyttää hänet. Hän saattaa olla laajan salaliiton uhri, joka ei siis voi luottaa keneenkään.

Suuruusharha eli megalomania on tyypillinen oire maanisen mielialajakson aikana. Kun ihmisellä on suuruusharha, hän kokee olevansa erityisen merkittävä, arvokas, kyvykäs ja taidokas, jotain tavallisen kuolevaisen yläpuolella.
Voipa suuruusharhainen kokea olevansa jopa jumala itse.

Suhteuttamisharha tarkoittaa tilaa, jossa ihminen ajattelee ympäristön tapahtumien liittyvän suoraan häneen, vaikka oikeasti mitään yhteyttä ei olisi. Suhteuttamisharhan vallassa ihminen voi esimerkiksi kuvitella muiden keskustelevan juuri hänestä tai nauravan hänelle. Lehtikirjoitukset tai televisio-ohjelmat saattavat tuntua suoraan sairastuneelle kohdistetuilta. Hän näkee itseään koskevia merkityksiä asioissa, jotka todellisuudessa ovat merkityksettömiä sattumia.
"

Yhteistyössä