V
vierailija
Vieras
Mulle sopii, vaikka joku vastasi tuossa jo mun puolesta ettei muka sopisi.Sopisko semmoinen kainaloystävä? Että vois joskus tarvittaessa käydä käpertymässä piiloon pahalta maailmalta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulle sopii, vaikka joku vastasi tuossa jo mun puolesta ettei muka sopisi.Sopisko semmoinen kainaloystävä? Että vois joskus tarvittaessa käydä käpertymässä piiloon pahalta maailmalta?
Olisitpa täällä leikittämässä minua
Sopisko semmoinen kainaloystävä? Että vois joskus tarvittaessa käydä käpertymässä piiloon pahalta maailmalta?
Meille kirkolliset häät, hääjuhla perheiden ja ystävien kera, ei riehumista, ei tehtäviä eikä viinan kanssa lotraamista. Mikäli naiselle sopii.
Minulla on hyvin iso ja tärkeä haave. Olin valmis tekemään mitä tahansa, että se toteutuisi. En enää usko siihen, että se voisi toteutua. Nyt huomaan, ettei millään ole enää mitään väliä.
Millainen haave?Minulla on hyvin iso ja tärkeä haave. Olin valmis tekemään mitä tahansa, että se toteutuisi. En enää usko siihen, että se voisi toteutua. Nyt huomaan, ettei millään ole enää mitään väliä.
Olisin halunnut perustaa perheen hänen kanssaan.Millainen haave?
Kaikki, koska Jumalaa ei mitä todennäköisemmin ole olemassa. Ihminen etsii suurta rakkautta ja ellei se löydä sitä muista ihmisistä, se alkaa uskomaan satuihin ja uskontoihin. Kaiken todellisen voi todeta aistein, mutta Jumalasta ei ole minkäänlaisia todisteita. Jumala tuskin olisi niin kasvoton, että lähettäisi yhden ihmisen jakamaan tahtoaan. Jumala hyvin todennäköisesti ilmaisisi tahtonsa ihan henkilökohtaisesti kaikille.Surettaa jos joku ihminen on niin ateisti/robottimainen, ettei tunne yhteyttä omaan tai toisen sieluun.
Itsetutkiskelu voi auttaa tässä. Surullista, jos ei halua ottaa vastaan Jumalan rakkautta. Mitä menetettävää siinäkään on?
Surettaa jos joku ihminen on niin ateisti/robottimainen, ettei tunne yhteyttä omaan tai toisen sieluun.
Itsetutkiskelu voi auttaa tässä. Surullista, jos ei halua ottaa vastaan Jumalan rakkautta. Mitä menetettävää siinäkään on?
Niin ilmaiseekin, jokaisen sydämessä.Kaikki, koska Jumalaa ei mitä todennäköisemmin ole olemassa. Ihminen etsii suurta rakkautta ja ellei se löydä sitä muista ihmisistä, se alkaa uskomaan satuihin ja uskontoihin. Kaiken todellisen voi todeta aistein, mutta Jumalasta ei ole minkäänlaisia todisteita. Jumala tuskin olisi niin kasvoton, että lähettäisi yhden ihmisen jakamaan tahtoaan. Jumala hyvin todennäköisesti ilmaisisi tahtonsa ihan henkilökohtaisesti kaikille.
Kyllä mä osaisin, mut en enää tarvi ketään vain sen vuoksi, että olisi joku.Ite en rehellisesti osais edes olla kenenkään kanssa. Oon niin pitkään ollut yksin. Mutta ystäväksi mä kaivattua kaipaisinkin.
Mut ei se tietenkään voi olla vaan joku, muutenhan tää ois helppoa.Mä tarviin jonkun iholle.
Huomenta. Missä oot?Huomenta rakkaus❤