V
vierailija
Vieras
En tiedä kun en tiedä kuka on lempiEikö häneen saa yhteyttä kuin palstan kautta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tiedä kun en tiedä kuka on lempiEikö häneen saa yhteyttä kuin palstan kautta?
Teillä on selvästi rakkaudellinen suhde.En loukannut sinua yhtään sen enempää kuin sinäkään minua.
Oot tavallaan mun salaisuus ja joskus tuntuu kun eläisin kaksoiselämää psyykkisesti vähän haastavaa. Mut eipä tässä voi alkaa ihmisille selittää, tiiättekö mulla on tämmönen juttu, tai ehkä voiskin, ilmeet ois ainakin näkemisen arvosia noh, ei mua kai ole luotu kaksoiselämään niin tää tuntuu joskus oudolta
Postinjakaja saa päättää kenen laatikkoon kirjeen tiputtaaTämähän on kuin kirjekaveruutta. Kirjoitat kirjeen ja laitat postiin, kuitenkaan osoitetta ei laiteta. Julkinen, mutta anonyymi salaisuus
No, onhan tää juttu, mutta millanen niin siitä voi olla montaa mieltä varmastiVoiko sanoa edes että on mitään juttua, jos viestittelee vain jossain nettiketjussa eikä näe eikä edes viestittele irl. Melkein niin kuin mielikuvitusta koko homma.
Kaksoiselämää palstalla!Oot tavallaan mun salaisuus ja joskus tuntuu kun eläisin kaksoiselämää psyykkisesti vähän haastavaa. Mut eipä tässä voi alkaa ihmisille selittää, tiiättekö mulla on tämmönen juttu, tai ehkä voiskin, ilmeet ois ainakin näkemisen arvosia noh, ei mua kai ole luotu kaksoiselämään niin tää tuntuu joskus oudolta
Voihan sen noinkin muotoillaKaksoiselämää palstalla!
Niin. Ei pitäis olla mitään estettä miksi ei voitais olla ystäviä irl. Tuskin kenelläkään ois siihen mitään sanomistakaan. Ois se paljon parempi kuin tämä nykyinen tilanne.Mut en mä haluis sua salaisuutena pitää, voisin puhua susta vaikka ystävänä, enkä pitäiskään salaisuutena jos oltais oikeasti tekemisissä, vaikka en nyt toisaalta varmaan huuteliskaan. Vaikea sanoa
Niin olisiNiin. Ei pitäis olla mitään estettä miksi ei voitais olla ystäviä irl. Tuskin kenelläkään ois siihen mitään sanomistakaan. Ois se paljon parempi kuin tämä nykyinen tilanne.
Olisipa mulle, omin tämän, hyvää päivää kaivattuniHyvää päivää kaivatulleni!
Ei vaan hyvin tervetullutta.Eikö se olis hieman tungettelevaa?
Hän tietää kyllä.Lempi ketä kaipaat?
Huomaisit kyllä, jos oisin tulossa.Olitkohan sä menossa vai tulossa
Minkälainen viesti ois tervetullutEi vaan hyvin tervetullutta.
Olitkohan sä menossa vai tulossa
Ihan mitä haluaa sanoa. Mitä ikinä onkaan mielen päällä.Minkälainen viesti ois tervetullut