Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oot tavallaan mun salaisuus ja joskus tuntuu kun eläisin kaksoiselämää😀 psyykkisesti vähän haastavaa. Mut eipä tässä voi alkaa ihmisille selittää, tiiättekö mulla on tämmönen juttu, tai ehkä voiskin, ilmeet ois ainakin näkemisen arvosia😅 noh, ei mua kai ole luotu kaksoiselämään niin tää tuntuu joskus oudolta

Oot tavallaan mun salaisuus ja joskus tuntuu kun eläisin kaksoiselämää psyykkisesti vähän haastavaa. Mut eipä tässä voi alkaa ihmisille selittää, tiiättekö mulla on tämmönen juttu, tai ehkä voiskin, ilmeet ois ainakin näkemisen arvosia noh, ei mua kai ole luotu kaksoiselämään niin tää tuntuu joskus oudolta

Tämähän on kuin kirjekaveruutta. Kirjoitat kirjeen ja laitat postiin, kuitenkaan osoitetta ei laiteta. Julkinen, mutta anonyymi salaisuus 😘

Mut en mä haluis sua salaisuutena pitää, voisin puhua susta vaikka ystävänä, enkä pitäiskään salaisuutena jos oltais oikeasti tekemisissä, vaikka en nyt toisaalta varmaan huuteliskaan. Vaikea sanoa

Mut en mä haluis sua salaisuutena pitää, voisin puhua susta vaikka ystävänä, enkä pitäiskään salaisuutena jos oltais oikeasti tekemisissä, vaikka en nyt toisaalta varmaan huuteliskaan. Vaikea sanoa
Niin. Ei pitäis olla mitään estettä miksi ei voitais olla ystäviä irl. Tuskin kenelläkään ois siihen mitään sanomistakaan. Ois se paljon parempi kuin tämä nykyinen tilanne.

Yhteistyössä