V
vierailija
Vieras
Ikävän kestää kyllä, mut pitkään jatkuessaan unettomuus on ihan karseeta. Jaksuja sulle!En nuku enää hyvin, vain pätkissä ja ikävä vaan kokoajan. Sinua vain.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ikävän kestää kyllä, mut pitkään jatkuessaan unettomuus on ihan karseeta. Jaksuja sulle!En nuku enää hyvin, vain pätkissä ja ikävä vaan kokoajan. Sinua vain.
Mistä nyt tuulee? En taatusti ole luopunut sinusta, tiedän itse parhaiten. Todellisuus on se, etten ole todellisuudessa sinulle muuta kuin ihminen, jota et halua läheisyyteesi. Jos jotakin haluat, tee tästä todellista. Ikävää, että et saa nukuttua.Johan niin teit. Kuitenkin.
Ja ei, en näe unta. Valvon taas. Todellisuus on liian läsnä. Sinä olit unta.
Olen homomies kaapissa ja siksi niin masentunut.
Ketä kaipaat?Olen homomies kaapissa ja siksi niin masentunut.
Ikävä aiheuttaa ahistusta, ahistus unettomuutta, sivuIkävän kestää kyllä, mut pitkään jatkuessaan unettomuus on ihan karseeta. Jaksuja sulle!
Surkeaa. Lähetän voimiaIkävä aiheuttaa ahistusta, ahistus unettomuutta, sivu
Mä ainakin tarkotin vaan, että ei ole syytä odottaa seuraavaa vappua jos haluaa yhdessä viettää juhlia, onhan tuossa erilaisia pirskeitä vuoden ympäriMitä sanoit juhlista pari päivää sitten? Voisi pitää ennen ensi vuotta?
Juhannusbileet?!Mä ainakin tarkotin vaan, että ei ole syytä odottaa seuraavaa vappua jos haluaa yhdessä viettää juhlia, onhan tuossa erilaisia pirskeitä vuoden ympäri
Missä sä mun sormenpäähän pääset käsiksi?Saisinko ohjeistuksen sun lähestymiseen, nappaan sormenpäästäkö??
Mistä vaan kiinni saaSaisinko ohjeistuksen sun lähestymiseen, nappaan sormenpäästäkö??
Naulakoilla varmaanMissä sä mun sormenpäähän pääset käsiksi?
Vaikka
Miten se onnistuu??? Kohta on jo juhannusVaikka![]()
Onhan tuossa ennen juhannustakin jotainMiten se onnistuu??? Kohta on jo juhannus
Viisut!!Onhan tuossa ennen juhannustakin jotain
Voi juhlia mitä vaan haluaa, keksiä vaikka juhlatViisut!!