Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viime yönä olin unessa sun luona kylässä. Moneskohan kerta tämä on jo kyläilyä unessa. Uni oli siinä mielessä erikoinen, että vaikka siinä tapahtui kai enemmänkin, niin muistan siitä vain kohdat, joissa olin selvästi sun miehen tarkkailun alaisena. Ensimmäisenä istuin teidän olohuoneen lattialla telkkarin edessä jonkun viltin päällä. En muista miksi. Huoneessa oli kyllä sohva(t) ja tuolejakin, mutta kai siellä oli sitten sen verran ihmisiä, etten niille mahtunut. No sitten lähdin hakemaan keittiöstä jotain tarjottavaa ja tulin takaisin, niin sun mies oli siirtynyt istumaan siihen viltin päälle, mutta sen toiselle reunalle. Ajattelin vain että ”Iik, se haluaa selvästi tentata mua ja että en mä nyt tuohon uskalla enää istua ja muutenkin se ois tosi outoa.” ja siirryin istumaan huoneen reunalle tuolille.

Sitten oli joku toinen kohta missä selitin sun miehelle kasvotusten jotain ja mulla oli pipo päässä. Sun mies tarkasteli jotenkin mun kasvoja ja sitä pipoa ja itse huomasin sen jälkeen, että se pipo oli puoliksi silmillä.

Sitten oli joku kolmas kohta, jossa söin kauempana istuen jotain wrappia ja sun mies huomautti mulle, että ”Ootko huomannut että sulla koskee tuo tortillan reuna jatkuvasti tuosta sivusta poskeen, kun sä syöt”. Selitin siihen jotain että ”Joo. Mä en osaa varmaan syödä sillain nätisti niin kuin hienot naiset, kun oon tottunut aina vain syömään yksin kotona”

Ei se mitenkään vihaisesti ja pahalla siis sanonut, mutta sellainen hyvin tarkkaileva sävy oli kaikessa. Sinäkin olit siinä unessa siis, mutta en herättyäni muistanut yhtään kohtaa mitä sulle olisin puhunut tai sinä olisit puhunut mulle. Mitähän lienee tarkoittaa sitten. No eipä yksikään niistä aiemmistakaan unista, joissa oon ollut sun luona kylässä, ole vielä toteutunut, että ei ainakaan enneuni todennäköisesti ole.

Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Sinun kanssasi olisi ihanaa vaan olla. Ladattaisiin toisiamme hellyydellä ja läheisyydellä. 🥰
Haluaisin tulla puskemaan sinua ja napata halitukseeni. 😍
Mun nälkä on takaisin. Aloin syömään suurempaa rautalisää. 😁 Sain tänään tuntemattomilta kehuja hiuksistani. Mä en osaa reagoida kehuihin normaalisti. Hämmennyn niistä. 😐 En viihdy ihmispaljoudessa. Se on ahdistavaa. Tulee välillä jopa hengenahdistusta. Valitsen jopa tyhjemmän bussin ja kävelyn kuin menisin täpötäyteen bussiin. Ahdistaa vieläkin ulkona liikkuminen. 👍
Rakkaudella M.K.K

((( *** XL🐝XL *** )))

Tänään kesken
maratonpitkän
puheluni👂:ni
juuressa alkoi
kuulua luontoääniä!
Hillitön punkero
tankero pörriäinen
oli tunkenut ittensä
ikkunastani ineen
ja surrasi ihan