Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaunosielu-Ucci ei ole jättämässä kaivattuaan, mutta ketjuelämä voi koska tahansa jäädä taakse. Meillä on mahdollisuus tavata elävässä elämässä kunhan hyvä mäihä käy.

Yritätkö t r oll ata jompaa kumpaa heistä valoisista. Eipä mee kuule läpi.
En yritä. En ollut kirjautunut sisään. Minua trollataan ja kiusataan silloin kun olen rekkautuneena sisään. :(

Mukavaa vappua, kaikesta huolimatta! 🎉🎊🎈 Tämä aattoyö jäi vähäuniseksi kun otin kevyesti lääkettä. Pitää suosiolla ottaa tarvittavat, jotta saa unta 😞😴

Kaivatulleni, eli Mustan yön morsiammelle (~Halloweenittarelle) mukavaa ja hauskaa vappua! Itse herkuttelin jo aattona. Vesi linjalla mennään tää päivä 😊

Btw. Omaksuin OG E:ltä tuon c-konsonantin käytön, se pehmentää kolahtavaa k-konsonanttia mutta on kerakkeena samaan suuntaan viittaava.

Järkkäsin Tommi Parkkon kirjoittaman runouden työkalupakin muuten. Samoiten Emily Dickinsonin runoja suomeksi, vaikka runoutta ei voi kunnolla kääntää ilman väkivaltaa alkuperäistä tekstiä kohtaan. Kielikuvien merkitykset muuntuvat siinä.

Selkotajuisesti omasta mielestäni kirjoitettu tuo Parkkon teos lukiosivistystasoisen kuntoutujan näkökulmasta katsottuna, ehkä hiukan tiiviisti infoa joten pitää lukea pienissä erissä. Kahden ensimmäisen luvun perusteella voin sanoa että tavoitteenani on kehittyä runoilijana ja sanoittajana — tuntuu omalta itseilmaisun muodolta näin harrastus mielessä. 📝✍🏻🧑🏻‍🎨

Vaihtelua videopelien ja itsereflektioiden täyttämälle nuoruudelleni. Haaveiluni ja metaforiset personifikaatiot kuitenkin kielivät verbaalisesti taidokkaan ihmisen potentiasta. Kun kesä koittaa, niin minua voi nähdä niityllä tai puiston penkillä lueskelemassa mimoosojen poeettisten tornien valloituksista.

Yritän hidastaa ja uudelleen elävöittää luovan ujouteni. Yritän keskittyä aistimaan hetkeä kiivaan toiminnan sijaan — löytämään sanoja tilanteen nappaamiseksi.

En yritä. En ollut kirjautunut sisään. Minua trollataan ja kiusataan silloin kun olen rekkautuneena sisään.

Mukavaa vappua, kaikesta huolimatta! Tämä aattoyö jäi vähäuniseksi kun otin kevyesti lääkettä. Pitää suosiolla ottaa tarvittavat, jotta saa unta

Kaivatulleni, eli Mustan yön morsiammelle (~Halloweenittarelle) mukavaa ja hauskaa vappua! Itse herkuttelin jo aattona. Vesi linjalla mennään tää päivä

Btw. Omaksuin OG E:ltä tuon c-konsonantin käytön, se pehmentää kolahtavaa k-konsonanttia mutta on kerakkeena samaan suuntaan viittaava.
Ok kiitos samoin sulle Ukki. Häiriintyneitä häröjä riittää sen verran runsaasti että alkanut suhtautuu joka viestiin kuin vitsinä ikävä kyllä.

Yhteistyössä