V
vierailija
Vieras
Kaunosielu-Ucci ei ole jättämässä kaivattuaan, mutta ketjuelämä voi koska tahansa jäädä taakse. Meillä on mahdollisuus tavata elävässä elämässä kunhan hyvä mäihä käy.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yritätkö t r oll ata jompaa kumpaa heistä valoisista. Eipä mee kuule läpi.Kaunosielu-Ucci ei ole jättämässä kaivattuaan, mutta ketjuelämä voi koska tahansa jäädä taakse. Meillä on mahdollisuus tavata elävässä elämässä kunhan hyvä mäihä käy.
En yritä. En ollut kirjautunut sisään. Minua trollataan ja kiusataan silloin kun olen rekkautuneena sisään.Yritätkö t r oll ata jompaa kumpaa heistä valoisista. Eipä mee kuule läpi.
Ok kiitos samoin sulle Ukki. Häiriintyneitä häröjä riittää sen verran runsaasti että alkanut suhtautuu joka viestiin kuin vitsinä ikävä kyllä.En yritä. En ollut kirjautunut sisään. Minua trollataan ja kiusataan silloin kun olen rekkautuneena sisään.
Mukavaa vappua, kaikesta huolimatta! Tämä aattoyö jäi vähäuniseksi kun otin kevyesti lääkettä. Pitää suosiolla ottaa tarvittavat, jotta saa unta
Kaivatulleni, eli Mustan yön morsiammelle (~Halloweenittarelle) mukavaa ja hauskaa vappua! Itse herkuttelin jo aattona. Vesi linjalla mennään tää päivä
Btw. Omaksuin OG E:ltä tuon c-konsonantin käytön, se pehmentää kolahtavaa k-konsonanttia mutta on kerakkeena samaan suuntaan viittaava.
Syvä ahdistus ja kaipuu. Eii tätä kestä.
Samoin oltaispa otettu toisistamme selvääSyvä ahdistus ja kaipuu. Eii tätä kestä.
Mitä vapun toivotukseen vastaisit
Toivottaisin takaisin. Ehkä jotakin muutakin.Mitä vapun toivotukseen vastaisit
Ai hyvää loppuelämää?Toivottaisin takaisin. Ehkä jotakin muutakin.
Oletko ujo kaivatulle, rohkea muille?En tajua sitä ujouden ja rohkeuden komboa, jonka itsessäni havaitsen
Sitäkin, mutta laajemminkin jotenkinOletko ujo kaivatulle, rohkea muille?
Ei auta noin pitkälle suunnitella, onhan tuossa noita muita juhlia välissäEnsi vuonna yhteinen vappu? Pidetään bileet