V
vierailija
Vieras
Hmmm. Enköhän mä jotain keksi.Miten saadaan irl-yhteys? Onko ideoita?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hmmm. Enköhän mä jotain keksi.Miten saadaan irl-yhteys? Onko ideoita?
Kaveri kertoiMistä tiedät milloin kaivattusi on ollut sitten humaltuneena?
Tarkoitatko tätä viestiä tuolla Vauvan kaipausketjussa:Luin useampaan kertaan äskeisen pitkän viestisi. Olet taitava sanoissasi, tekstiäsi on nautinnollista lukea. Lisäksi se, mitä sanot, on valtavasti. Olet nimesi veroinen, A.
Hmm, mietin taas tänään viestin laittoa aiempaan asiaan liittyen, mut mietin, et jos se menee kuin ennenkin. Mitäs sitten tehhään? -SatuEn tiedä. Sulle pitäis saada jotenkin aiheutettua hetkellinen mielenhäiriö, jossa laittaisit mulle viestin tai vastaisit mun vanhaan viestiin. Miten sellainen saatais aikaiseksi? Alkoholi ei taida ainakaan auttaa, kun ainakin kerran vuosikausia sitten olit ollut tosi humalassa etkä silti laittanut mulle viestiä.
_________________Olenpa Ja olet aarteeni.
En laittanut ovea lukkoon, joten...En oo päässy vieläkään sun kuorsausta kuuntelemaan
Älä vain ota itseesi tuntemattomien tunnustuksia. Voisinpa lohduttaa sinua.Näh lueskelin vielä toista ketjua ja alkoi vaan surettamaan
Minulle saisi kirjoittaaEn tiedä varmasti, voiko sinulle enää kirjoittaa. Niin turvaton olokin ilman sinua. Olisitpa vierelläni.