Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Se on todella supernormaalia että normo kuten minä menetän hermoni kun henkisesti painostetaan "olet nepsy"-puheella vaikka hoitohenkilökunta toista mieltä.

vierailija
On alfanaaraita, on alfauroksia. Sitten on vielä näitäkin paremmat Sigmat. Kun sua katson, totean, että sinä jos kuka olet yksi megasigma koko Nainen.

Tiesitkö tätä itse? Ogelle.
Sinä olet hämmästyttävän
kaikkea hyvää yhdessä Naisessa!

Hyvää yötä Casi (Darkress) 🌑😊📝🖤🌹💓🐒💞 Haluan seurustella sun kanssa.👩‍❤️‍👨💋 Suhteen sun kanssa. Tässä EDM Night Core Remix yhdestä mun suosikkiträkistä Spyro Year of The Dragonista 💕👇🏻💕🎼🎶🎵

Listen to Fireworks Factory [Agent] - Iestraig Remix [Night Core] by Iestraig on #SoundCloud

Nyt lähden yölliselle sotaretkelle Bäfän maailmaan. Tiedustelijaksi...

Viimeksi muokattu:
vierailija
Miten minä pääsen yli sinusta? Itken liikaa, ja haluaisin olla loppuelämäni sinun kanssasi. Mutta jos ei ole toivoa, niin kidutan vain itseäni ja elän surussa.
Kaikki järjestyy, luota universumin polkuun, mene mukana ja pidä ajatus positiivisena. Sitkun olet oppinut universumin opetukset, saat sen mitä halajat. Tiedän mistä puhun, käynyt niin. ✨

vierailija
Hyvää yötä Casi (Darkress) Haluan seurustella sun kanssa. Suhteen sun kanssa. Tässä EDM Night Core Remix yhdestä mun suosikki träkistä Spyro Year of The Dragonista

Listen to Fireworks Factory [Agent] - Iestraig Remix [Night Core] by Iestraig on #SoundCloud

Nyt lähden yölliselle sotaretkelle Bäfän maailmaan. Tiedustelijaksi...
Siistii! 😏 Olipa siinä hyvää energiaa 👏

vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Tahtoisin vaan olla viekussasi lepäämässä ja nauttimassa läheisyydestäsi. 🥰
Ollut super väsynyt ja nuutunut olo tänään. Nukuin jopa kahdet päivä unet.
Rakkaudella M.K.K

Yhteistyössä