Sinikö se siellä?Moikku ja kivaa viikon alkua, onko siellä Puna?
Huhuu, täällä yksi pöllö hereilläHuhuu!
Huhuu, täällä yksi pöllö hereillä
Ehdit ehkä herätä ennen kuin mä nukahdan! 🫣Täällä taas pöllö käymässä yöpuulle hyvää yötä sinulle toinen pöllö sitten kun on unen aika
Kerro mulle romantikolle iltasatuna lisää sun haaveista.Jos kaivattu menee jo unille, niin tosi kivoja unia hänelle! Mä täällä haaveilen meidän yhteisestä ajasta vielä tovin.![]()
Vaikea kertoa, millaisia yhteisiä haaveita olis tai olisko ollenkaan, mut ihan itsekkäästi ajateltuna mä kaipaan sitä tunnetta, joka mulla oli. Se, etten oo yksin. Et on joku muukin, jonka kanssa tuntuu, et kaiken voi jakaa ja tuntuu siltä, et oikeasti ne tunteet jaetaan. Että voi kertoa murheet ja onnet ja kaikki muutkin tunteet ja on joku, joka vilpittömästi iloitsee, jos tapahtuu jotain hyvää ja on surullinen, jos voin huonosti. Ja samalla saa mut haluamaan olla paras versio itsestäni. Mul on jotenkin monesti sellainen olo, et kukaan ei tajua tai arvostelee tai jotain muuta, mut kaivatun kanssa ei ollut sellasta vaiks en saavuttanutkaan mitään ihmeellisyyksiä elämässä. Oli vaan kivaa ja välillä niin ihanaa, et perhoset pyöri vatsanpohjassa.Kerro mulle romantikolle iltasatuna lisää sun haaveista.