Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olit unessa mun luona kylässä. Oltiin keskusteltu kaikesta mahdollisesta pöydän äärellä. Ainoa vain, että sinä istuit paikassa, jossa ei mahdu istumaan. Tarkoittaakohan se sitten, että unen tilanne on mahdoton. Olen nimittäin laittanut ruokapöydän tilanpuutteessa erään hyllyn eteen ja siihen pöydän ja hyllyn väliin jää ihan kapea tila kävelylle ja pöytälaatikoiden raottamiselle, mutta siellä puolen ei mahdu istumaan eikä siellä ole tuolejakaan. Mutta sinä istuit unessa tuolla puolen pöytää ja minä sinua vastapäätä. No, toivottavasti se kasvotusten jutteleminen oli sitten vain joku juttu.

Loppu-unessa tapahtuikin kaikkea omituista. Kämppä muuttui jotenkin. Olin joidenkin tuntemattomien nuorten naisten kanssa viettämässä iltaa. Ne oli muka mun kavereita. Jossain vaiheessa poistuin kämpästä ja kun saavuin sinne, niin se olikin ihan vieras jonkun toisen kämppä ja minäkin itsekin olin joku muu, tuntematon nuori nainen. Nimi alkoi ehkä kirjaimilla Jo tai kämppään tullessani kysyin: "Onko tämä Jo...:n kämppä". En muista nimestä enempää. Mulle tarjottiin karkkia, jotka olikin todellisuudessa minikokoisia mansikkaleivoksia, joiden taikinakin oli vaaleanpunaista. Outo uni siis loppujen lopuksi, mutta jos siirtäisin tuon pöydän osittain oviaukon eteen ja laittaisin tuolle toiselle puolen tuolin, niin toteutuisikohan se uni
Sait tähän vastauksen toisella puolella. Ehditkö lukea sen ennen kuin se poistui?

vierailija
Hyvää huåmenta.
____

Aivan tåtta..

Lååginen ajatus.

Mutta noup.
En tod. perustamassa
mtn anohömppäpalstan
nikkiä, ei ole edes
harkinnan asteella
måinen ollut.

Jätän nikkendaalit
suosiolla
niistä kiinnostuneille.

Ei mtn näitä
kansanpalstoja
vastaankaan, ei sillä.
Näyttävät olevan
hyvin suosittuja
ja varmasti näillä
paikkansa ja
tarpeensa.

En nyt sitten
terkuta ketään,
antaapa olla.

Hyvillä mielin
uuteen päivään
joka tapauksessa.

t. eksentrinen
våkaali
[flunssassa]
Turha sitten valittaa muista kaipaajista ja heidän viesteistään. Tämä tai av:n ketju ei ole yksin sinun.

vierailija

P Ä Ä T Ö S :
pois K +
sivustolta.
.
Ei tästä koko
touhusta
ole minulle muuta
kuin riesaa, harmia,
päänvaivaa, stressiä.
Pelkkää
pahaa mieltä.
Muutamat
vilpittömät
kivat symppisterkut
eivät hirveästi
lämmitä tai
kompensoi jatkuvien
umpihullujen, lähes
m#rhanh#moisten
kommenttien
meressä. Ihmiset
näyttävät täysin
sumeilematta/
häikäilemättä
väärinkäyttävän
sananvapausoikeuttaan
rekisteröitymättömyyden
siivellä.
.
Olen henkisyyteni
myötä positiivinen,
valoisa luonne,
muita rohkaiseva.
Tyyni, aina
neuvokas tarkkailija.
Hillitty, harkitseva.
En lannistu
mssn tilanteessa;
löydän aina
kompassineulan +
'johtotähden'
oppaakseni.
.
Mutta:
anoalustojen
tunkkaisen
maakellarin
ummehtununeisuutta
muistuttava
käsittämätön
pahanilkisyyden
pohjavire
tuntuu minusta
herkästä kaunosielusta
aika raskaalta.
.
Esimerkkiskenaario:
Mieshlö y lähettää
minulle yön
pikkutunteina
kaipuuterveiset.
Ehkä kehaisee
ulkonäköäni.
Mitä tahansa
kvaliteettia minussa.
.
Seuraa palstanaisten
joukkoteurastus +
systemaattinen
mustamaalaus.
Pahimpana
äärikateellisuuden
ilmentymät tyyliin:

'Ei se ole nainen,
varmasti se onkin
mies syntyjään.
Yäks, onko se
joku åksetus vtun
transgender!'
[Olen biolog. CIS-
nainen, kyllä.
Kengänkokonikin
siro 36-37].
.
Mustamaalaaja
tietää tämän
aivan varmasti!
Mutta kas;
ei psykåpååtti
keinoja kaihda
kadehtiessaan..
.
Id est:
kohdallani
toteutuu
sama/identtinen
vauva.fi
kaipuuketjun
suhteen tehty
poistumispäätös.
>>>
Vauvan puolella
saatan vielä joskus
kommentoida
aloituksia - mutta en
enää kummankaan
kaipuun puolella.
.
sE siitä, ilman
draaman kaarta.

👋
👋
👋

At your service,
valomerkkiin
saakka.

vierailija
Turha sitten valittaa muista kaipaajista ja heidän viesteistään. Tämä tai av:n ketju ei ole yksin sinun.
Aivan, tämä on vauvan kaipausketjun yölaajennus, ja tänne saavat kaikki kaipaajat jättää terveisiään kaivatuilleen, ja joku ee ei omista kyseistä ääntiötä tai muitakaan kirjaimia. Hyvää iltaa rakkaalleni tälläkin puolella. Ja muille kaipaajille myös.

vierailija
Muistan miten hommat meni. E itte lopetti kokonaan een käytön viestiensä lopussa vauvalla jo loppukesästä, jos minä nyt oikein muistan. Tarkoitus oli olla pelkkä anonyymi nainen ja vain yks muitten joukossa. Kokonaan ilman kirjain tunnistetta. Mutta trlli tai peräti trllien joukkio aloitti kiusaamaan. Alkoi julkaista eellä viimeisteltyjä feikkiviestejä solkenaan eikä lopettanu vaikka E mitenkä pyysi. E meni näitten perään pyytämään een pilakäytön lopetusta.

Eelle hyvää iltaa tietenkin!👋

vierailija
Muistan miten hommat meni. E itte lopetti kokonaan een käytön viestiensä lopussa vauvalla jo loppukesästä, jos minä nyt oikein muistan. Tarkoitus oli olla pelkkä anonyymi nainen ja vain yks muitten joukossa. Kokonaan ilman kirjain tunnistetta. Mutta trlli tai peräti trllien joukkio aloitti kiusaamaan. Alkoi julkaista eellä viimeisteltyjä feikkiviestejä solkenaan eikä lopettanu vaikka E mitenkä pyysi. E meni näitten perään pyytämään een pilakäytön lopetusta.

Eelle hyvää iltaa tietenkin!👋
Kaikki tietää jo, että eräs herra on kaiken sen takana. Joutuu vielä vastuuseen siitä.

vierailija
Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisitko mun oma ihanuus jota saisin halitella ja helliä niin paljon. 🥰
Voisinpa olla viekussasi ja nuuskutella sinua. 😍
Mulla on sellainen erillinen unimaailma missä seikkailen unissani. Mä välillä piirrän ja maalaan asioita siitä. Se ylin puu maalaus on sieltä. 😄 Mulla on muutenkin todella vilkas mielikuvitus. Mä lapsena laulelin ja soittelin omia säveliä lauluja mitä keksin. Ne vaan tulee mun päähän. Kuulen ne päässäni. Ja lapsena piirsin ja maalasin joka päivä. Opettelin lapsena myös sähkö asennus hommia huvin vuoksi. Korjasin aina rikki menneitä huonekaluja. 😁
Rakkaudella M.K.K

Yhteistyössä