Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Älä aliarvioi ymmärrystäni. Mulla on helpompi tilanne kyllä, mutta en tiedä sun motiiveja, tavoitteita tai näkemyksiä tulevasta. Kaikki on niin vaikeaa ja tuntematonta kun ei puhuta.
No, jos sun asenne ja kiinnostuksen taso on toi 'life goes on' , niin eipä sillä kai ole merkitystäkään. Puhuminen ei mielestäni ole jäänyt musta kiinni. Kun oon yrittänyt niitä kertoa, on ollut aikoja, kun sä et oo viitsinyt ees kuunnella kun on ollut muut menot tärkeämpiä.

vierailija
No, jos sun asenne ja kiinnostuksen taso on toi 'life goes on' , niin eipä sillä kai ole merkitystäkään. Puhuminen ei mielestäni ole jäänyt musta kiinni. Kun oon yrittänyt niitä kertoa, on ollut aikoja, kun sä et oo viitsinyt ees kuunnella kun on ollut muut menot tärkeämpiä.
En jaksaisi velloa enää tässä kaipuussa, niin pakko on ollut mennä eteenpäin. Ei sinunkaan viestintä ihan ristiriidatonta ole ollut. Yritäpä ensi kerralla ottaa asia puheeksi. Lupaan kuunnella ja antaa keskustelun mennä niin pitkälle kuin haluat. Saat vastauksen kaikkiin kysymyksiisi.

vierailija
En jaksaisi velloa enää tässä kaipuussa, niin pakko on ollut mennä eteenpäin. Ei sinunkaan viestintä ihan ristiriidatonta ole ollut. Yritäpä ensi kerralla ottaa asia puheeksi. Lupaan kuunnella ja antaa keskustelun mennä niin pitkälle kuin haluat. Saat vastauksen kaikkiin kysymyksiisi.
Okei, sä siis olet mennyt eteenpäin. Siinähän se olennainen sitten on.

vierailija
Ok. Odotan irl-selityksiä popkornien kanssa.

Jos sä olet noin ehdoton, niin ei tästä mitään olisi voinut tullakaan. Sinut olisin valinnut ja valitsisin edelleen jos vain saisin.
Jos olet mun kaivattu, tiedät, että kysyn lopulta asiaa irl ja asia etenee sen kautta. Viittaukset popcorneihin on julmia ja tafpeettomia kun tiedät särkeneesi sydämeni.

Mun sydän on särkynyt sun kanssa tosi monta kertaa. En näe syytä, miksi kiusaisin itseäni unelmien päivällä, jos sä oot mennyt eteenpäin ja on joku toinenkin. Jos mä oon ehdoton niin sä oot hetkittäin todella julma.

Yhteistyössä