vierailija
Joo, periaatteessa varmaan hänkin. Yleensä on kuitenkin jotain tärkeämpää.Ai, no en muista tuollasta mutta olisin mielellään tukena jos hän tarvitsee tai mistä nyt onkaan kyse
Joo, periaatteessa varmaan hänkin. Yleensä on kuitenkin jotain tärkeämpää.Ai, no en muista tuollasta mutta olisin mielellään tukena jos hän tarvitsee tai mistä nyt onkaan kyse
E -Type eli vuosituhannen vaihteen muusikko tai jotain. Ei tuo meidän musamuusa ja palstatähti kumminkaan. Hän kirjoitti lähtevänsä tauolle ja minä lähden nukkumaan. Ä ja pojatE-Type tuli vedettyä hihasta nostalgisesti. Voisihan tuo olla ihan paikallaankin mutta ehkei silti. xD
E -Type eli vuosituhannen vaihteen muusikko tai jotain. Ei tuo meidän musamuusa ja palstatähti kumminkaan. Hän kirjoitti lähtevänsä tauolle ja minä lähden nukkumaan. Ä ja pojatE-Type tuli vedettyä hihasta nostalgisesti. Voisihan tuo olla ihan paikallaankin mutta ehkei silti. xD
Mulla se on niin, että kun kaivatun luo ei pääse niin ajaudun vaan tekemään jotain, harvoin se on mitään oikeasti erityisen tärkeää.Joo, periaatteessa varmaan hänkin. Yleensä on kuitenkin jotain tärkeämpää.
Luulinhan minä, elämäni rakkautta.Luuletko sillä olevan jotain suurempaa tarkoitusta?
Niin, uskotko, että jokaiselle on monia mahdollisia oikeita ja se on sattumaa tms., kuka niistä valikoituu omaksi rakkaaksi. Ja onko kaikille joku jossain, mitä jos ei löydä koskaan ketään?Luulinhan minä, elämäni rakkautta.
Ei ole, älä luovuta.Kallein haaveeni... Sano, onko mun aika luovuttaa?
Talvi on lempi vuodenaikani 🩵 Mukavaa esitalvea Yumille toivottaa Sini_Ukki_Torkku!Ihanan näköstä ulkona
Sulla on hyvä maku!Hyvää yötä rakas. Eilen tiistaina unelle käydessäni mieleeni nousi Müllerin ja Schubertin Winterreise. Päästyäni illanviettoon ja kuuntelemaan radiota, yllätyin mieluisasti, kun eetteristä alkoi raikamaan Gothonin pianoima Winterreise kokonaisesityksenä. Mietin kuuntelisitkohan sitä.
Naiselle.
Kuului. Tietenkin. Ei epäilystäkään. Olisin perustanut vaikka perheenkin jos se olisi kummallekin ollut asia, joka tuntuisi yhdessä hyvältä ja sopivalta. Minä vaan en ollut Se Nainen hänelle.Kuuluiko hän joskus omiin suunnitelmiisi tai haaveisiisi.
Ootko ajatellut sen johtuvan siitä, kuinka kohtelet muita ihmisiä? Kuin alun alkaenkin mieleen olisi hiippaillut ajatus, että oletkin täysin sairas luonteeltasi?Mä sanoin, että olisin tarvinnut sua. Sulla ei ollut siihen mitään sanottavaa. Petyin kyllä.
Okei, ehkä olen, en sitä kyllä tunnista. Eivöt sellaiset kai tunnistakaan. Jos sellainen ajatus minusta on, ei ehkä ole ollut reilua pitää yllä toivoa.Ootko ajatellut sen johtuvan siitä, kuinka kohtelet muita ihmisiä? Kuin alun alkaenkin mieleen olisi hiippaillut ajatus, että oletkin täysin sairas luonteeltasi?
Kuulisin mielelläni tälle kommentille perusteita.Ootko ajatellut sen johtuvan siitä, kuinka kohtelet muita ihmisiä? Kuin alun alkaenkin mieleen olisi hiippaillut ajatus, että oletkin täysin sairas luonteeltasi?