vierailija
Naiselleni, alle 25Sp? xD Noup. Sitten ollaan eri ikäryhmää, sorge, Mulla Signal, T_gram, SC.
Naiselleni, alle 25Sp? xD Noup. Sitten ollaan eri ikäryhmää, sorge, Mulla Signal, T_gram, SC.
Oon tarvittaessa jäätävä, muutoin ihan muuta.Vaikutat todellisuudessa aika kylmältä ihmiseltä. Siksi pysyn piilossa.
Onhan läksyt tehty?Kalmisto porukka viel woke Mummukat tenat housuun ja petiin
Mis pyykkipoika nenään tääl alko haisee tenamummoOnhan läksyt tehty?
Yks nenään ja toisella suukki kiinniMis pyykkipoika nenään tääl alko haisee tenamummo
Molemmat sieraimet tarvii oman granny dunkkis nii kovaYks nenään ja toisella suukki kiinni
Maisemanvaihtoa vai?Hyvää yötä ihana! Pieni maisemanvaihdos teki minulle hyvää -olen nukkunut kuin tukki. Samaa toivon sinulle.
n
Ei. Toivon, että nukut yhtä hyvin kuin minä.Maisemanvaihtoa vai?
Annoit viimeksi vaikutelman ettei loppujen lopuksi kiinnostaEn tiedä tarkalleen, mikä sinua estää laittamassa WA:ssa viestiä. Joko et halua tai uskalla. Itse en uskalla. Haluatko kertoa?
On. Huono itsetunto, joka olisi ehkä korjautunut hieman jos jotain olisi joskus tapahtunut romanttisessa mielessä kiinnostavien ihmisten kanssa. Nyt olen liian vanha ja kalju yrittämään mitään kun kukaan ei kiinnostu. On tietysti paljon muitakin syitä mitkä minussa karkottavat ihmiset pois. Ilkeys tai käytöstapojen puute ei ole niitä syitä.onko vielä esteitä?
en ole ja tätä menoa tuskin tulen koskaan olemaanToivottavasti olet onnellinen.
Mulla estää jo se, että jos ei vastata mitään niin en kovin montaa kertaa laita. Mutta mitäpä minusta, en vain totu ghostatuksi tulemiseen.En tiedä tarkalleen, mikä sinua estää laittamassa WA:ssa viestiä. Joko et halua tai uskalla. Itse en uskalla. Haluatko kertoa?
Miksi näin?en ole ja tätä menoa tuskin tulen koskaan olemaan