"Taas". Hyvällä pohjalla on asiat.Laittasin viestin, niin et puhuis mulle taas puoleen vuoteen.
.Hyvää yötä, Rakas.
Oh okay, who R they?Noni tulihan se mamma takas, tais olla jo nälkästä porukkaa
öitä!Oh okay, who R they?
.
Three puppies in a row:
Tupu, Hupu und Lupu..
Matti, Teppo, nyt myös Taalasmaan Seppo...
.
.
.
Just saying:
En ollut vielä selviytynyt > giganttisesta gigatus-kohtauksesta, jonka aivokemikaalieni ryöpsähdys
oikeassa sekä vasemmassa
hemisfäärissäni
minulle aiheutti - katsottuani
juuri tuon Tube-klipin
'Pikkukaupungin kuumin kissa'.
.
K a v e r i t , kamut...
oijoi te ootte kyllä
hassuja. Ja sulccuja.
.
Which is good.
.
Soo.. we call it a day.
.
x 🩵
Hassu ihana E.öitä!
*Tämä ei E.Se nyt vaan on fakta tällä erää, että en enää suostu tutustumaan heihin, jotka hakeutuvat seuraani Kantsussa.
No ei ole tietenkään E.*Tämä ei E.
.En voi ymmärtää miksi niin voimakkaat sydäntä räjäyttävät tunteet jos ei koskaan päästä konkreettisesti lähelle toisia
Ooh, okei.No ei ole tietenkään E.
Viimeksi tänään aiemmin huoltoaseman pihalla edestakaisin pyörinyt tyyppi oli ilmestynyt vaanimaan kotitaloni ulko-oven edustalle. Siinä vihelteli ja hyräili ja kun vetäisin oven perässäni kiinni niin katosi maisemista. milloin hitossa pääsen eroon näistä vaanivista ja stalkkaavista nepali yms. sekopäistä ja ole naisyhteisöissä tyrkyttäjistä? Ainoa saldo mikä heidän touhuistaan on seurannut, on ollut suuri inho nepalilaisia ja naistyöyhteisöjä kohtaan.
Ei tämä ole Vantaata.Ooh, okei.
.
Asut levottomalla
seudulla? Vantaan
Koivukylä..? En ole
koskaan nepalilaisyht.
kanssa 'napit vastakkain'
ollut, vaikka hyvin paljon
ihmisiä kymmenistä
eri kulttuuritaustoista
elämäni aikana tavannut.
.
Minkä itse arvelet olevan
pääsyyn teidän konfliktiinne?
[Voit toki jättää vastaamatta].
Joka tapauksessa hyvää yötä.
.
Puhunko ellet laitaLaittasin viestin, niin et puhuis mulle taas puoleen vuoteen.
Kukas tämä nallukka on? Saa aina kivat viestit.Hyvää yötä nallukka rakas.
Kyllä päästään.En voi ymmärtää miksi niin voimakkaat sydäntä räjäyttävät tunteet jos ei koskaan päästä konkreettisesti lähelle toisia