Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En haluu enkä haluaisi (kulkee) vuokses täällä silmät kiinni koska mä haluan vain uskoo todellisuuksiin.

Mutta samalla mä haluan sulkee silmät jotta minä ja mun unet voi edes nähdä unta meistä.

- rantakäärme

vierailija
Eehen liittyvää on ollut todella monta kertaa tuolla toisella puolella myös täällä todella mauttomia juttuja joten siksi itse jänne pinkeenä jo hiukan tässä läheisen jouduttua tämmöiseen mukaan. Tänään joku mm. väitti Een kirjoittavan nuo Pikkuvaalee & Risuleuat tuonne. Ei tietenkään pidä paikkaansa! Risuleuat on joku aivan muu tehny. Myös väitti Een kirjoittavan "nastyja seksijuttuja". Hoh hoh. Not. Aivan puutaheinää palturia jotkut pokkana tohtii keksiä ja mustamaalata toista!! 😮
Fyi. Internetissä saattaa viihtyä useampi E-kirjaimella alkava henkilö.

vierailija
Fyi. Internetissä saattaa viihtyä useampi E-kirjaimella alkava henkilö.
Joo. Totta kai voi olla useampikin Ee, Bee, Cee ja Dee. Mutta nää jutut on olleet todella selkeesti juuri hänelle kohdistettua. Siitä ei epäilystäkään esim. eiliset vauvaroskan saralla. Että fyi vaan takas. Ei nyt lähetä kaunisteleen eikä puolusteleen paskaa. Ihmisestä voi näköjään kuoriutua varsinainen hirviö näillä sivuilla joilla rekisteröinti ei vaadittu ja ah onhan meno TÖRKYTURPAilua sen mukaisesti. Jotkut henkilöt antaa narsistipsykopaain vaibbia eli empatiakyky pyöreä nolla.

Yhteistyössä