Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä en todellakaan käsitä miksi minua jatkuvasti yritetään palauttaa muutaman vuoden takaiseen tilanteeseen. Elämäni paskinta aikaa ja kaikin puolin ajanjakso, josta en kaipaa mitään tai ketään.
Jotkut haluavat päättää toisten elämästä. Kuten päättäjät tekevät. Toiset tekee sääntöjä joiden mukaan on toimittava. Toiset tietää parhaiten (niin varmaan). Eikö niillä ole omaa elämää? Kaikkein pahintahan heille on, jos jollain menee hyvin. Riippuen henkilöstä sehän ei sovi lainkaan ja yritetään palauttaa siihen entiseen kurjuuteen. Toisilla voi olla oma lehmä ojassa.
Ajattele niin, ettet kuuntele mitään, et näe mitään, etkä sano mitään. Elät vain omaa elämääsi. Kohti sitä hyvää ja kaunista.
 
vierailija
Jotkut haluavat päättää toisten elämästä. Kuten päättäjät tekevät. Toiset tekee sääntöjä joiden mukaan on toimittava. Toiset tietää parhaiten (niin varmaan). Eikö niillä ole omaa elämää? Kaikkein pahintahan heille on, jos jollain menee hyvin. Riippuen henkilöstä sehän ei sovi lainkaan ja yritetään palauttaa siihen entiseen kurjuuteen. Toisilla voi olla oma lehmä ojassa.
Ajattele niin, ettet kuuntele mitään, et näe mitään, etkä sano mitään. Elät vain omaa elämääsi. Kohti sitä hyvää ja kaunista.
*Ei Ee-tyypin kommentti kumpikaan näistä.
 
vierailija
Jotkut haluavat päättää toisten elämästä. Kuten päättäjät tekevät. Toiset tekee sääntöjä joiden mukaan on toimittava. Toiset tietää parhaiten (niin varmaan). Eikö niillä ole omaa elämää? Kaikkein pahintahan heille on, jos jollain menee hyvin. Riippuen henkilöstä sehän ei sovi lainkaan ja yritetään palauttaa siihen entiseen kurjuuteen. Toisilla voi olla oma lehmä ojassa.
Ajattele niin, ettet kuuntele mitään, et näe mitään, etkä sano mitään. Elät vain omaa elämääsi. Kohti sitä hyvää ja kaunista.
Riippuu mitä tarkoitat omalla elämällä. Tietenkin jokainen elää omaa elämäänsä, mutta kyllä minulle oma elämä tarkoittaa myös yhteyttä kanssa ihmisiin, jaettuja kokemuksia ja yhteisöllisyyttä. Tietenkin valitsen mitä näen ja on silläkin merkitystä kuka näkee minut. Hyvaj akaunis metaforana ei todellakaan tule elämään vaikenemalla ja näkemättä tai kuuntelematta. Toki suurin törky on hyvä suodattaa ja kyseenalaistaa mitä minun tahdotaan näkevän ja kuulevan.
 
vierailija
E naiselle lähetän suunnaton määrän kaikkea hyvää. Olet valaiseva taivaan kirkkain supernova! Kykysi selviytyä ja kestää sen paikkakunnan jännätalon outouksien ja hämäräjuttujen ja samalla pysyä tyynenä, oppaana ja tienviittana muille on todella ihailtavaa.
 
vierailija
Jotkut haluavat päättää toisten elämästä. Kuten päättäjät tekevät. Toiset tekee sääntöjä joiden mukaan on toimittava. Toiset tietää parhaiten (niin varmaan). Eikö niillä ole omaa elämää? Kaikkein pahintahan heille on, jos jollain menee hyvin. Riippuen henkilöstä sehän ei sovi lainkaan ja yritetään palauttaa siihen entiseen kurjuuteen. Toisilla voi olla oma lehmä ojassa.
Ajattele niin, ettet kuuntele mitään, et näe mitään, etkä sano mitään. Elät vain omaa elämääsi. Kohti sitä hyvää ja kaunista.
Toisaalta kenekä kanssa tässä nyt olisi ollut mahdollisuus yhteiseen elämään?
 
vierailija
Käsittämätöntä miksi reippaasti yli eläkeikärajan ylittänyt parikymmwentä senttiä minua lyhyempi mies yrittää lähestyä vaikka ei tulisi mieleenkään kiinnostua hänestä. Jälleen yksi hyvä syy välttää lähialueita.
 
vierailija
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mitättömältä 30 km ja pitäjärajain väärältä puolta. Toiselta puolelta viestin lähetys estettiin, ilmoitus jostakin häiriöstä. Joten tätä kautta sitten.
Nuku hyvin rakas, huomiseen.
 
vierailija
Käsittämätöntä miksi reippaasti yli eläkeikärajan ylittänyt parikymmwentä senttiä minua lyhyempi mies yrittää lähestyä vaikka ei tulisi mieleenkään kiinnostua hänestä. Jälleen yksi hyvä syy välttää lähialueita.
Metti, et vaan tiedä hänestä vielä kaikkea. Miklu on pikkupoika häneen verrattuna.
Kuinka monta vokaalia on sanassa AASI. Vokaalit = haluatko ostaa vokaalin eli ne on A ja I. Ja kerta kiellon päälle AAta.
 
vierailija
Metti, et vaan tiedä hänestä vielä kaikkea. Miklu on pikkupoika häneen verrattuna.
Kuinka monta vokaalia on sanassa AASI. Vokaalit = haluatko ostaa vokaalin eli ne on A ja I. Ja kerta kiellon päälle AAta.
Mitenkä kommenttisi liittyy viestiin? Ei minulla ole tarvettaa AA:lle, kun en muutoinkaan sekoile päihteiden kanssa. Tänään useampi on kyllä muistanut kertoa omista juomisistaan ja päihdeasenteistaan. Tietenkin olen ärtynyt siitä, että yritetään ujuttaa AAn tarpeessa olevien seuraan. Vaikka kuinka yritettäisiin luoda päihdeongelmaisen identiteettiä niin se ei ole paikkansa pitävä, joten anna olla. Ja ei - en suostu heidän paapojakseen tai auttajakseen vaikka kuinka yritettäisiin samaistuttaa heihin.
 
vierailija
Metti, et vaan tiedä hänestä vielä kaikkea. Miklu on pikkupoika häneen verrattuna.
Kuinka monta vokaalia on sanassa AASI. Vokaalit = haluatko ostaa vokaalin eli ne on A ja I. Ja kerta kiellon päälle AAta.
Metti en ole ja jalkapalloilijoista tunnistan nimen. He ovat olleet perheenä asiakkaina männä vuonna. Erittäin ystävällisiä ja kohteliaita.
 

Yhteistyössä