Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisi aivan ihanaa tulla pitkän päivän jälkeen viekkuusi pötköttelemään ja syleillä sinua. 🥰
Mua luultiin tänään pojaksi. Ei helevetti. Teki mieli sanoa tuolle henkilölle että olisit käynyt specsaverssillä. 😂
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
*pyyhältää paikalle
alteregonaan nallepäänä*
Hfiuuh

(((***🐻***)))

🖐*paiskaa tassukäpälää*
H E J och H E J S A N
och G O D K V Ä L L !
Det är jag, E - kvinnan.

Pakko se on nyt kehaista.
Avatkaa ikkuna, jos omakehu
haiskahtaa liikaa 😆 eli hör mig.

Nimittäin, nämligen
~ o l i h a n p ä i v ä .
O u c h 😳🙃 dotcom.

Kookkaan ja korkean jääkaappini ovi päätti jekuttaa minua ja
irtosi kokonaan jengoiltaan. Ja kun minä, norja 'tyttönuor'
en aivan valtavan kookas inehmo näine kiloineni tosiaan ole, niin olin siinä hätää kärsimässä tuon massavan päälleni romahtaneen ovenrotiskon alla.

Tilanne vaati aika lailla nopeaa reagointia - ja mielentyyneyttä..

Siinä minä neuvokkaana/tomerana Eenä sitten hetken tai kaksi/kolme ähelsin, öhisin ja puhisin - JA tadaa! Sain aivan-yksin-omin-voimin-ilman-minkään-haalaripersuksen-apua
tuon oven minttiin ja napakasti takaisin jengoilleen.
Huh, olihan taskuvenusnaisella homma! 🤧

Niin että sitä vaan, että en minä ainakaan mikään turhasta pillittävä uusavuton ja kädetön tyllihamerinsessa oo, kun fiksaan kaiken maailman jutskat ja probleemat suit sait, nih!

Ötyset ja unoset, kaks+!

Entäs H2O? = 2 hymyä ja onni?

No sehän se ois.. eiksni?

🤸 okei, mä meen nyt.

===
 
vierailija
*pyyhältää paikalle
alteregonaan nallepäänä*
Hfiuuh

(((******)))

*paiskaa tassukäpälää*
H E J och H E J S A N
och G O D K V Ä L L !
Det är jag, E - kvinnan.

Pakko se on nyt kehaista.
Avatkaa ikkuna, jos omakehu
haiskahtaa liikaa eli hör mig.

Nimittäin, nämligen
~ o l i h a n p ä i v ä .
O u c h dotcom.

Kookkaan ja korkean jääkaappini ovi päätti jekuttaa minua ja
irtosi kokonaan jengoiltaan. Ja kun minä, norja 'tyttönuor'
en aivan valtavan kookas inehmo näine kiloineni tosiaan ole, niin olin siinä hätää kärsimässä tuon massavan päälleni romahtaneen ovenrotiskon alla.

Tilanne vaati aika lailla nopeaa reagointia - ja mielentyyneyttä..

Siinä minä neuvokkaana/tomerana Eenä sitten hetken tai kaksi/kolme ähelsin, öhisin ja puhisin - JA tadaa! Sain aivan-yksin-omin-voimin-ilman-minkään-haalaripersuksen-apua
tuon oven minttiin ja napakasti takaisin jengoilleen.
Huh, olihan taskuvenusnaisella homma!

Niin että sitä vaan, että en minä ainakaan mikään turhasta pillittävä uusavuton ja kädetön tyllihamerinsessa oo, kun fiksaan kaiken maailman jutskat ja probleemat suit sait, nih!

Ötyset ja unoset, kaks+!

Entäs H2O? = 2 hymyä ja onni?

No sehän se ois.. eiksni?

okei, mä meen nyt.

===
Sinä hassu suloinen voi että.
Tosi söpösti kuvattu. Aww.
Oikein hyvää yötä ja levolliset unet ressaavan päivän jälkeen rakas E.
 
vierailija
En tiedä varmasti sanoa trollaako joku pilallaan kaivattuani mutta varmaa on että tämä tai viime yön masistelut itsetuhoset kommentit vauvalla rai täällä eivät ole minun kaivattuni tekstiä. Hän säteilevänä hehkuu eikä ole masentunut synkistelijä luonnoltaan edes vaikeimpina aikoina.
Olisikin jotain pelkkää rölläystä :---D. Ai jestas, olisipa. Mitä tahansa muuta kuin niitä apatian hetkiä tai halua kadota, koska olemassaoleminen ja sen tiedostaminen on hiekkapaperia verestävällä iholla. That's masennus for you. Jotkut kaipaajat ja joidenkin kaivatut kärsivät masennuksesta. Ei se heistä vähemmän säteileviä tee. Se on vain piilossa. Sitä elämä murjoessaan voi tehdä. Saada ihmisen kokemaan tuskaa. Kuka sitten in resilientti minkäkin verran ja minkäkin suhteen. Fyi, niin se minunkin kaipaama on kaunis (mies), vaikka olisi missä alhaisessa alhossa. Ja onhan hän elämässään alhojenpohjia käynyt. Silloinkin hän on kaunis, vaikka se rikkookin sydämeni ajatella häntä yrittämässä jaksaa ja sinnitellä vaikkei jaksaisi ja haluaisi. Kokemassa itsensä huonoksi, vaikka hän on kaunis.
 

Yhteistyössä