Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse ainakin olen väsynyt palstoihin ja palstailuun. En kuitenkaan itse kaivattuun. Harvemmin enää kirjoittelen, yleensä vain luen. Ikävä kaivattus edelleen. -sivusta
Samoin. Palstailen ajan kuluksi, mutta harvemmin enää kommentoin. Kehitän, jotakin muuta ajanvietettä, koska eihän tämä erityisen merkitykselliseltä tunnu tai vaikuta. ennemmin keksutelisin kasvokkain, kuin palstalla kirjoittelemalla, mutta irl kohtaan mitä erikoisempia tölvijöitä tai heitä, jotka lähinnä imevät energian. Onhan se hämmentävää, kun täysin vieras tölväisee jotakin käsittämätöntä niin kuin tuntisi minut ja tietäisi mitä ajattelen ja tunnen. Useimmiten tölväykset osuvat kuitenkin harhaan.. sivusta
 
vierailija
On todella vaikea rakastaa jotakin ihmistä menneisyydestä, kun kuvat ja tunnelmat alkavat haihtua. Vieläkin hän myllää päätäni ja ajoittain saa sydämen shokkitilaan. Mutta onko se rakkautta? Rakkaus on niin hemmetin iso sana.
Minäkin mietin joskus erästä menneisyydestä. Kuitenkin jos kohdattaisiin en tunnistaisi häntä, koska aikaa on tosiaan kulunut. Hän oli hän silloin ja vain niitä aikoja voi muistella. Hän ei olisi enää hän.
 
vierailija
Voisit kertoa vähän itsestäsi? Olen jo kertonut kaikein itse.
Olen jo kertonut enemmän kuin vähän. itse asiassa sellaisia asioita, joiden reaktioista voin päätellä toisesta osapuolesta hyvinkin paljon. Mutta ne asiat on vain pintaa. En minä kerro mitään itsestäni. Se täytyy lukea muuten kuin sanomanani. Ne on niitä merkityksellisiä asioita, enkä minä voi kertoa niitä sanoilla.
 

Yhteistyössä