Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Milloin sinä astut
parrasvaloihin ja milloin sinä lopetat sen pakoon juoksemisen ja lahjasi piilottamisen? Milloin valjastat tuon täysin ennennäkemättömän karisman ja valon kokonaispaketin joka sinä olet käyttöön esimerkiksi someen julkisesti meille suomalaisille. Koska sinä olet se mitä me kaipaamme ja tarvitsemme. Vaikka et sitä itse näytä lainkaan tajuavan etkä ymmärtävän. Mutta joku muu ja jotkut muut sen hyvin selvästi näkevät. Milloin sinä rakas n alat uskoa ihmiseen?Milloin ennenkaikkea alat uskoa itseesi? Eivät sentään ihan kaikki ihmiset pahoja tai hyväksikäyttäviä ja kaksinaamaisia kadehtivia
petturivalehtelijoita ole.
Ihan hyvin ne pärjää ilmankin 👋
 
vierailija
Olen selkeästi nälkiintynyt tämän palstailun aikana, jotain tämä tekee mielelle mitä ei voi laittaa tavanomaisen rakastumisen piikkiin. Koitin ottaa kuvaa itsestäni, mutta en tykännyt yhtään miten riutuneelta näytin.

Kuukausi sitten oli samanlainen tilanne, todella outo. Rappukäytävästä tuli sisälle seljanka keiton haju ja oksensin siitä. Ei sillä, että keitossa vikaa sinänsä.

Outoja unia ja tänään deja vu viestistä. Sen voi kai tulkita vaikka sillä tavalla, että se olit sinä. Sen voi myös tulkita toisella tapaa järkevästi ja tehdä kanafajitoja nyt ensi alkuun ja kasata runnoutuneen loppuunpalaneen mielensä rauniot uuteen taistoon.
 
vierailija
Olen selkeästi nälkiintynyt tämän palstailun aikana, jotain tämä tekee mielelle mitä ei voi laittaa tavanomaisen rakastumisen piikkiin. Koitin ottaa kuvaa itsestäni, mutta en tykännyt yhtään miten riutuneelta näytin.

Kuukausi sitten oli samanlainen tilanne, todella outo. Rappukäytävästä tuli sisälle seljanka keiton haju ja oksensin siitä. Ei sillä, että keitossa vikaa sinänsä.

Outoja unia ja tänään deja vu viestistä. Sen voi kai tulkita vaikka sillä tavalla, että se olit sinä. Sen voi myös tulkita toisella tapaa järkevästi ja tehdä kanafajitoja nyt ensi alkuun ja kasata runnoutuneen loppuunpalaneen mielensä rauniot uuteen taistoon.
*Ei koronaevakkonainen
 
vierailija
Talo täyynnä porukka ja tässä minä laitan sulle ihanalle viestiä. Vaikket sinä täällä ole. Halun katsoa silmistä mitä ne kertovat. Onneksi mullei le sun numeroa kun nyt vois vahingosa lähden viehsi. Muistan suunnan se oli 045 hei hei
 

Yhteistyössä