Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minusta taas olis kamalaa. Saisivat taas uutta arvostelua tai haukkumista. Heidän mielestään olisi rumat kukat jne., vaikka kaikki olisi kaunista. Katkeria ihmisiä löytyy. Vaikuttaisi pidemmälläkin ajalla, koska kihisisivät kiukusta katkerina ja saisin kärsiä myöhemminkin tuosta miten joku oli minulle noin ihana.
Kyllä minä tykkäisin kovasti. Saisin pitää salaisuutta, vain lähimmille kollegoille kertoisin ❤ Niin kateellisia työkavereita ei sentään ole että katkeria olisivat minulle😆. Varmaankin pitävät minua iki vanhanapiikana😆
 
vierailija
Turhaan minä sinua kaipailen. Sinulla pyörii ihailijoita ympärillä varmasti pilvin pimein. Nuorempia ja kauniimpia kuin tällainen vanha variksenpelätin.

No saahan minulla olla haaveeni. Hyvää yötä ja kauniita unia siulle kaivattuni nyt kuitenkin.
 
vierailija
Näen ihmisistä niin paljon ja näen koko ajan. Harhoista on vuosia, mutta aina jotenkin jotakin. Joskus kun katson ihmistä näen nopeana välähdyksenä kuvan, kuin enteen tai näyn.. esimerkiksi yhdestä ystävästäni näin vilauksena käärmeen, mutta se ei ollut tavallinen käärme se oli iso, musta kiiluvakeltasilmäinen käärme. Hän on hyvä ystävä, viisas kuin.. käärme. 🐍
 
vierailija
Ehkä me kaikki teemme jotain oikein ja jotain väärin. Olisi minulla sanottavani ja vaatimukseni, mutta en tässä keskustelisi asiasta. En kuitenkaan toivota tervetulleeksi henkilökohtaiseen tilaani, se on yksi mistä sanottakoon suoraan, en ole reagoinut siihen mitenkään suurella myötämielisyydellä. Pitäisikö sanoa vain painu vittuun. Joo Ehkä se olisi paikallaan. En ajatellut sellaisia piirteitä unelma naiselleni.
 
vierailija
Näen ihmisistä niin paljon ja näen koko ajan. Harhoista on vuosia, mutta aina jotenkin jotakin. Joskus kun katson ihmistä näen nopeana välähdyksenä kuvan, kuin enteen tai näyn.. esimerkiksi yhdestä ystävästäni näin vilauksena käärmeen, mutta se ei ollut tavallinen käärme se oli iso, musta kiiluvakeltasilmäinen käärme. Hän on hyvä ystävä, viisas kuin.. käärme.
🤣👍
 

Yhteistyössä