Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En oikein ymmärrä tälläistä ulostuloa. Jos koet että kanava on huono tai epäselvä niin minä ihmettelen suvästi puolestasi sivusta mikset sinä sotkujen estojen vuoksi tee asialle jotain.

Vastuu lähes kaikenlaisessa viestinnässä kuuluu yleensä molemmille osapuolille. Vaikka kanavan valinnassa saattaa olla ulkopuolinen tekijä, niin se ei tarkoita, sitä etteikö jokaisella osallistujalla olisi velvollisuus pyrkiä omalta osaltaan selkeyteen ja ymmärrykseen.

On siis tärkeää huomioida ja ymmärtää, että viestintä on vuorovaikutteinen prosessi, jossa kaikki osapuolet vaikuttavat lopputulokseen. Lauseessa esittämäsi ajatus voi olla totta tietyissä konteksteissa, mutta se ei kuitenkaan vapauta ketään kokonaan vastuusta viestinnän onnistumisesta.
Jep. Ap:n ei ole mikään pakko suostua pitämään nettipalstoja viestintäkanavana. Itse en ainakaan suostuisi ja Ap:n pitäisi arvostaa itseään sen verran ettei mikään muu kuin suora kommunikointi kelpaa. Joten älä tyydy Ap ja ota häneen suoraan yhteyttä. Jos yhteyttä ei ole, järjestä se.
 
vierailija
Tämä kuulostaa sinulta. Mistä olet suuttunut? Millähän tavalla olen pitänyt sinua leluna tai itsestäänselvyytenä? Ole hyvä ja kerro.
Hän tietää. 100%. Irl. En kommunikoi ketjussa, vaan tuuletan päätäni ja yritän jaksaa sydämeni tuottamaa halvaannuttavaa kipua ja tuskaa menneestä ja tulevasta. Jos aprikoit asiaa ja hämmentää mistä joku randomkaipaaja puhuu, et erittäin todennäköisesti ole se henkilö jota hän tarkoittaa.
 
vierailija
Lopeta jo!
Mä kirjoitan sydäntäni auki ihan niin paljon kuin haluan. Jos se on yksi niistä tavoista, joilla selviän niin tasan teen niin, vaikka joku netinkäyttäjä siitä ahdistuisi. Tämä koko kokemus on ollut mankelina siitä kätevä että ei kettujakaan kiinnosta muiden randomtyyppien mielipiteet. Rakkaus on se millä on eniten väliä tässä elämässä. Kaikki muu on lähestulkoon turhaa.
 
vierailija
Olen ymmärtänyt että yhteydenotot irl ei ole toivottuja, ja niin kauan kuin olen siinä käsityksessä niin en tule aloitetta tekemään.
Niin, sitten asia on noin. Mua taas mies loukkasi niin pahasti ja osoitti sillä miten valitsi mua kohdella kuinka pienessä arvossa mua pitää ja kuinka vähän mun hyvinvoinnista välittää etten tule ikinä enää olemaan ensimmäisenä yhteydessä. Jos hän jotain välejä tahtoo, niin halutessaan kertoo haluavansa mut JA olevansa valmis kohtelemaan mua ihmismäisesti ja totuudella. Siis osoittaa teoillaan olevansa tällä kertaa tosissaan ja aikovansa tällä kertaa kohdella mua paremmin. Sitä ennen suhtaudun tähän ja suren tätä kuin lopun elämää kestävää lopullista eroa.
 
vierailija
Niin, sitten asia on noin. Mua taas mies loukkasi niin pahasti ja osoitti sillä miten valitsi mua kohdella kuinka pienessä arvossa mua pitää ja kuinka vähän mun hyvinvoinnista välittää etten tule ikinä enää olemaan ensimmäisenä yhteydessä. Jos hän jotain välejä tahtoo, niin halutessaan kertoo haluavansa mut JA olevansa valmis kohtelemaan mua ihmismäisesti ja totuudella. Siis osoittaa teoillaan olevansa tällä kertaa tosissaan ja aikovansa tällä kertaa kohdella mua paremmin. Sitä ennen suhtaudun tähän ja suren tätä kuin lopun elämää kestävää lopullista eroa.
Minulla muuten sama, mutta ei tarvitse enää ottaa yhteyttä. En kaipaa elämääni hänen kaltaistaan ihmistä. Jos on kerran tai useammankin kerran pystynyt hänenlaiseensa kohteluun niin sitä samaa on odotettavissa jatkossakin, joten ei kiitos, vaikka olisi kuinka kiinnostusta. Sitä samaa kohtelua olen saanut lähimmiltäkin ihmisiltä ja on ollut parempi katkaista välit kokonaan. Joskus mielessä muistuu, että onhan mulla äiti, mutta ei hän ole elämässäni, enkä tule häntä ikinä kohtaamaan, tai hautajaisiinkaan aikanaan menemään. Jotkut ihmiset vaan kuolee mulle ja se on pysyvää. Sivustalta eri.
 

Yhteistyössä