Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pitäisköhän oikeassa elämässäkin ottaa asenteeksi, että kaikki mikä ei miellytä on trollausta. Kuten joillain ilmeisesti on. Kaupassa esim. toteais nauraen kassalle että ”Trollollol, nämä teidän nousseet hinnat on ilmiselvää trollausta. Minä en mene kuule lankaan. Pistähän vanhaan hintaan!” Kadulla ois mummo kaatunut, niin naurais sille että ” V* ttua ko se sinäkin siinä trollaat. Alahan nousta ylös siitä!” Pomo ilmoittaisi että on irtisanottu, niin menis vaan jääräpäisesti edelleen joka päivä töihin ja toistelis pomolle että ”Minuunhan ei sinun trollaukset kuule uppoa” jne.
Ah, kiitos nauruista😄! Tekee oloa edes vähän paremmaksi kaivatun takia itkemisen jälkeen.
 
vierailija
Tämän päivän av kirjoitukset veti törkeydessään kyllä aivan pohjat. Ihmiset eivät selvästikään voi kovin hyvin, huomasi kai joku muukin. Suomalaisilla on selvästi rakkausasioihin liittyviä tunnepatoutumia. Äitiyslomalainen lueskeli taas päivän ja illan ratoksi. Pikkuinen valitettavasti kovasti kipeänä. Moikka ja kivat illat🩷tai yöt pikemmin.
 
vierailija
Tämän päivän av kirjoitukset veti törkeydessään kyllä aivan pohjat. Ihmiset eivät selvästikään voi kovin hyvin, huomasi kai joku muukin. Suomalaisilla on selvästi rakkausasioihin liittyviä tunnepatoutumia. Äitiyslomalainen lueskeli taas päivän ja illan ratoksi. Pikkuinen valitettavasti kovasti kipeänä. Moikka ja kivat illat🩷tai yöt pikemmin.
AV, siis Vauvapalsta vai?

Eihän siellä kauaa mitkään ketjut happane!!!
 
vierailija
Pitäisköhän oikeassa elämässäkin ottaa asenteeksi, että kaikki mikä ei miellytä on trollausta. Kuten joillain ilmeisesti on. Kaupassa esim. toteais nauraen kassalle että ”Trollollol, nämä teidän nousseet hinnat on ilmiselvää trollausta. Minä en mene kuule lankaan. Pistähän vanhaan hintaan!” Kadulla ois mummo kaatunut, niin naurais sille että ” V* ttua ko se sinäkin siinä trollaat. Alahan nousta ylös siitä!” Pomo ilmoittaisi että on irtisanottu, niin menis vaan jääräpäisesti edelleen joka päivä töihin ja toistelis pomolle että ”Minuunhan ei sinun trollaukset kuule uppoa” jne.
⭐👍🏻🧩 Aivan!
 
vierailija
AV, siis Vauvapalsta vai?

Eihän siellä kauaa mitkään ketjut happane!!!
Sata ilmiantajaa samaan aikaan kun p---u k---ä tyypit senkun paukuttaa törkyä niin nopiaanhan ne poistuu.. Epäilen että tuokin poistetaan niinkuin edelliset. Ihmetyttää ettei tänään jo lähtenyt kun homma täysin lapasesta. Yötä kaikille toivoo äiti ja pikkuinen.
 
vierailija
Mitä kukaan voittaa tai saavuttaa riehumisella? Loppupeleissä ei yhtään mitään. Irl ja some samat pelisäännöt PITÄISI soveltaa täysin eli kunnioita lähimmäistäsi. Ilman kasvoja syljetään surutta toisten naamaan ja unohdetaan kokonaan, että elävä tunteva ihminen sielläKIN vauvaketjussa luurin päässä todellakin istuu. Äiti ja pikkuinen.
 
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Mulla on ikävä sinua. 🥺
Olisi ihanaa istua syliisi ja suukotella ja silitellä sinua. 🥰 Voisin myös kuiskutella korviisi kuinka paljon sinua haluaisin. 😳
Mun elimistö on alkanut toimimaan normaalisti. Taidan harrastaa välillä vähän liikaa liikuntaa. 😅. Mulla kun on alkanut vihdoin tulla lisää massaa niin peffa on heti päättänyt lisätä ympärysmittaansa. 😆
Rakkaudella M.K.K
 

Yhteistyössä