Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Varmasti niin. Suomalainen kansansairaus. Itse en polta enkä alkoile. Olen streittari, siitä ominaisuudesta minut on aina tunnettu. Paikkakunnalla, jossa nyt asun, on toki havaittu, ettei minua koskaan nähdä Alkossa tai baarissa. Liioin ostoskoriini ei sujahda tupakka eikä siideri. Se onkin itse asiassa joillekin takuuvarma vitsin/naurunaihe, tämänkaltainen full sober life style. Oli jo yläasteella, mutta en välitä. Pysyn aatteissani ja askeesissani. Suoraselkäisesti, elämäni loppuun.

En enempää kommentoi tätä videoteemaa. Joten, heipat.
MAHTAVA TYYPPI ja karaktääri!!!! Respect 🤜🤜🤜👊👊👊🙌🙌🙌
 
vierailija
Kuka on väittänyt olevansa maailman napa. Ei yhtään kukaan. Älä laita sanoja toisten suuhun. En näe mitään sellaista tässä kommentoinnissa, en ollenkaan.

Sen sijaan on vallitsevat säännöt, mitä tällä palstalla ja netissä geneerisesti on soveliasta julkaista. On myös fiksua hieman harkita/ounastella kohdeyleisön potentiaalista reaktiota eli kenties ymmärtää/ottaa huomioon, että

> sniikkaan sun asuntoos > veritahrat lattialla > kukaan ei sun avunpyyntöäsi kuule > It's your very own Dexter - tyylinen julkaisu ilmiselvällä salamurhateemalla + korostetuin lyriikoin ilman muuta visuaalia on aika friikki ja puistattava share kenen tahansa täysijärkisen ihmisen arsenaalissa.

Kokonaisuus tuossa videoklipissä oli totta puhuen lähinnä seniilin tai tyystin täyttä ymmärrystä vailla olevan henkilön tuotos, joten ei tuolle ihmispololle oikeastaan voi kuin sydämen myötätuntoa hetki heruttaa. Jos tällainen on hänen ilonsa ja autuutensa, sitten niin olkoon.

Maailmani on hyvin laaja, jos
katsotaan matkustettujen maideni listaa tai puhumieni kielten määrää. Suhteellisuuden/oikeudentajuni on myös erinomainen.
Vaikka eihän siitä edes nyt ole kyse.

Hyvää yötä.
Hyvää yötä, älä välitä teininarkeista ja avohoitopotilaista, ovat omien elämiensä surkimuksia ja tietävät jäävänsä sellaisiksi.
 
vierailija
Eli otetaanko uudestaan:"Kyseinen henkilö ei käy palstoilla eikä lue...." Ok. Miksi sä sitten MEILLE tuollaista sarjamurhaajakuraa syötit hyvien öiden toivotuksena? Onko tämä nurkkaus joku sun mielesi kaatopaikka? Eikö voi tietoisesti tehdä maailmaa hippasen kauniimmaksi ja jättää pois julkaisusta murhadexterit? Ihan joku nätti slovari hempein lyriikoin, mitä mamma tuumit?
👍🏻
 
vierailija
Hyvää yötä, älä välitä teininarkeista ja avohoitopotilaista, ovat omien elämiensä surkimuksia ja tietävät jäävänsä sellaisiksi.
Todella järkeviä jutustat, ihan kuin juristin kirjoittama. Tuutko mulle asianajajaksi? Ei vaiskaan, oon vaan just miettimässä mistä pienituloiselle äijälle lainoppinut. Maksaako Kela tai sossu?Kulut on tuhansia lakimiesten palkkiot meinaan. Hyvää huomenta sulle 😙
 

Yhteistyössä